۱۴۰۱ آبان ۷, شنبه

سیاست مصطفی هجری دبیر کل حزب دمکرات

این سیاست مصطفی هجری دبیر کل حزب دمکرات کردستان میباشد که دیروز در ویدئویی از روی نوشته روخوانی کرده است! او رو به مردم گفته باید آرامش خود را حفظ کنید و در دام - خشونت گرانی که ما باشیم- نیفتید. آنها از راه دور با فیسبوک تحریک میکنند. نگذارید که دنیا حمله به ارگانهای حکومتی - که از دید هجری حتما خیلی زشت است- را ببیند. راهپیمایی آرام را ادامه دهید- حتما راهپیمایی سکوت به شکل میرحسینی-
براستی این حرفها با حرفهای که شبانه روز از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش میشود، چیست؟ این حرفها دقیقا محکوم کردن حرکت مردم دلیر مهاباد در حمله به فرمانداری و پایگاه بسیج میباشد. اینها نشانگر ترس از کنترل خارج شدن انقلاب است. اینها انقلاب غیر قابل کنترل نمیخواهند. انقلاب مخملی میخواهند. درست مثل سال ۵۷ تا دیدند انقلاب داره از کنترلشون خارج میشه، با چپوندن یک آخوند عقب افتاده تو ماه کنترل انقلاب رو بدست گرفتن. . اون آخوندم مرتبا پیام میداد که من حکم جهاد ندادم. برین خونه هاتون! براستی چرا این رهبران خودخوانده انقدر از مردم عقب هستند؟ چرا همیشه به این و آن آویزان شده و به دستهای پشت پرده وصل هستند. این همان هجری است که قبلا هم گفته بود: ما میخواهیم مذاکره کنیم، اما جمهوری اسلامی نمیخواهد. مردم شریف و مبارز کردستان هر کدام یک رهبر در صحنه هستند. هر کدام بسیار جلوتر از اینها حرکت می کنند. آنها اگر میخواستند به چنین رهنمودهایی گوش دهند، امروز یکپارچه بپا نمیخاستند. همیشه گفته ام بسیاری از این احزاب یکی از عوامل عقب نگه داشتن جنبش مردم ایران بوده اند. عواملی که در تاخیر انقلاب مردم دخیل بوده اند. خاک بر سر کسانی که هنوز نمیدانند مردم خشونت نمیکنند بلکه از خود در برابر خشونت حکومتی دفاع میکنند. کسانی که مردم را به سکوت و آرامش در برابر هجوم وحوش حکومتی دعوت میکنند. کسانی که همیشه گند زده و می زنند. اگر نفرات این چنینی در تاریخ ما وجود نداشتند. انقلاب ایران چندین مرحله جلوتر از اینی که هست بود. بروید کنار بگذارید باد و نسیم آزادی به این مملکت ویران بوزد. شما جلوی هیچ چیز را نمیتوانید بگیرید. شما رهبر هیچ کس نیستید. جمع کنید این محافظه کاری های تهوع آور رو.
منتظر باشیم، الان باز هیس هیس های به بهانه اتحاد شروع خواهد شد. اما من یکی، اتحاد با چنین کسانی را نمیخواهم. به همه با همی، خمینی مانند، هم تن نخواهم داد. حالا هر چقدر می خواهید هیس هیس کنید. پشیزی برای این هیس هیس های مصلحت گرایانه که باعث شد خمینی رو بر سر انقلاب ایران بنشونن، ارزش قائل نیستم.
عاطفه اقبال- 7 آبان 1401



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر