۱۳۹۹ بهمن ۱۷, جمعه

اسامی مزد بگیران حکومت قاتلان را منتشر کنید!

 سالهای طولانی است که رژیم جمهوری اسلامی در اروپا بصورت افسار گسیخته ترور و بمب گذاری می کند و با زد و بند های سیاسی از عواقب آن می گریزد. سالها است که بسیاری از مزدبگیران خودش را در دانشگاه ها، رسانه ها و جوامع سیاسی جا کرده و هر کدام نقشی در جهت لوث کردن مخالفان جمهوری اسلامی به عهده گرفته اند. آنها با عناوین مختلف مثل استاد دانشگاه، تحلیل گر، منتقد، شاعر و نویسنده و جدیدا هم مصاحبه گر و لایو پخش کن در میان ما جا سازی شده اند. تا بالاترین سطوح سازمانهای سیاسی هم نفوذ کرده اند. می بینیم که امیر سعدونی با اکثر مسئولان بالای مجاهدین مثل مهدی ابریشمچی عکس یادگاری گرفته و در صفحه اش گذاشته. او و همسرش در مراسم های مجاهدین در صف اول حضور داشته و عکس مسعود و مریم رجوی را به سینه می زدند. مهرداد عارفانی بعنوان عکاس و فیلم بردار در مراسم های مجاهدین با دست باز از چهره هر کس که دلش می خواست فیلم برداری کرده و بعد هم مطمئنا آنرا به سفارت تحویل میداده. هر سه از هواداران دو آتشه مجاهدین بوده اند که در هر مراسمی آرمها و پرچم مجاهدین را در دست می گرفتند. همراه با هواداران مجاهدین علیه منتقدان آنها فحاشی می کردند. اما مشخص میشود که هر سه نفر با دیپلمات رژیم قاتلان رابطه داشته و برای بمب گذاری در مراسم مجاهدین برنامه ریزی می کرده اند. آیا این نباید مجاهدین را نسبت به هوادارانشان هوشیار کند. بخصوص در مورد آنهایی که دو آتشه در همه جا حضور فعال دارند. وقتی در سوئد هوادار صاحب چلوکبابی، هم برای مراسم مجاهدین غذا تامین میکند و هم برای مراسم سفارت جمهوری اسلامی و در مقابل اعتراض دیگران، مجاهدین هیچ کاری انجام نمیدهند. چه انتظاری می توان داشت. براستی چگونه مجاهدین توانسته اند این چنین، امنیت اعضا و هواداران خود را به خطر بیندازند؟ بله متاسفانه مجاهدین هم سهمی در این ماجرا دارند. با تهمت زدن نادرست به هر کس که از آنها انتقاد کرد راه مزدوران و قاتلان واقعی را به مراسم های خود باز کردند و دست آنها را در فحاشی و تهمت زدن به منتقدین باز گذاشتند. آیا این مسئله باعث خواهد شد که مجاهدین در رویه دشمنی خود با منتقدان تجدید نظر کنند؟
روز گذشته دادگاهی در بلژیک دیپلمات جمهوری اسلامی اسد الله اسدی را به همراه سه نفر دیگر به اتهام تروریستی به زندان محکوم کرد. اسدالله اسدی 20 سال و نسیمه نعامی 18 سال، مهرداد عارفانی 17 سال و امیر سعدونی به 15 سال زندان محکوم شدند و تابعیت بلژیکی آنها لغو شد. این خبر بسیار مسرت بخشی است و باشد که آغازی برای دستگیری و محاکمه دیگر تروریست های رژیم قاتلان باشد.
در مورد اسدالله اسدی آنهایی که برای روحانی بعنوان مدره تبلیغ میکردند بد نیست، نگاهی به پرونده او بیندازند. اسدالله اسدی در دولت روحانی در سال 93 بعنوان دبیر سفارت در وین منصوب شد. و پنج سال بعد از طرف جمهوری اسلامی بمبی را برای انفجار در یک مراسم مجاهدین در پاریس با خود در هواپیما حمل میکرد. این است دیپلمات دولت میانه روی شما. دولت اصولگرا و اصلاح طلب شما هیچ فرقی با هم ندارند. دیگه تمومه ماجرا. هیچگونه تبلیغی برای انتخابات سال جاری از طرف هیچ کسی مشروعیت ندارد و باید محکوم شود.
اما نکته آخر: در میان مدارکی که در میان وسایل دیپلمات قاتل بدست آمده یک دفترچه حاوی اسامی مزدبگیران خارج کشوری رژیم جمهوری اسلامی و مقدار پولی که به آنها پرداخت می شده، پیدا شده. من همانطور که در همان ابتدا نوشته بودم،خواهان افشا شدن بدون قید و شرط اسامی این دفترچه هستم. این دفترچه به احتمال زیاد در دسترس مجاهدین و وکلایشان نیز قرار گرفته است. انتشار این اسامی به پاکسازی فضای خارج کشور کمک شایانی خواهد کرد. ما حق داریم کسانی که در میان ما توسط رژیم قاتلان جاسازی شده اند را بشناسیم. مجاهدین باید با وکیلانی که در این پرونده دست داشتند، خواستار این کار شوند. در این رابطه باید اقدام عملی صورت بگیرد.
عاطفه اقبال – 5 فوریه 2021
- امیدوارم این درخواست از طرف مجاهدین "گرا دادن" محسوب نشود.

صفحه اول مهرداد عرفانی:
https://www.facebook.com/mehrdad.arefani
صفحه دوم مهرداد عرفانی:
https://www.facebook.com/mehrdad.arefani.II
صفحه سوم مهرداد عرفانی:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر