۱۳۹۹ دی ۲۸, یکشنبه

شبکه " پرستو" های اطلاعاتی!

امروز تلویزیون اینترنشنال گزارشی جدید از چگونگی کشته شدن قاضی منصوری در رومانی منتشر کرد. غلامرضا منصوری یکی از قاضی های مرگ این نظام بود. در زمان زنده بودنش بسیاری را بالای دار فرستاد. اما جمهوری اسلامی در دعواهای داخلی نظام سر او را نیز زیر آب کرد.

این گزارش برای من از یک جنبه قابل تامل میباشد. حضور کسانی که جمهوری اسلامی از آنها بنام " پرستو" یاد میکند. این گزارش از نقش دو زن بنامهای "فرناز" و "مهتاب" در جریان بدام انداختن منصوری پرده برمیدارد. فرناز که برای تحصیل در فرانسه مستقر است، برای منصوری ویزای شینگن تهیه میکند تا او بتواند از آنکارا به پاریس و بعد به هانوفر برود. در جریان افشا شدن حضور منصوری در هانوفر توسط مخالفان رژیم، وقتی او به بخارست فرار می کند. در این سفر فرناز نیز همراه او می باشد.

بعد از مرگ مشکوک غلامرضا منصوری، معلوم میشود که دو خانه ی او در ترکیه و فرانسه و همچنین یک شرکت در فرانسه به نام فرناز و دختر او " آزاده " ثبت شده! در حالیکه خانواده معتقدند که وصیت نامه اصلی قاضی منصوری با دست خط او به چنین واگذاری اشاره نکرده است. از طرفی منصوری در مکالمه تلفنی دو روز قبل از مرگش، "فرناز" در فرانسه و زنی بنام "مهتاب" که در تهران به خانواده منصوری نزدیک شده اند را پرستوهای وزارت اطلاعات معرفی میکند و میگوید که فرناز و مهتاب با هم در ارتباط هستند. به گفته ایران اینترنشنال مهتاب و خواهرانش چند آژانس هواپیمایی در تهران و همدان دارند.

اشاره من به این گزارش فقط از جنبه نفوذی های رژیم می باشد که در میان مخالفان سیاسی نظام در خارج کشور بصورت گسترده حضور دارند. کسانی که غالبا خود را در میان ما مخالف نیز نشان می دهند و بنام پناهنده سیاسی، مخالف جمهوری اسلامی، تحلیل گر، خبرنگار، شاعر، نویسنده و... در همه ی محافل سعی میکنند خود را مطرح کرده و حتی برای لحظه ای بلندگو بدست بگیرند. این سئوال مطرح است: فرناز که با دخترش آرزو در فرانسه اقامت دارد، چه کسی است؟ آیا در جریان کشاندن روح الله زم به عراق هم دخالتی داشته است؟ آیا با زم و خانواده اش در ارتباط بوده؟ در حال حاضر با چه کسانی بخصوص در فرانسه در ارتباط است؟ مهتاب و خواهرانش که در این گزارش به آنها اشاره می شود، چه کسانی هستند؟ نام فامیل فرناز چیست؟ چرا نام آنها را خبرنگار ایران اینترنشنال بصورت کامل بیان نمیکند؟ چه ملاحظاتی در کار است؟

در جریان بدام انداختن و ربودن روح الله زم نیز دیدیم که پای دو زن در میان بود. زنی بنام شیرین نجفی در ترکیه که تناقضات گفتاری در مصاحبه هایش نشان میدهد که از ابتدا تا انتها در این جریان بصورت فعال شرکت داشته است. زن دیگری که روزنامه فرانسوی فیگارو در فرانسه بدون نام بردن به او اشاره میکند. یا روح الله زم در جریان گفتگوی ضبط شده با یک دوست که بعد معلوم میشود، مامور اطلاعاتی است، از زنی در پاریس که میخواهد بدیدن او برود، بنام پرستو یاد میکند. زم در گفتگوی دیگری با بیژن فرهودی می گوید که به نفر دیگری نیز در میان اطرافیانش مشکوک است.

اینها جزئی از شبکه ترور دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی می باشند. نباید ساده از این اطلاعات عبور کرد. ترورهای گسترده در خارج از کشور نشان داده که هیچ کدام از مخالفان رژیم در امان نیستند. این شبکه تارعنکبوتی که رژیم در خارج کشور بخصوص در پاریس بهم تنیده است با حساسیت تک تک ما گسسته میشود. باید این افراد را شناخت و آنها را معرفی کرد. ما حق داریم برای امنیت خودمان، نام و چهره ی واقعی این افراد را بشناسیم. نباید از کسانی که مشکوک هستند براحتی عبور کنیم. این شبکه شناسایی و ترور را فقط با حساسیت و هوشیاری می توانیم خنثی کنیم.

عاطفه اقبال – 17 ژانویه 2021

- در مورد روح الله زم و ارتباطاتش نیز تحقیقی دارم که بصورت جداگانه منتشر خواهم کرد.

لینک و نظرها در فیسبوک


#پرستوهای_اطلاعاتی #روح_الله_زم #غلامرضا_منصوری


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر