۱۳۹۸ اسفند ۲, جمعه

وقاحت اصلاح طلبانی چون تاجزاده!

من در حد و حصر وقاحت این اصلاح طلبان مانده ام! اینها به مدت بیست و سه سال ماموریتشان فقط خاک پاشیدن بر چشم مردم و امیدوار کردنشان در جهت حفظ نظام بوده. امروز طلبکار هم هستند. براستی آنها بعد از دو خرداد هفتاد و شش که آنرا " حماسه " نامیدند و ریاست جمهوری و اکثریت مجلس و نخستین شورای شهر تهران به دستشان افتاد، چه گامی به سوی مردم برداشته اند؟ در دوران خاتمی هشت سال دولت و مجلس در دست آنها بود! چه تغییری ایجاد کردند؟ با ارائه لیست امید در زمان روحانی دوباره امید کاذب برای عده ای که نمیخواستند واقعیات را ببینند، ایجاد کردند. براستی این جماعت جز همراهی و تائید مستمر سیاست های جنایتکارانه خامنه ای چه کار مثبتی انجام داده اند؟ مگر غیر از این بود که در زمان ریاست جمهوری خاتمی، دانشجویان را بجرم تظاهرات از بالای خوابگاه ها به کف آسفالتهای خیابان پرتاب کردند. انبوه انبوه دستگیر کردند و خاتمی دانشجویان را عامل بیگانه و خائن نامید! انگار نه انگار که روحانی رئیس جمهوری فعلی اصلاح طلبان هم همه رو احمق فرض میکند و همیشه برای رفع مسئولیت یکروز دیرتر از مردم در جریان وقایع مهم مملکت قرار میگیرد.🤥 حالا چه گرونی بنزین باشد، چه موشک زدن به هواپیما! یعنی انقدر هالو و احمق!اظهار نظر تاجزاده را در رابطه انتخابات بخوانید، هنوز فکر میکند، اگر کاندیداهای اصلاح طلب حذف نشده بودند، مردم در انتخابات شرکت می کردند.😲 اینها واقعا نمی فهمند و واقعیت را نمی بینند یا آگاهانه میخواهند همچنان دروغ میگویند! انگار سالهای قبل که در مجلس بودند، کاری برای مردم انجام داده اند که الان نبودنشان محسوس باشد. وقاحت که میگن یعنی این! تک تکشان از مهره های اصلی نظام از ابتدا بوده اند و هر کاری که لازم باشد در جهت نگه داشتن جمهوری اسلامی انجام می دهند. اصول گرا و اصلاح طلب هیچ فرقی با هم ندارند. آبان ماه پایان توهم اصلاح طلبی در ایران بود. اصلاح طلبی بعد از بیست و سه سال در اذهان عمومی برای همیشه به خاک سپرده شد. تحریم انتخابات بصورت گسترده توسط اکثریت مردم نشان داد که دیگر رژیم همه ی کارتهایش را بازی کرده است و دیگر هیچ کارتی در آستین ندارد. عدم مشروعیت کلیت این رژیم چنان در افکار عمومی مهر خورده که دیگر در انتخابات مجلس هیچ کدام از سلبریتی هایشان هم نتوانستند با انگشتان رنگی مهر خورده عکس های خود را به نمایش بگذارند. چون تمام این عکس ها بعد از این سند جرم محسوب می شود. اصلاح طلبی یکی از بزرگترین فریبها در تاریخ جمهوری اسلامی بوده است. آنها فقط نابودی این نظام را به عقب انداخته اند و در تمامی خونها و 
جنایات و فقر وبدبختی مردم شریک هستند.

امروز گویا فقط امثال حاج آقا تاجزاده هستند که گوشهایشان را گرفته اند تا فریاد مردم را نشنوند: اصلاح طلب اصول گرا- دیگه تمومه ماجرا !


عاطفه اقبال - 21 فوریه 2020
*
مصطفی تاجزاده: "در شرایط سخت و پیچیده کنونی، که ایران بیش از همیشه به مشارکت حداکثری ایرانیان نیاز داشت، چرا رهبر شورای نگهبان را از رد صلاحیت نامزدهای مستقل و منتقد نهی نکرد تا، به‌قیمت عدم‌شرکت اکثریت مردم، مجلس اقلیت اصولگرا تشکیل دهند؟ مگر قرار است در مجلس آینده چه کار کنند؟"



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر