۱۴۰۱ مهر ۱۳, چهارشنبه

اطلاعات غلط مریم پیرزاده

باز تحلیلگران این چنینی وارد میدان شده اند تا انقلاب مردم ایران را زیر علامت سئوال ببرند. مردم را از انقلاب بترسانند و به تردید دامن بزنند. مریم پیرزاده در فرانس انتر می گوید: "اکثریت مردم ایران که اینروزها در خیابان هستند، انقلاب نمی خواهند. برای اینکه آنها می بینند که در افغانستان چه گذشته است! و 43 سال پیش در ایران چه گذشته است! اونها یک انقلاب داخلی میخواهند! آنها تردید دارند که اگر نظام را سرنگون کنند چه کسی بعدش خواهد آمد! هیچ آلترناتیوی بعد از آن وجود ندارد! چه در ایران چه در بیرون از ایران! رژیم همه امکاناتی که می توانست یکروز آلترناتیوش باشند را حذف کرده. هیچ چشم اندازی وجود ندارد. چه چیزی بعدش اتفاق خواهد افتاد!"
این خانم تا همین چند روز پیش در برنامه های تلویزیون هنوز این پا و اون پا میکرد. الان دیگه موضع گیریش کاملا مشخص و ترسیم شده. ترسوندن مردم از انقلاب علیه جمهوری اسلامی. اینکه اینهمه جانفشانی در خیابانها را برای تغییر رژیم نمی بیند. اینهمه فریاد برای سرنگونی را نمی شنود و میگوید، مردم انقلاب نمی خواهند! به این خانم و همه کسانی که باز آمده اند تا راه مردم را منحرف کنند باید گفت: جمع کنید، دیگه تمومه ماجرا!
عاطفه اقبال- 13 مهر 1401
- این لینکش اگه خواستید برید فرانسه. انگلیسی . فارسی و به هر زبانی که مایلید پیام بگذارید و اعتراض کنید. خوشم اومد که ایرانی ها خوب جوابشو دادند.
بعد از تحریر: بچه ها دستتون درد نکنه انقدر توئیت زدید که ناچار شدند مصاحبه مریم پیرزاده رو از فرانس اننتر حذف کنند. دمتون گرم



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر