۱۳۹۹ اسفند ۷, پنجشنبه

خط سازش با جمهوری اسلامی

دو شب پیش در تلویزیون ال س پ فرانسه گزارشی از ایران نشان داد که بخش عمده آن به تحریم ها تعلق داشت و تمام سعی این بود که نشان دهد چگونه تحریم ها وضعیت دارویی و معشیت مردم را به خطر انداخته است. بدون اینکه کلمه ای در رابطه با سیاست مافیایی باندهای داخلی نظام و غارت سیستماتیک نیازهای اولیه مردم سخن گفته شود. جالب اینجا بود که در همین برنامه از اینکه تلفن های آخرین سیستم بلافاصله بعد از بیرون آمدن به ایران می رسند و در دست مردم هستند نیز سخن میرفت. تناقض در این حد. در این برنامه هیچ اشاره ای به کشتارهایی که جمهوری اسلامی براه انداخته، نشد. بر عکس کشته شدن قاسم سلیمانی را باعث تند رو و افراطی شدن خامنه ای و نظام جمهوری اسلامی معرفی کردند! انگار نه انگار که جمهوری اسلامی در چهل سال گذشته همواره داعش وار و افراطی عمل کرده است. وضعیت سخت مردم را فقط به تحریم ربط دادند و اینکه طفلک خامنه ای اگر تندرو شده برای این است که نفر دوم نظامش را ترامپ ترور کرده! بوی سازش و مماشاتی که در این چهل سال همیشه عامل نگه داشتن این رژیم جنایتکار بوده باز دوباره در هوا پراکنده شده. دارند زمینه را آماده میکنند که معاملات پشت پرده را بیرونی کنند و دست خونین این جنایتکاران را دوباره بفشارند.
در راستای همین مماشات تعدادی نیز به صحنه آمده اند تا معترضین به کشتار را، یک عده اوباش وحشی معرفی کنند. تیتر مقاله "ایزابل دبره" در روزنامه واشنگتن پست در مورد درگیری های سراوان نیز دنباله ی همین سیاست است: " اوباش در جنوب ایران بعد از خشونت مرزی به فرمانداری حمله کردند"! بدون اینکه کلمه ای از علیت این اعتراضات و کشتار سوختبرها توسط پاسداران بنویسند، آنها را به شیوه خامنه ای پسند به اوباش می چسبانند.
خانم دبره، اوباش پاسداران و مافیای قدرت در رژیم جمهوری اسلامی است و نه مردم بی پناهی که برای یک لقمه نان اینهمه رنج می برند و آخر هم بچه هایشان بجای نان، پیکر خونین پدر را تحویل میگیرند. شرم کنید!
از این سازش بر روی خونهای جاری از پیکر مردم ایران، شرم کنید!
عاطفه اقبال - 25 فوریه 2021


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر