۱۳۹۹ دی ۱۹, جمعه

معجزه مصباح یزدی لعنت الناس در غسالخانه

معجزات این حضرات یکی پس از دیگری می رسد. بعد از خلق داستان شام آوردن از بهشت توسط جبرئیل به خانه ی آقا خامنه ای! توسط علم الهدی، و یا علی گفتن خامنه ای هنگامی که پای مبارک را از شکم مادر بیرون می گذاشت. حالا ملا صدیقی امام جمعه تهران، امروز در تلویزیون خبر از معجزه ای دیگر داد. از قرار مصباح یزدی از ساعت و دقیقه و ثانیه فوت خود خبر داشته و حتی به او از آن دنیا گفته بودند که قرار است در باغی بزرگ - حتما با حوریان فراوان و رودهای پر از شراب- فرود بیاید.

ملا صدیقی با حالتی ملکوتی شرح میدهد که مصباح یزدی یک " مجاهد و از اولیا مسلم" خدا است . و از قول مرده شور به مثابه دم روباه شهادت میدهد که، در غسالخانه در حین شستشو ناگهان مصباح چشم های مبارک را باز کرده و به غسال با نگاه مهربانانه حال داده و سپس به آن دنیا تشریف فرما شده است. ملا صدیقی می گوید که از قبل با مرده شور تماس گرفته بودیم که اگر کرامتی در حین شستن آقا دید به ما اطلاع دهد.

من پیشنهاد می دهم یک زیارتگاه "بدنگاه مصباح" در محل این جسد در غسالخانه بسازند تا بالاخره بسیجی ها برای شفا خواستن به آنجا بروند. آقا مصباح خیلی زود و مظلومانه از این دنیا رفت و کس دیگری غیر از مرده شور خنده اش را ندید. حیف مردم قدر این عالم مجاهد نورانی رو ندونستند و بهش لقب تمساح دادند.

- "بدنگاه" اشاره به "قدمگاه" که برای گذر خامنه ای در روستای دزلی ساختند و آنجا را زیارتگاه کردند. حالا می شه فهمید که معجزات در قرنهای پیش که رسانه ای وجود نداشت و دنیای مجازی نبود چطور حدیث شده و بخورد مردم عامی داده میشد.

عاطفه اقبال - 8 ژانویه 2021

لینک و نظرها در فیسبوک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر