۱۴۰۱ آذر ۱۷, پنجشنبه

اعدام یک سرو سرفراز: محسن شکاری

سحر امروز یک سرو سرافراز را سر بریدند. نوید گفته بود برای گردنهایمان بدنبال دار می گردند. از دستگیری و انداختن طناب دار به گردن ۷۴روز طول کشید. اتهامش فقط بستن خیابان بود. محسن شکاری فقط ۲۳ سال داشت. به همین جوانی . به همین سادگی دنیایی از امید و آرزو را کشتند. این اعدامها فقط برای رعب و وحشت انداختن در دل مردم است. باید چنان پاسخ قاطعی به آن داد که جنایتکاران ببینند بهای اعدام برایشان سنگین خواهد بود. وگرنه روند اعدام را تسریع خواهند کرد. روزهای اخیر بعضی دوباره شروع کرده بودند در فضای مجازی همان زمزمه های سال ۸۸ را مبنی بر راهپیمایی سکوت و بسیاری به تردید افتاده بودند. اما خون سرخی که سحر امروز بر زمین جاری شد به این تردید ها پایان داد. یکی از بچه های داخل نوشته بود: "حالا که شروع کردین به اعدام کردن اسیرهای ما، ماهم شروع می‌کنیم به تخریب. از همین لحظه اعلام می‌کنم یک کیوسک کلانتری، یه بانک، یک اداره دولتی و یک پایگاه بسیج رو سالم نخواهیم گذاشت. ما دیگه به آخر خط رسیدیم. بی‌شرفا بچرخید تا بچرخیم..."
آری ما از شما قاتلان بیزاریم. از دین و آئینی که شما آنرا مبنای قتل و جنایت و غارت قرار داده اید، بیزاریم. ما به شما و مذهبتان کافریم. اگر دهه شصت توانستید با اعدام این جامعه را برای همیشه خاموش کنید. امروز نیز خواهید توانست. جوشش خونهای امروز از همان خونهایی است که دهه شصت جاری شد. اینها که امروز در خیابان نمی ترسند در آن خونها جوانه زده و رشد کرده اند.
آهای آنهایی که سکوت کرده اید! اگر فکر میکنید با سکوت، شما در امان هستید، اشتباه می کنید. اگر بلند نشوید سراغ تک تکتان و تک تکمان خواهند آمد. شروع دوباره اعدامها برای تست مردم ایران است. این حکم های اعدام در حالی است که خبر گفتگوی سران نظام برای یافتن سوراخ موش در ونزوئلا در رسانه های علنی شده است. اعدام انقلابیون در شرایط اخیر باید خط سرخ همه ی ما باشد. سکوت جایز نیست. اگر از این بچه های جوان را در خیابان حمایت نکنید در این خونها شریک خواهید بود. با حضور ملیونی مردم در خیابان اینها هیچ کاری نمیتوانند بکنند. فقط باید گورشان را گم کنند. امروز به خیابان بیایید، وگرنه این خونها بر گردن تک تک ما نیز سنگینی خواهد کرد. باید سران جمهوری اسلامی بدانند که با هر اعدام گور خود را عمیقتر می کنند. در حال حاضر #محمد_بروقانی، #سامان_یاسین و دکتر #حمید_قره_حسنلو نیز در خطر اعدام هستند. گفته بودند خدای دهه شصت بیدار شده. اما آن ناخدا همیشه سایه اش بر سر مردم وجود داشت. امروز از شیشه بیرونش کشیده اند تا دوباره مثل دهه شصت بگیرند و بکشند و دوام یابند. اما دیگر دهه شصت نیست سال ۱۴۰۱ است. سال انقلاب. سال سرنگونی.
عاطفه اقبال - ۱۷ آذر ۱۴۰۱
- ویدئوی جلسه محاکمه دروغین محسن شکاری را در کامنت گذاشته ام. اجرا کنندگان این نمایشنامه چه در دادگاه و چه گزارشگرانش در صدا و سیمای جمهوری اسلامی بدانند که دیر نیست در جای متهم بنشینند.
- خانواده محسن به قولهای دادستانی که گفته بود خبررسانی نکنید او بزودی آزاد میشود اعتماد کردند تا خبر اعدامش را دریافت کردند. به این نظام دروغگو اعتماد نکنید. رسانه ای کردن دستگیری های بهترین راه نجات آنها میباشد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر