۱۴۰۳ خرداد ۲۱, دوشنبه

سه یار بودند

سه یار بودند: سعید، امیرحسین و آروین، وقتی مهسا موگویی در تظاهرات اعتراضی 31 شهریور 1401 در فولاد شهر اصفهان به ضرب گلوله های ساچمه ای پاسداران کشته شد. آنها با هم به مراسم مهسا رفتند. ماموران خامنه ای آروین را بعد از چند روز، ربوده و کشتند. در مراسم چهلم آروین، امیرحسین را ربودند و او را هم به قتل رساندند. در چهلم امیرحسین، سعید را نیز ربوده و روز ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در ایذه زیر شکنجه کشتند.
سعید بویری گفته بود: ما سه نفر در حین درس کارگری می کردیم. امیرحسین جوشکاری می کرد، سعید تو ساندویجی کار می کرد و من هم تو یه موبایل فروشی کار می کردم. ما اصالتا ایذه‌ای بودیم ولی تو فولادشهر زندگی می کردیم. قیام که شروع شد. به خیابان اومدیم.
این سه تن نمونه جوانانی هستند که برای آزادی به خیابان آمده بودند. کسانی که سکوت نکردند. هر سه جوان بین 18 تا 20 سال دارند. خون اینها رودی است که سکوت این شب تاریک را در هم خواهد شکست. بن بست جمهوری اسلامی و خامنه ای نتیجه این خونها است. ما فراموش نخواهیم کرد. همچنان که هرگز از تک تک شما نخواهیم گذشت. آنچنان که در سقوط رئیسی و همراهانش رقصیدیم. در سقوط تمامیت شما نیز خواهیم رقصید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر