۱۳۹۸ بهمن ۲۶, شنبه

مادری دیگر به زندان می رود

امروز راحله اصل احمدی مادر صبا کرد افشاری به زندان رفت. در زندانی که دخترش صبا نیز آنجا به جرم مجعول اشاعه فساد و فحشا بسر میبرد. صحنه خداحافظی این مادر با دختر دیگرش " سوگند" وجود هر کس را که اندکی انسانیت در او باشد، به لرزه می اندازد. براستی تا کی باید مادرانمان، پدرانمان، فرزندانمان را از آغوشمان بیرون بکشند و با قلدری و بیرحمی با احکام من درآوردی به زندان بیندازند! آخوندها و سردمداران حکومت جمهوری اسلامی، بیشرفها شما عامل فساد و فحشا در روی زمین هستید. شماها فاحشه ها و خودفروشان سیاسی هستید. از بالا تا پایینتان. به مادران و پدران ما بنگرید، چه استوار بسوی زندان گام برمیدارند. چه استوار مقابل شما جلادان ایستاده اند. به مادر شهناز بنگرید. به مادر راحله بنگرید. به پدر بختیاری به مادر پویا به مادر اکبر به هزاران مادر و پدری که به شما " نه " گفته و می گویند. این مادر عزیز چقدر زیبا و با اطمینان قلبی در حین رفتن به عزیزانش می گوید: "این روزها بزودی تمام میشود. غصه نخورید."
آری تمام می شود. این روزها تمام میشود اما بخون جگر تمام میشود.
بیشرفها گورتان را از سرزمین ما گم کنید. چه از جان این مردم میخواهید؟
عاطفه اقبال - ۱۵ فوریه ۲۰۲۰
- دیدن این ویدئو چنان مرا خشمگین کرد که نمیدانستم با چه کلماتی آنرا توصیف کنم. بیشرفها هر روز یک بامبول از آستین عبای آخوندی خود بیرون می آورند. خشمگینم بسیار خشمگینم. نقطه ضعف من همیشه دیدن دردهای مادران و پدرانمان بوده است. نمیتوانم دردشان را تحمل کنم. آنها در تحمل این درد از من استوارتر هستند.


کامنت ها در فیسبوک:

Ali Radboy

متاسفانه باید بگویم تا زمانی که هنوز جهت ایمنی و حفظ صلح و سلامتی خود، از زیر قرآن رد می شویم!

به نظر من شناختن درد خود پنجاه در صد پروسه‘ درمان است. تا درد شناسایی نشود، درمانی در کار نخواهد بود. اکثریت بزرگی از مردم ما هنوز نمیدانند که این تازیانه ها را از کجا می خورند. و از دست جلادان خود به مرام و مکتب خود آنها متوسل می شوند! اسلام یک مکتب برده داری است و کتاب اش قرآن است، بخش عظیمی هنوز این کتاب پر از اراجیف را مقدس می دارند!

Atefeh Eghbal

علی عزیز من با توجه به اینکه خودم مذهبی نیستم. فکر میکنم برای آگاهی مردم در هر زمینه ای باید روشنگری کرد. روشنگری هم برای عامه توده ها از طریق رسانه هایی که در انحصار حکومت است صورت میگیرد. یعنی معتقدم زمانی که یک حکومت که ابزار رسانه ای را تا دورترین ده کوره ها در دست دارد می تواند به مردم آگاهی ببخشد یا آنها را به قعر جهل و خرافات بکشاند همان کاری که جمهوری اسلامی انجام میدهد اما فکر میکنم اعتقادات انسانها امر خصوصی است. گرچه این امر خصوصی تحت تاثیر تبلیغات بیرونی قرار دارد. اما برای جامعه خطرناک نیست. ویل دورانت در تاریخ تمدن مینویسد " نقل به مضمون" : قدرت سیاسی و قانونگزاری را باید از مذاهب گرفت اما با آن کشاورز که میخواهد بعد از برداشت محصول خود در برابر مسیح با زانو زدن سپاسش بگوید کاری نباید داشت. برای اینکه او خطرناک نیست. حکومت مذهبی است که خطرناک است. من با این گفته ویل دورانت موافقم. اما به روشنگری نیز در رابطه با باورهای مردم اعتقاد دارم. یعنی این خرافات زدایی را کاری گام به گام و طولانی در مسیر روشنگری میدانم. درود بر شما

Ali Radboy

خانم اقبال حالا که رسانه های همگانی در دست یک دولت ضدمردمی است و بقول شما نه تنها روشنگری نمی کند، برعکس سم پراکنی و مغزشویی هم می کند، برای روشنگری فقط می ماند همین فیس بوک و عرض کنم اینسگرام و .... اگر قرار باشد ما ها هم زبان در کام بگیریم و به حریم ادیان تعدی نکنیم، پس تاابدالدهر باید تماشاگر این تراژدی باشیم! تازه بنده که نگفتم آن قرآن را از دست آن بانو بگیرید، تنها از دیدگاه آسیب شناسی به مسئله نگاه کردم، همین

Atefeh Eghbal

علی عزیز من با حرف شما مخالف نیستم. روشنگری از طریق دنیای مجازی نیز اتفاقا باید انجام شود و منهم نگفتم که زبان در کام بگیریم. حریم هیچ دینی هم تقدس ندارد و باید آنرا مورد نقد قرار داد. من نقطه نظرات خودم را در رابطه با این مسئله گفتم. بنظر من روشنگری دنیای مجازی که باید هم انجام شود یک قشر محدود را در بر می گیرد. توده های مردم غالبا به دنیای مجازی دسترسی ندارند برای همین است که میگویم برای تغییر باورهای جامعه قبل از هر چیز باید ابزار های آنرا در دست داشته باشیم. متاسفانه این ابزارها همیشه در دست حکومت ها بوده. موفق باشید.

Khosro Bandari

صبا بعد از دومین بار آزادی سعی می کرد از لبه تیغ خارج شود؛ دین او در عرصه زندگی اوست و ما حق وارد شدن به آن نداریم؛ من بی دین بدنیا آمدم ولی مدت ها سپری شد تا بفهمم انسان ها به اعتقادات مختلف می توانند بد یا خوب باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر