۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۶, جمعه

دروغگویی وقیحانه محمد سید المحدثین از مسئولین قدیمی مجاهدین در رابطه با من!

چند روز پیش مجاهدین یک برنامه تلویزیونی چهارساعته از تلویزیون خودشان پخش کردند که تماما سرشار از نفرت و دروغ و سیاه بازی بود. این برنامه در مقابل درخواست ساده پسری که شانزده سال است مادرش را ندیده، اجرا شد. اقتدار مجاهدین و رهبرانشان را ببینید! در این برنامه مادر را به صحنه می آورند تا مانند مادرطریق الاسلام که در تلویزیون رژیم جمهوری اسلامی پسرش را که هوادار فدائیان بود لعنت کرد و خواستار اعدامش شد. این مادر مجاهد نیز فرزندش را تف و لعنت و او را اطلاعاتی خطاب کند! اینها همان کسانی هستند که ادعای مبارزه با جمهوری اسلامی را دارند. در حالیکه دقیقا به مانند همین رژیم جنایتکار عمل میکنند. همیشه گفته ام متاسفانه مجاهدین و جمهوری اسلامی در مسیر مبارزه با هم، به هم رسیده و از همه لحاظ شبیه هم شده اند. مجاهدین امروز آن روی سکه جمهوری اسلامی هستند. بغایت خوشحالم که تمام نخ های اتصالم را از آنها بریدم و همانطور که از زندانهای جمهوری اسلامی فرار کردم از لجن عقاید قرون وسطایی مجاهدین هم گریختم.
محمد سید المحدثین در این برنامه دروغ های زیادی میگوید از جمله در رابطه با سایت رسمی پتیسیون ( چنچ ) که حامد اسماعیلیون نیز جدیدا پتسیونی در آن بر علیه حکومت جمهوری اسلامی براه انداخته، میگوید : " این سایت آمارش دروغه! وقتی وارد می شی میخوای نگاه کنی اسم تو رو به عنوان امضا کننده حساب میکنه و شماره میندازه."!!
آخر دروغ به این بزرگی در رابطه با یک سایت رسمی را چگونه می توان هضم کرد؟ البته جستجو که می کنی می بینی مجاهدین در همین سایت، در زمان لیبرتی پتسیون براه انداخته اند!
سیدالمحدثین دروغ بزرگ دیگری را نیز اینبار برای چسباندن من به وزارت اطلاعات میگوید: " کسی که اسامی انتقال یافتگان را منتشر میکرده، برای اینکه راه خروج را ببنده. که کمپین هم زده بود. عاطفه اقبال که قبلا در جهت خدمت گذاری به رژیم در پی اینه که کی تو لیبرتی شهید شد. کی تو لیبرتی بر اثر موشک زدن مجروح شد. دنبال افراد می گرده برای اینکه اطلاعات رو تکمیل کنه. و بعد دنبال این بوده که کی از لیبرتی خارج شد. همه اطلاعاتی که ما با تمام قوا تلاش می کردیم که دست رژیم نرسه. و بعد رژیم از طریق دولت عراق میداد به همینا که منتشر کنن. حالا اونم مدعی اینه که بله پسر باید مادرشو ببینه".
من مانده ام که محدثین یا همان " برادر بهنام معروف" چگونه تناقضات خود را در چند جمله ای که میگوید، نمی بیند. محدثین میگوید که من کمپین زده بودم که راه خروج از عراق را برای ساکنان لیبرتی ببندم! خودش هم خیلی خوب میداند که اگر روشنگری ها و تلاشهای این کمپین نبود، مجاهدین تک تک بچه های لیبرتی و اشرف را در عراق به کشتن داده بودند. خودشان بارها و بارها گفتند که نمیخواهیم از عراق بیرون بیاییم. تمامی اطلاعیه های آنها در سایت کمپین ما ثبت شده است. تمام کینه ی مجاهدین در رابطه با من نیز تاسیس همین کمپین و بقول مهدی ابریشمچی "ایستادن در برابر استراتژی ماندن در عراق" میباشد. محدثین می گوید که مجاهدین سعی میکردند تا اسامی انتقال یافتگان یا مجروحین به دست کسی نرسد بعد دو جمله پایین تر لو میدهد که رژیم از طریق عراق اسامی را داشته و به ما میداده تا منتشر کنیم! خوب آدم حسابی! وقتی رژیم، دولت عراق و آمریکا اسامی را داشته اند. شما از چه کسی می خواستید این اسامی را پنهان کنید؟ از خانواده ها؟ شما نمی خواستید خانواده ها در جریان انتقال فرزندانشان قرار بگیرند. فقط خانواده ها و مردم ایران در رابطه با این اسامی نامحرم بودند. شما از ابتدا به همه دروغ گفته اید. من در بالای تمامی بیانیه های انتقال بصورت درشت همیشه می نوشتم که " من اسامی را قبل از انتشار آنها در سایت های دیگر منتشر نخواهم کرد". هرگز نخواستم اولین منتشر کننده اسامی باشم. اینرا خود شما خوب می دانید ولی قصدا تحریف میکنید تا بتوانید ترور شخصیت کنید. بله افتخار میکنم که به تاسیس کمپینی برای انتقال ساکنان لیبرتی که در معرض بمباران و کشتار دسته جمعی بودند، اقدام کردم. در زمانی که شما بر طبل شهادت طلبی در خاک امام حسین می کوبیدید، و از ویروس سه نقطه یعنی همان انتقال، برای اعضایتان حرف میزدید. کشته شدن این نفرات به نفع شما بود که بعد بتوانید لیست کشته شدگان را به مک کین ها هدیه کنید. شما و رژیم جمهوری اسلامی دو روی سکه ارتجاع و شهادت طلبی هستید. همانطور که چندین بار نوشته ام آقا و خانم رجوی از گندم تهران نخواهید خورد! بروید در کثافات عقیدتی خود غرق شوید و آنهایی که به امید مبارزه به شما پیوسته بودند را در اسارت ذهنی خود بگیرید. شما و خمینی و خامنه ای هیچ فرقی با هم ندارید. بوی تعفن عقاید پوسیده ی در غار کهف مانده ی شما حالم را بهم می زند. کثافت از تمام رویتان می بارد. شما و حکومت جمهوری اسلامی با چهره ای کریه به مردم می نگرید و هر دو از سیمای جمهوری اسلامی و سیمای مجاهدین به مردم دروغ می گوئید و ذره ای هم شرم نمیکنید.
کمال رفعت صفایی خوب سروده بود: "....گم شويد
زير تمام سنگ هائی که بر ما فرو باريد گم شويد
من اگر به بيابان بدل شوم
شهروند شما نخواهم شد....."
نه! منهم نخواهم شد.
عاطفه اقبال - 15 می 2020

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر