۱۴۰۱ خرداد ۹, دوشنبه

نشانه گرفتن سر نظام در شعارهای نازی آباد

امشب نازی آباد تهران مردم در خیابان هستند و شعار " مرگ بر خامنه ای" میدهند. در کرمانشاه و بوشهر خوزستان کازرون نیز شهر شلوغ است و مردم شعار میدهند. در تهران نیروهای سرکوب به مردمی که بعد از فوتبال به خیابانها ریخته بودند حمله کرده اند. در آبادان به مردم شلیک میکنند ولی مردم در خیابانها هستند. کم کم اعتراضات دارد به شهرهای دیگر هم گسترش پیدا میکند. سرکوب وحشیانه جمهوری اسلامی دیگر اثر ندارد. مردم در شعارها مستقیما عامل سرکوب ها یعنی سر نظام " خامنه ای " را نشانه گرفته اند.
عاطفه اقبال - 30 می 2022
- فیلم از نازی آباد تهران است.


Atefeh Eghbal
پیام از داخل: امشب #آبادان پر مامور يگان نمیذاشتن دونفر پيش هم بايستن
با اين وجود مردم ايستادن مقابلشون با همون جمعيت پراکنده با بطری زدنشون. از صبح بیرونم اشك اور چي زدن مردم از صبح تا الان چشاشون ميسوزه.
پ.ن: بخاطر ضعیف بودن اینترنت کسی نمیتونه فیلم بفرسته.

Atefeh Eghbal
بوشهر بامداد ده خرداد با شعار مرگ بر دیکتاتور

Atefeh Eghbal
کرمانشاه بامداد ده خرداد مردم در خیابان فریاد میزنند: آبادان تسلیت

Atefeh Eghbal
بوشهر لحظاتی پیش با شعار: دشمن ما همین جا است - دروغ میگن آمریکاست

Atefeh Eghbal
پیام دوم آبادان:
امشب درگیری پراکنده بود
اینترنت قطعه
گاهی رایتل آنتن میده
کل نیروهای سرکوبگر خسته شدن
التماس میکردن بس کنید تورو خدا

Atefeh Eghbal
وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از بازی شب گذشته گفت: امروز برای ما "مراسم" بود، نه جشن! ته دل ما غم بزرگی برای آبادان بود، با حادثه ای که برای هموطنانمان در آبادان رخ داد ما نمی توانستیم جشن بگیریم.

Atefeh Eghbal
روز گذشته ۹خرداد ۱۴۰۱، عده ای از شرکت کنندگان در بازی فوتبال در استادیوم آزادی، تصاویر کشته شدگان قیام آبان ۹۸ را در دست گرفتند.
تصاویر امید رضایی . رضا پذیرش . حمید رسولی . رضا معظمی . نوید بهبودی . پژمان قلی پور . امیر الوندی. علی صادقی ...


Atefeh Eghbal
شهرک خودرو متعلق به عبدالباقی به رگبار بسته شد.

Atefeh Eghbal
تجمع اعتراضی دیروز سه شنبه ۱۰ خرداد در پارک ساعی تهران با شعار "مرگ بر ستمگر"

Atefeh Eghbal
#هشدار: شرایط این روزهای خوزستان بسیار حساس است. دو روز است خبرهایی در سطح وسیع با چنین کلماتی منتشر میشود: «عرب‌ها مسلح شده و شهر را در دست گرفتند.» ویا ویدیوهای قدیمی از مراسم خاکسپاری که مردم در آن به رسم همیشگی این منطقه شلیک هوایی میکنند، به نام مبارزه‌ی الان مردم منتشر شده. و یا ویدیویی که منتشر شد و در آن با ترس میگفتند: «ای وای عربا اومدن، اینا مسلحن، خدا بهمون رحم کنه!!».
هیچکدام از این اخبار درست نیست و احتمالی که بیش از همه نگرانمان کرده این است که تمامی این مانورهای رسانه‌ای آماده‌سازی ذهن‌ها از سوی حکومت برای سرکوب گسترده‌ی مردم خوزستان باشد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر