۱۴۰۱ اردیبهشت ۳۰, جمعه

حمایت قاطع سرمربی تیم استقلال از وریا غفوری

در برنامه خبری که بعد از بازی فوتبال انجام شد فرهاد مجیدی سر مربی تیم استقلال با حمایت قاطع از وریا غفوری گفت⁩: " وقاحت تا چه حد؟ عکس کاپیتان تیم من را حذف می‌کنید. من هیچ وقت جواب خبرنگار آن برنامه را نمی‌دهم. با چه رویی این کار را کردید؟ #وریا_غفوری کاپیتان تیم من است و شما اجازه نداشتید این کار را بکنید. اینکه فشار بیاورید که باید فلان کار را بکنم معنی ندارد؛،باید نداریم. من فرزند ناصر حجازی هستم و کسی نمی‌تواند به من بگوید باید به یک برنامه بروم.
در پایان بازی فوتبال استقلال و اراک، بازیکنان و تماشاچیان بپا خاسته و با فریاد زدن نام وریا خود را در اعتراض او شریک کرده و عمل او را پاس داشتند.
اینگونه است که تاثیر کار یک نفر دیگران را هم به حمایت برمی انگیزد. این وریا غفوری است که جلادان را ممنوع التصویر کرده است. چنین کسانی را نمیتوان ممنوع التصویر کرد آنها در قلب مردم جا دارند. محبوبیت واقعی سلبریتی ها برای بازی خوبشان نیست برای در کنار مردم بودنشان میباشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر