۱۴۰۰ خرداد ۲۲, شنبه

پیام جدید موسوی در رابطه با انتخابات

 پیام جدید میرحسین موسوی در رابطه با انتخابات از فاز جدیدی در جبهه بندی داخلی حکومت خبر میدهد. منفوریت عمومی جمهوری اسلامی به نقطه ای رسیده است که دیگر نمی شود آنرا به هیچوجه توجیه کرد. هر کس که بخواهد در چنین فازی از همکاری با نظام قاتلان تبری بجوید. باید امروز در رابطه با این انتخابات تعیین تکلیف کند. همین که موسوی مانند بسیاری از اصلاح طلبان به بهانه نجات کلیت نظام به رای دادن تشویق نمیکند و میگوید کنار مردمی که آنرا تحریم کرده اند، ایستاده است، بنظر من گامی درست می باشد. واقعیت این است که موسوی بعد از سال 88 سعی کرده است به مردمی که به او رای داده اند خیانت نکند و از جبهه نظام فاصله بگیرد. علیرغم سکوت او در برابر اعدام زندانیان سیاسی در زمان نخست وزیری اش و دفاع صریح او از اعدام آنها در مصاحبه با خبرگزاری های خارجی که نقطه سیاهی در کارنامه سیاسی او است و باید روزی پاسخگوی آن باشد، این گام بنظر من از هر موضعی که باشد، مثبت می باشد و باید از آن در جهت منافع جنبش سرنگونی استقبال کرد. هر یک نفری که به هر دلیلی از این سیستم کنده شود به نفع مردم میباشد و سرنگونی را تسریع خواهد کرد.

موسوی :
"در شرایط چنین ناپایدار و پر ابهام، بنده به عنوان یک همراه کوچک، در کنار کسانی خواهم ایستاد که از انتخاباتهای تحقیرآمیز و مهندسی شده به جان آمده اند. کسانی که حاضر نیستند تسلیم تصمیمات پشت پرده ای برای آینده کشور بشوند...دور نیست که در آینده‌ی نزدیک محکومیت تصمیمات دزدکی و پنهانی موضوع بحث‌های خانه و بازار و فضای مجازی در سراسر کشور شود."
البته به آقای موسوی باید گفت، این مسئله سالها است که موضوع بحث خانه و بازار و فضای مجازی می باشد. احتمالا در حصر به شما خبرهای جدید نرسیده است.
عاطفه اقبال - 12 ژوئن 2021
بعد از تحریر: نسبت به موسوی وزیر دوران طلایی امام هیچ توهمی ندارم و بارها در مورد او نوشته ام اما به نظر من هر یک نفری که به هر دلیلی از این سیستم کنده شود به نفع مردم میباشد و سرنگونی را ناخواسته تسریع خواهد کرد. بدون اینکه از مسئولیت فردی آنها در طولانی شدن عمر این نظام و همراهی با نظام در طی این مدت طولانی اندکی بکاهد. تک تک کسانی که در این دوران در کنار جمهوری اسلامی به هر شکلی ایستاده بودند باید روزی در مقابل مردم پاسخگو باشند. اما بیاد داشته باشیم که تک تک این ضربه ها که از طرف خودی دریافت می شود به مثابه تیشه ای است که از داخل خود نظام به ریشه های این درخت چهل و دو ساله زده می شود. باید از آن استقبال کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر