۱۴۰۳ اردیبهشت ۲۶, چهارشنبه

دامن زدن به بحث های بیهوده


برخی از کامنت ها در فیسبوک

Atefeh Eghbal
یکسری سر خودشان را با بحث انحرافی چپ و راست افراطی، سلطنت، 57 ها و یا علیه این و آن زندانی سیاسی و ....که رژیم به وسط انداخته گرم کرده اند.

F.m. Sokhan
کاش لااقل یک ذره، یک ذره هم نه یک ریزه می دانستند چپ و راست یعنی چی که افراطی اش چی باشد! به این ها از طرف یک چپ معتدل باید بگویم:
شماها هم تحلیل گران اسقاطی هستید! :)))

Atefeh Eghbal
 از بیسوادی مطلق است. نه میدانم چپ چیست و نه راست! یک کلمه ای به گوششان خورده و یکه تازی میکنند تا بگویند ما هم هستیم! واقعا تحلیل گران اسقاطی را خوب آمدید.



Mahin Noormah
مدتهاست که این فرد را از لیست دوستان حذف کردم.

Atefeh Eghbal
من وقتی در لیست چنین کسانی هستم. احساس توهین به خودم را دارم. نمیدانم دوستان چگونه چنین کسانی را تحمل میکنند.

رضا باقری
مسخره بازی و لوث کردن مسائل را به جای طرح واقعیات کنونی و نقد ها و افشاگری ها، گسترش می دهند.‌ یک سویه هم نیست، متاسفانه همه جانبه است، یک رقابت سیستماتیک بین نمایندگان جریان های مختلف وجود دارد.

Atefeh Eghbal
 متاسفانه اینگونه است. هر کدام به شکلی بحث اصلی را که سرنگونی است به انحراف می برند.
Babi Azar
عاطفه جان، به باور من اطاق فکر حکومت آدمکش اسلامی هدایت کننده این بحث های انحرافی است، حالا بعضی ها آگاهانه و بعضی ها هم نا آگاهانه بازیچه این بازی کثیف جانیان عمامه بسر می شوند تا مسیر مبارزه مردم، که همانا سرنگونی تام و تمام حکومت اسلامی است، را به انحراف بکشانند!

Atefeh Eghbal
دقیقا منهم همینطور فکر میکنم. که هدایت کننده اطاق فکر رژیم است. و دیگرانی آگاهانه یا ناآگاهانه آنرا پیش می برند.

Atefeh Eghbal
بعد از 14 سال زندان، در میان بحث های تام مورلی و سلطنت خوب است یا بد! چپ بد است یا نه ! بحث 57 ها و ... خسرو بشارت را اعدام کردند. اعدامهای دیگر نیز در راه است.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر