۱۳۹۸ اسفند ۲۷, سه‌شنبه

از خدا نمی ترسند از کُرونا می ترسند!

هاشم بطحائی، عضو مجلس خبرگان دیروز بر اثر ابتلا به کرونا مُرد. اندکی قبل از مردن در مورد درمان کرونا با خاک امام حسین این چنین رهنمود داده بود: "باید اعتقاد داشت. من فکر میکردم مبتلا شده ام یک کم تربت کربلا را در آب ریختم بالا کشیدم کاملا خوب شدم. آخه این ویروس چیزیه که ما ازش بترسیم؟ بعضی از خدا نمی ترسند از کُرونا می ترسند! ای بابا بابا بابا چنون آب تو لونه ها انداخته .. از خدا نمی ترسند از ویروس می ترسند! " تاریخ این ویدئو 3 اسفند است. دقیقا 23 روز قبل از به درک واصل شدن او.
او خواهان محاکمه شرکت کنندگان در تجمع اعتراضی دانشگاه تهران به حجاب اجباری شده بود. بطحائی گفته بود که «این اقدام علیه قرآن است و یقین بدانید اگر امام زنده بود این افراد را محاکمه می‌کرد، این‌گونه افراد محارب قرآن هستند و در واقع کسانی که حجاب را که یکی از ضروریات اسلام است منکر شوند، مرتد هستند.
آری، هاشم بطحائی، عضو مجلس خبرگان رهبری جمهوری اسلامی، یکی از جنایتکاران مستقر در قدرت که فکر میکرد بسیار قدرتمند است و با خرافات از پس ویروس برمی آید. تمام کرد و به درک واصل شد. امیدوارم که نصیب خامنه ای و دیگر جنایتکاران جمهوری اسلامی نیز بشود.
عاطفه اقبال - 17 مارس 2020

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر