۱۴۰۳ خرداد ۳, پنجشنبه

موج جدید سوگواری برای خلبانان رژیم

موج جدیدی براه افتاده در سوگواری برای خلبان، کمک خلبان و خدمه هواپیمایی که رئیسی و همراهانش را به قعر جهنم واقعی فرستاد. این موج که از همان ابتدا وجود داشت تنها زمانی توانست، عده ای از دوستانی را که اتفاقا در سقوط جلاد بسیار هم خوشحال هستند، با خود همراه کند که پیام پدر پویا بختیاری از زندان با این مضمون رسید: " تکنسین بالگرد پسر عمه ما می باشد." من راستش نمی فهمم این پارامتر چه مسئله ای را میتواند تغییر دهد. در میان آشنایان هر کدام از ما هستند کسانی که با رژیم کار می کنند و اینکه ما مخالف رژیم رژیم هستیم، نمیتواند آنها را تطهیر کند.
از نظر من همانطور که در زیر چند تا از این پست های همدردی نوشتم. آن خلبان، کمک خلبان و خدمه ای که در سفرهای دژخیمان را همراهی میکنند، از صد مرحله آزمایش وفادار به نظام و خامنه ای رد شده اند. هر کسی را برای پرواز این قاتلان به خدمت نمی گیرند. این تکنسین بالگرد پسر عمه بختیاری هم اگر دستی در سقوط جلاد داشته است، باید به عنوان قهرمان نگاهش کرد در غیر اینصورت هیچ فرقی برای من با آنها که در خدمت جلاد و جنایت هستند ندارد. فامیل پویا بودن به کسی مشروعیت نمیدهد. پویا برای جارو کردن این رژیم در تمامیتش به میدان آمد و جان باخت.
عاطفه اقبال – 23 می 2024


Homa Moradi
عاطفه جان....کسانیکه در دم و‌دستگاه رژیم...باقی مانده اند، بالاترین دستمزد ها را هم دریافت می کنند. فک و فامیل این یا ان باشند.....که هیچی، حتی اگر خواهر و برادر من هم باشند....مزدورند و با هییییییچ اب و گلابی، تطهیر نمی شوند!

Atefeh Eghbal
 بله دقیقا اینگونه است هما جان. کسی که با رژیم همراهی کند پسر و پسر عمه هر کسی هم که باشد تفاوتی ندارد. همراه دژخیم است. مگر اینکه ثابت شود در سقوط این هواپیما نقشی داشته است.

Kamiar Lari
من خیلی تعجب کردم چون نفهمیدم منظور این گفته جیست؟ یعنی چون فامیل پویا بودم هلیکوپتر رو زدم به کوه و انگوزمامن کردم؟
سعی کردم منبع اصلی خبر منتصب به پدر پویا بختیاری را پیدا کنم ولی تا الان فقط به نقل قول عمه، دایی و بستگان ختم شده. برای من سؤال هست که این موضوع چه ربطی یا تاثیری بر مردن رئیسی و بقیه دارد؟

Atefeh Eghbal
منهم وقتی خواندم تعجب کردم که یک جمله کوتاه از زندان بیرون آمده که بله این تکنسین پسر عمه ما است! یعنی چه! من هم مثل شما هر چه گشتم همه نقل قولها همه دایی و عمه بود. ولی اینکه دیگران با این موجه و عکس درست کردن برای این پسرعمه با آن همراه شدند برایم تعجب دارد.

Shapoor Saeedi
اگر من جای پدر پویا بودم به روی خود نمیاوردم که چنین فامیلی دارم ، من نیز دلیل اعلام عمومی این نسبت را نتونستم درک کنم ، گر چه پدر پویا خود از اعضاء سپاه پاسداران و قطعا از پیروان خمینی جنایتکار بوده و شهادت پسرش او را به میدان کشید ، ولی ادم نمیداند اعلام وابستگی به خلبان رئیسی برای افتخار کردن بوده یا اعلام انزجار .

Atefeh Eghbal
مسئله اینکه زمانی طرفدار خمینی بوده مهم نیست. چون الان جدا شده و بدلیل مخالفتش در زندان است. حتی اگر دلیل این مخالفت کشته شدن پسر باشد. او و خانواده اش با شجاعت مقابل این جنایت ایستادند و قابل تقدیر هستند. اما اینکه این اعلام و دست گرفتن توسط دیگران را من نمی فهمم.

Shapoor Saeedi
 درود ، با نظر شما مخالفتی ندارم ، ایستادگی خانواده بختیاری خاصه شهامت و استقامت مادر پویا قابل تقدیر و احترام ویژه است

Payam Azar
به نظر من لزوم گفتن اینکه بهروز قدیمی فامیل بختیاری ها هست اگر منفعت اعتباری برای آنها نداشته باشد یک دیوانگی محظ است و این یعنی آدرس دادن به رژیم که بله ما هم دستی در این سقوط داشتیم و آدم عاقل خودش خودش را محکوم نمیکند مگر در این وسط آن اختن سودی برایش داشته باشد. من برای پویا بختیاری احترام زیادی قائل هستم، این جوان با هر تفکری که داشت ساکت نماند و رفت در خیابان علیه جمهوری اسلامی و جانش را از دست داد و البته خانواده اش هم بویژه مادرش صدای او بودند و از انقلاب حمایت کردند و این وسط خب پدر پویا ابراز نظر سیاسی هم کرد که باز این هم حقش هست و ایستاده و از این حق دفاع میکند ولی اینکه در این میان چرا عمو و عمه پویا بختیاری با اعلام اینکه بهروز قدیمی مسئول کنترل فنی های کوپتر سرنگون شده فامیل آنها هست دنبال چه میگردد زیر سوال است. طرف هرکسی بوده آنقدر از فیلترینگ نظام عبور کرده که جان سران جلاد حکومت در دستانش قرار داشته است.

Atefeh Eghbal
بله دقیقا. حتی برای گفتن خانواده پویا چنین گفته ای به لحاظ امنیتی خوب نیست. به هر حال من که تا بحال نتوانسته ام منبع درستی برای آن پیدا کنم. هر چه بوده تا بحال نقل قول از عمه و دختر عمه و ...میباشد.

Iraj Abshar
خواست جناب پهلویست این تطهیر نیروهای نظامی !!! اینها را برای روز مبادا نیاز دارد

اردشير رحماني
بیشتر برای خاطر انحراف اذهان مردم شاید این گفته بزرگنمایی شده و از اصل دروغ باشه. چون ما تا حال هیچ خبری از پدر پوریا بختیاری نداشتیم.

Atefeh Eghbal
منهم نتوانستم منبع درستی برای آن پیدا کنم. اما اینگونه گفته ها گویا واگیر دارد. بعضی بدون فکر آنرا پخش میکنند. نتیجه این میشود که دنیای مجازی پر از حرفی می شود که حتی معلوم نیست درست است یا نه.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر