۱۴۰۱ آبان ۲۰, جمعه

پروژه جدید برای به یغما بردن انقلاب مردم ایران!

پیوند زدن انقلاب مردم ایران با جنگ اکراین یک پروژه ضد مردمی و راستگرایانه است. انقلاب مردم ما هیچ ربطی به جنگ اکراین ندارد. این انقلاب اولین خصلتش ضد دیکتاتوری مذهبی است. هیچ خصومتی با هیچ کشوری از جمله آمریکا و روسیه ندارد. با روشنگری نگذاریم انقلاب این مردم را وارد پروژه های جنگ طلبانه خود بکنند. تظاهرات هایی جدیدی که در کشورها تحت نام حمایت از مردم ایران با فرا خواندن اکراینی ها برای شرکت در آن، در حال شکل گرفتن است، ضد مردمی و ضد این انقلاب است. وقتی نشان شجاعت در آمریکا به علینژاد و زلنسکی همزمان داده میشود، نشان از یک پروژه ضد مردمی دارد، یعنی میخواهد انقلاب مردم ما را به زلنسکی پیوند بزند و به آن خصلت ضد روسیه بدهد. وقتی در نیویورک تظاهراتی با حضور فعال مسیح علینژاد شکل میگیرد که در آن از اکراینی ها و کره شمالی ها نیز دعوت میشود، باز همین پروژه دنبال میشود. روز گذشته در پاریس نیز تظاهراتی به دعوت انجمن هما که متعلق به نازیلا گلستان و رضا پیرزاده و سعید امینی میباشد، صورت گرفت که برای آن با انتشار اطلاعیه ای از اکراینی ها نیز دعوت به عمل آورد با این مضمون: " ما از همه اکراینی هایی که توسط ارتش روسیه مورد حمله و آزار قرار گرفته اند میخواهیم که به ما بپیوندند تا حقوق مشترکمان را به دست بیاوریم. اکراین و ایران نبرد مشترک دارند!" من انتقادم به تظاهرات دیروز که اتفاقا میگویند تظاهرات خوبی بوده و شعارهای بی ربط داده نشده، نیست. اما باید در برابر کسانی که می خواهند از نمد این گردهم آیی ها، برای خود کلاه بدوزند، هوشیار بود. همینطور روز گذشته در شهر کلن تظاهراتی صورت گرفت که در آن شعار مرگ بر پوتین داده اند. می بینیم که در ایران مردم سمت و سوی شعارشان فقط به سوی خامنه ای و نظام جمهوری اسلامی است. می بینیم که حتی دانش آموزان وقتی در مدرسه پرچم آمریکا را زیر پا انداخته اند از روی آن رد نمیشوند. مطمئن هستم از روی پرچم روسیه و هیچ کشور دیگری نیز رد نخواهند شد. برای اینکه اهداف این انقلاب سمت و سوی تغییر در ایران را دارد و نه در کشورهای دیگر. آنها نمیخواهند انقلابشان را مثل خمینی صادر کرده و ضد این کشور و آن کشور عمل کنند.
روز گذشته نیز مسیح علینژاد با گری کاسپاروف، و لئوپولد لوپز، دو فعال مخالف دولت‌های روسیه و ونزوئلا یک سازمان جهانی آزادی تاسیس کردند و برای گسترش این ایده، امروز مسیح علینژاد با مکرون رئیس جمهور فرانسه دیدار کرد و جالب اینجاست که همزمان فرانسه از سفیر جدید جمهوری اسلامی نیز در فرانسه استقبال کرد. مکرون با رئیسی و روحانی نیز دست داده است. با هر کس دیگری هم در راستای سیاست های خودشان دست خواهند داد. امروز که میخواهند علینژاد را در این راستا بکار بگیرند، مسلما با او نیز دست میدهد. جالب اینجاست که سریعا رویا دختر مینو مجیدی که چندی پیش در کرمانشاه کشته شد را سریعا به فرانسه آورده اند که در این ملاقات همراه مسیح بکار بگیرند. فراموش نکنیم که این پروژه را قبل از مسیح علینژاد و دیگران، مجاهدین که از طرف آمریکا حمایت میشوند، شروع کردند و مریم رجوی بود که گفت ما و اکراینی ها مبارزه مشترک داریم.
تاکید میکنم، در ایران تا بحال هیچ شعاری نه ضد آمریکا و نه ضد روسیه و حتی چین داده نشده. شعار مردم، ضد خامنه ای است. اما جنگ طلبان می خواهند از این انقلاب برای اهداف خود سوء استفاده کنند. و اتفاقا میخواهند با این شعارها انقلاب را به شکست بکشانند. اگر اکراینی ها را دعوت میکنید. پس باید عراقی ها و افغانستانی و سوریه ای ها که وضعیت فعلی کشورشان نتیجه حمله آمریکا است را نیز دعوت کنید. پس باید فلسطینی ها هم که مورد حمله روزانه اسرائیل هستند را نیز دعوت کنید. اگر پوتین را محکوم می کنید در کنارش باید بایدن را هم محکوم کنید. اما امروز دیگر سال ۵۷ نیست. مردم به یُمن دنیای مجازی بقدری آگاه شده اند که در دام پروژه های ضد مردمی و جنگ طلبانه نخواهند افتاد. دیدیم که وقتی بایدن گفت که ما ایران را آزاد خواهیم کرد. بچه های فضای مجازی چنان پاسخهایی به او دادند که فکر نکنم دیگر این حرف را تکرار کند. ما از هیچ کشوری تقاضای دخالت نداریم بلکه حمایتشان از مردم ایران و حمایت نکردنشان از رژیم جمهوری اسلامی را میخواهیم. اینکه اگر واقعا با مردم ایران همراه هستند سفارت های جمهوری اسلامی را ببندند و آخوندزادگان و وابستگان جمهوری اسلامی را از کشورشان اخراج کنند. مردم از طنین مرگ به این و آن در کشورشان خسته اند. آنها زندگی صلح طلبانه با مردم همه کشورها را میخواهند. ما جنگ نمیخواهیم. اگر میجنگیم برای صلح است.
هوشیار در برابر این دعوتها، شعارها و توطئه ها عمل کنیم.

عاطفه اقبال – ۱۶ آبان ۱۴۰۱
- نازیلا گلستان و رضا پیرزاده و سعید امینی هر سه عضو شورای ملی ایران متعلق به سلطنت طلبان هستند.
- در این ملاقات شیما بابایی، رویا پیرایی، مسیح علی‌نژاد و لادن برومند به همراه مسیح علینژاد حضور داشتند.

Cette révolution est indépendante et son unique but est l’avenir des iraniens.
Vouloir en profiter pour des intérêts russo-ukrainiens ou tout autre objectif serait une trahison envers tous nos compatriotes qui mettent en danger leurs vies.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر