۱۴۰۲ خرداد ۲۴, چهارشنبه

حملات تروریستی به مقر مجاهدین در پاریس

 حملات تروریستی ۱۰ و ۲۱خرداد به یکی از مقرهای مجاهدین در منطقه سنت‌اوئن لومون - حومه پاریس - توسط رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی را بشدت محکوم میکنم.

روز ده خرداد برابر با 31 می ماه، ماموران جمهوری اسلامی به یکی از خانه های مجاهدین در حومه پاریس با مسلسل حمله کرده و آنرا به رگبار می بندند. در حمله دوم به همین محل آنها ساعت سه نیمه شب روز 21 خرداد برابر با 11 ژوئن درب خانه را به آتش می کشند و وقتی ساکنان تعقیبشان می کنند پا به فرار می گذارند. مجاهدین در اطلاعیه ای نوشته اند که این حملات هیچ کشته و مجروحی نداشته است. از آنطرف رسانه های جمهوری اسلامی از کشته شدن تعدادی خبر داده اند. رسانه های فرانسه این حملات را بدون اشاره به جزئیات تائید کرده اند. پلیس از مجاهدین خواسته است تا انتهای تحقیقات از نوشتن جزئیات و انتشار عکس و فیلم حمله خودداری کنند.
مماشات اروپا و دولت فرانسه با آخوندها راه را برای قاتلان جمهوری اسلامی باز کرده است. آزاد کردن تروریست اسدالله اسدی باعث شده که آخوندها زنجیر پاره کنند و به خود اجازه دهند در خاک فرانسه علیه مخالفانش عملیات انجام دهند. رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی در داخل مخالفان خود را در خیابان به گلوله می بندد و در زندانها شکنجه و اعدام می کند. در خارج از مرزها نیز تبعیدیان را دنبال کرده و به ترور دست میزند. ترورهای خارج از مرز این رژیم تروریستی هنوز از یادها نرفته است. فریدون فرخزاد. عبدالرحمن قاسملو. کاظم رجوی. شاپور بختیار. عبدالرحمن برومند. محمد حسین نقدی و تعدادی دیگر رد پای جنایات این رژیم قرون وسطی ای را به اروپا کشانده است. با جمهوری اسلامی باید قطع رابطه کرد و آنرا به مثابه یک دولت جنایتکار و ترویستی به پای محاکمه کشاند.
از دولت فرانسه و بویژه از آقای مکرون رئیس جمهور فرانسه، خواستار تحقیق جدی، دستگیری و محاکمه عاملان این اقدام تروریستی می باشم. امیدوارم که اقدامات تروریستی در پشت پرده مذاکرات پنهان نمانند.
عاطفه اقبال - 14 ژوئن 2022

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر