۱۴۰۱ خرداد ۴, چهارشنبه

قصد تخریب ساختمان متروپل آبادان

امروز 3 خرداد گفته شده که تمام ساختمان #متروپل_آبادان را میخواهند نابود کنند و دیگر هیچ امیدی نیست. درحالیکه به گفته ی مردم هنوز تعداد زیادی زیر آوار زنده هستند و صدای ناله هایشان می آید. جمهوری اسلامی میخواهد با تخریب ساختمان آثار جنایتش را محو کند. این فرمان قتل عام فقط به دستور خامنه ای می تواند صادر شده باشد. تا حکومت جمهوری اسلامی پا بر جا است جنایت نیز ادامه خواهد داشت. اطلاع رسانی کنیم تا این توطئه ی شوم تمام کُش کردن و زنده به گور کردن "زیر آوار ماندگان" نقش بر آب شود.
عاطفه اقبال - 25 می 2022


Atefeh Eghbal
به گفته شاهدان عینی، در مسیر منتهی به شهرداری #آبادان پلیس ضد شورش به سمت مردم حمله ور شد که یک مامور نیروی انتظامی فریاد زد «غلط میکنی روی مردم شهر من باتوم می‌کشی». در پی آن دیگر ماموران حاضر در صحنه نیز واکنش نشان دادند و فرمانده دسته ضد شورش نیروهای خود را از صحنه دور کرد.

Atefeh Eghbal
در مراسم دولتی‌ای که توسط حکومت برای عزاداری مردم آبادان تدارک دیده شده بود، مردم با پرتاب سنگ و بطری به سمت نماینده‌ی ولی‌فقیه در خوزستان او را فراری دادند.

Afagh Esfandiar
متاسفانه مشکل مردم سرزمینم اینه که ما حرف همدیگرو نمیفهمیم،،من برای شجاعت زن سرزمینم سر تقدیم فرود میارم ولی برای مردی که تو این وضعیت اسفبار به جای حرف پیشنهادیش به روسریش گیر میده ،ناراحتم که چقدر تاوان تا چقدر مبارزه‌ که بتونیم از این استثمار خودمون را نجات بدهیم تا مادامیکه همچین ديدگاهي در جامعه حکمفرما هست .همه ی این مشکلات از نوع نگاه بعضی از همین مردم درست نمیشه و گرنه تاوانها تا به کی،؟مردم هوشیار رو می‌خواهند خسته نگه دارند تا بتوانند به منافع خودشون برسند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر