۱۴۰۲ آذر ۴, شنبه

این عکس ربطی به متن ندارد!

مدتها است که زاکی جان در مسیر غیرسیا+سی کردن فیس گام برمیدارد و در این مسیر بسیاری را قلع و قمع کرده. صفحه دوم من که یدکی این صفحه بود، شامل این قلع و قمع شد و فعلا از دسترس خارج شده. این صفحه که از سال 2009 دارم حدود یکسال در حصار فیس بود و بتازگی به قید وثیقه از محدودیت بیرون آمده. فیس جان یک مدت مرا رسما عنصر نامطلوب نامید بخاطر گذاشتن ویدئوهای تظاهرات سال پیش و تعدادی از آنها را نیز با اخطار قرمز حذف کرد. اساسا زاکی جان فیس را برای دوستی و اینطور چیزا درست کرده بود. بعد چند تا آدم نااهل مثل من اومدند بساط دوست دختر، دوست پسر بازی رو بهم زدند و یکدفعه فیس شد جلولانگاه نظرات سیا+سی و اجتماعی. زاکی جان باهامون یک مدت راه اومد، اما از سال گذشته که فیس جان تبدیل به مِتا جان شد یک لگارتیم قوی درست کرد که هر کی حرفهای بودار می زنه یواشکی حذفش کنه. حالا هر کی از موز و گل و بلبل بنویسه دم به دم نوشته اش تو صفحه عمومی بالا میاد. هر کس سیا+ سی بنویسه لگارتیم می ذارتش یک گوشه آب خنک بخوره. اینکه دیروز شما دید این عکس موز ما دم به دم در صفحه عمومی بالا می آمد از این جهت بود.
فعلا مدتی است که در صفحه عمومی من، غالبا گل و بلبل و از این دست مطالب هست. نوشته های سیا+ سی دوستان کمتر ظاهر میشود. یک عده را هم که مدتها است دیگه نمی بینم. وقتی می رم تو صفحه شون می بینم که فعال هستند، اما دیدار ندارند.
حالا بعد از اینهمه حرافی خواستم بگم، اگه دیدید که من زیر یک مطلب جدی و یک بحث سیا+سی عکس موز و خیار و مرغ و خروس گذاشتم تعجب نکنید. با این عکس ها شاید بشه لگارتیم جان را کمی از راه راست بدر کنیم.
ضمنا یکسری دوستان گفته اند که من حذف یا بلاکشان کرده ام. نه جانم من کاری انجام نداده ام. از سال گذشته این صفحه ام محدودیت داشته و مدتی نیز آنرا دی اکتیو کرده بودم. وقتی صفحه دی اکتیو می شود. دیگران فکر میکنند بلاک شده اند. خلاصه همه زیر سر این زاکی جان یا همان زکی جان است.
عاطفه اقبال - 25 نوامبر 2023

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر