۱۴۰۰ خرداد ۱۷, دوشنبه

قاتلان دروغگو در انتظار دوران طلایی امام!

 امروزمصطفی تاجزاده نامه ای به خامنه ای نوشته و در قسمتی از آن ادعا کرده است که بنای انقلاب و رهبری آن خمینی خیلی خوب و ناز نازی بوده . تشکیل دولت و مجلس هم در جمهوری اسلامی از ابتدا آزاد بوده و اصلا ایران بهشت بوده ولی مجاهدین با ترور آنرا خراب کرده اند! اینان قاتلان دروغگویی بیش نیستند. تک تکشان دست در دست هم از ابتدای انقلاب این مردم را کشته اند. جوانان ما را به قتل رسانده اند. تا خشت آخر در جنایت با خمینی و خامنه ای پیش رفته اند و امروز در دعواهای داخلی خود می خواهند برای خودشان امتیاز بخرند. خودشان را آزادی خواه و طرفدار مردم جلوه دهند. تمام جنایاتی که در این حکومت انجام شده تقصیر دیگران است و اینها از اول آزادیخواه بوده اند! اصلاح طلب بیشرف رد صلاحیت شده و هنوز با چسبیدن عبای خامنه ایف آرزوی دوران طلایی امامش را دارد!
آقای تاجزاده، شما و دیگر دوستان اصلاح طلبتان باعث طولانی شدن عمر این نظام شده اید. دست همگی تان خونین است. اگر محاکمه ی عادلانه ای در کار باشد، تک تکتان باید پشت صندلی بعنوان متهم بنشنید و نقش خود را در این سرکوب خونین چهل و سه ساله توضیح دهید. نخیر دیگه نمیشود مردم را فریب داد. دیگه تمومه ماجرا.
اینها چقدر حتی قیافه هایشان کریه شده!
عاطفه اقبال - 7 ژوئن 2021
مصطفی تاجزاده : "مشروح مذاکرات مجلس خبرگان و نیز برگزاری آزاد انتخابات در دور نخست مجلس و ریاست جمهوری اول، آنهم پس از تصویب قانون اساسی، بیانگر آن است که بنای انقلاب و رهبری فقید آن و نیز مبنای تشکیل دولت و مجلس در جمهوری اسلامی انتخابات آزاد بود که متاسفانه پس از آغاز تروریسم کور و گسترده فرقه رجوی به محاق رفت."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر