۱۴۰۳ اردیبهشت ۳۱, دوشنبه

چرا رضا پهلوی در سقوط رئیسی سکوت کرده؟

چرا رضا پهلوی در مرگ جلاد قتل عام 67 سکوت کرده است؟ او از دیروز حتی یک کلمه از سقوط هلیکوپتر این قاتل بزرگ حرف نزده؟ امروز هم بعد از اعلام خبر مرگ ابراهیم رئیسی و همراهان، در صفحات رسمی او هیچ خبری نیست. چرا با خوشحالی مردم در مرگ قاتل کشتار 67 همراهی نمیکند؟ در جایی که همه خبرگزاری های داخلی و خارجی از مرگ رئیسی حرف میزنند، چنین سکوتی از طرف کسی که در مورد همه چیز سریع موضع گیری میکند، تعجب آور است. براستی! چرا رضا پهلوی در چنین مقاطعی مانند زمان کشته شدن قاسم سلیمانی قفل به دهان می زند تا آب از آسیاب بیفتد! دوستداران رضا پهلوی که شادی بسیاری از شما را در همین صفحات مجازی می بینم، بهتر نیست خود شما چنین سئوالی را مقابل آقای پهلوی قرار دهید! اویی که از مردم وکالت می خواست، امروز چرا در این شادی بزرگ آنها همراه نیست؟ نمی خواهم این سئوال به درگیری هواداران و مخالفان سلطنت بیانجامد و شادی مرگ ابراهیم رئیسی و همراهانش را به حاشیه ببرد. اما مایلم بدانم چگونه این سکوت را باید توضیح داد! در جایی که سیاستمدار هلندی به اتحادیه اروپا قاطعانه میگوید: نام مرا زیر پیام تسلیت خود به خامنه ای نگذارید. آیا رضا پهلوی بین دو راهی تسلیت به سپاه پاسداران و تبریک به مردم گرفتار شده است؟
عاطفه اقبال – 20 می 2024
- بعد از تحریر: رضا پهلوی یکساعت پیش در صفحه خود بسیار عقب تر از مردم موضع گیری کرده و از رئیسی به عنوان جلاد ضد بشر نام برد. این موضع گیری گرچه دیر و مشخصا در زیر فشار افکار عمومی صورت گرفته اما از نظر من مثبت است که حداقل مانند مرگ سلیمانی به سکوت خود ادامه نداد. -ساعت 7 بعد از ظهر -





F.m. Sokhan
متاسفانه وقتی سیاستمداری در زمان «جنگ تن به تن» با حکومت بخواهد «انسانیت و اخلاق مودبانه و هیچ انسانی از مرگ دیگری اظهار خوشحالی نمی کنه» را سرلوحه ی کار خودش قرار بدهد، باید در بهترین حالت اسلحه را زمین بگذارد، سکوت کند و از جبهه جنگ بیرون برود، یا این که او را چنان می زنند و می کشند و از بین می برند که نفهمد از کجا خورده است به علاوه انگ خیانت و بدنامی و ایجاد ضعف در جبهه خودی که همراهان اش به او خواهند زد.
فرمانده تکاور رنجر ما به ما می گفت:
وقتی دیدی سرباز بیچاره و مظلوم عراقی که همسن و سال خودت هست، جلوت وایستاده و تو یه لحظه فکر می کنی که حیوونی پدر مادرش، حیوونی زن و بچه اش، آخه این چه گناهی داره، اینم مثل من یه جوون ه معمولی ه، مقصر صدامه…» و همین طور که داری به این موضوعات فکر می کنی طرف می زنه تو رو می کشه و به ریش ات می خنده! بنابر این تا سربازی رو دیدی، بزن بکشش تا کشته نشی. درسی که باعث شد ما امروز زنده بمانیم و در خدمت شما باشیم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر