۱۴۰۳ اردیبهشت ۱۴, جمعه

دستگیری مطهره گونه ای در رابطه با توماج و دلسوزی برای دانشجویان آمریکایی


#مطهره_گونه‌ای چند روز پیش در اعتراض به صدور حکم اعدام برای #توماج_صالحی، همراه با با خشایار سفیدی، فعال دانشجویی، مقابل خانه موسیقی در تهران، چند ساعت تحصن کردند. او روز بعد اعلام کرد که توسط سپاه ثارالله، با عنوان پلیس اماکن احضار شده. چهارشنبه 12 اردیبهشت او را تلفنی به اطلاعات سپاه احضار و همانجا دستگیر و به زندان اوین منتقل می کنند. قبل از این نیز مطهره گونه ای بدلیل شرکت در اعتراضات از شرکت در دانشگاه محروم شده بود.

- بزرگترین ضربه را به جنبش آزادیبخش فلسطین همین جمهوری اسلامی و حماس زدند. بعد برای غزه و دانشجویان معترض به بمباران غزه دل می سوزانند. گفته اند که بورس تحصیلی به دانشجویان آمریکا می دهند که در دانشگاه های ایران درس بخوانند. بچه های دانشجوی خودمان یا در زندان هستند و یا اخراجی. قاتلان اشک تمساح برای دیگران می ریزند. جنبش اعتراض به جنایات اسرائیل هیچ ربطی به جمهوری اسلامی و حماس ندارد.

 -  #مطهره_گونه‌ای آزاد شد. او نوشته است: "روی ماه ویدا و آنیشا و گلرخ و هستی و مهوش و نرگس را بوسیدم و با انبوهی دلتنگی اتاق۳ نازنین بند نسوان را بدرود گفتم تا در ایرانی آزاد دوباره همدیگر را در آغوش کشیم و برقصیم و بخندیم.شالم یادگاری از گلی است. اکانت قبلی‌ فعلا ازدست رفته.و البته سلام!"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر