۱۴۰۲ خرداد ۵, جمعه

نمایشنامه ای در چند پرده!

- جمهوری اسلامی همچنان در حال صادر کردن حکم اعدام جوانان انقلاب است. طوفان توئیتری و صدای محکوم کردن از همه طرف بلند میشود: اعدام نکنید.... نکنید.... نگذاریم اعدام کنند.... نگذارید ما را بکشند... هشتگ هشتگ هشتگ ...ولی جلاد کارش کشتن است، میکشد. دوباره خون جاری می شود و جوانانی دیگر در این صف بلند به پیش می روند.
- شورای حقوق بشر سازمان ملل با دل نازکی، اعدامها را محکوم میکند، در حالیکه چندی قبل نماینده رژیم قاتلان را به ریاست مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر منصوب کرده و دست بر سر و روی جنایتکاران کشیده ولی خوب از اینطرف هم هی محکوم میکند. باز هم محکوم میکند و پشت سر، دست خونین قاتلان را می فشارد.
- رضا پهلوی اعدامها را با لحنی غمبار محکوم میکند و از آنطرف برای اینکه موازنه حفظ شود بلافاصله با خانواده های پاسداران مرزی هم اظهار همدردی میکند. نکند سپاه ناراحت شود.
- در همین زمان تظاهرات ضد اعدام در لندن توسط بیست سی نفر از سلطنت طلبان تصاحب شده و شعارها را تبدیل می کنند به رضا شاه روحت شاد! عکسهای پهلوی بجای اعدامی ها بالا می رود. به به چه مبارزه ای!... وقتی حسابی کله ها داغ میشود با دیدن یک مخالف سلطنت درگوشه خیابان ناگهان بیست نفره هجوم می آورند و گنده لاتشان میگوید: مادر و خواهرتو یکی میکنم...! و آن یکی عکس های تعرض جنسی اش را با افتخار توئیت میکند. حالا از سنگ اگر صدای محکومیت در آمد از رضا پهلوی هم در خواهد آمد! بالاخره باید هوای سلطنت طلبان دو آتشه رو که یاسمین جان قربان صدقه شان می رود، داشته باشد.
- در همین وسط عده ای در صدد توجیه این تعرض و افشای قربانی بجای متجاوز هستند و میگن خودش حجابش خوب نبود و سلطنت طلبا رو تحریک کرده! آن آرتیست دو آتیشه پرت و پلا گوی مشنگ هم، میگوید: "چرا اجازه دادی بهت دست‌درازی بشه؟!مقصر خودتی!"
- در این قیل و قال ایجاد شده، اسدالله اسدی دیپلمات ترویست و بمب گذار جمهوری اسلامی، یواشکی با یک شهروند بلژیکی که رژیم برای این مواقع دستگیر میکند، معاوضه شده و با سلام و صلوات در تهران مورد استقبال قرار میگیرد. غریو – رضا شاه روحت شاد- بالا میرود.
- مجاهدین که سه هوادار تروریست خودشان، تا بیخ ریش بالاترین مسئولان سازمانی بالا رفته و حتی آنها را به دیدار مهر تابان به تیرانا برده بودند. این وسط بدجوری آچمز می شوند. در همان زمان که هوادارهای تروریست در خانه هایشان نفوذ کرده بودند، مجاهدین مشغول فحش و ناسزا به منتقدین و مشغول سند سازی قلابی برای دادگاه پسر رهبرشان بودند. البته مفتضحانه در آن هم شکست خوردند. طفلکی ها! ناراحت نشوید هنوز امکان مصادره دادگاه حمید نوری هست، اگه اونو هم معاوضه نکنند.
-مخالفان همچنان به شدت و حدت در حال درگیری با هم هستند. بحث شیرین تعرض جنسی و دفاع از متجاوز ادامه دارد. شاعر همچنان شعرهای کوبنده بر علیه مخالفان سلطنت، قلمی میکند. مجاهدین طبق روال به افشای بی امان منتقدین خود مشغولند در حالیکه زیر لحاف خودشان کلی هوادار تروریست ولو هستند. گروه های پراکنده مارکسیستی همینطور به تحلیل و اطلاعیه و انشعاب ادامه می دهند. یک سری گروه های روی کاغذ هم با اسمهای پر طمطراق، منتظرند تغاری بشکند و ماستی بریزد، انقلابی شود و آنها بیایند و برای قدرت با دیگران دست و پنجه نرم کنند.
-فردای انقلاب اگر این گروه های خارج کشور قصد رفتن به ایران داشته باشند بسیار دیدنی خواهد بود.
غریو سلطنت طلبان بلند است: رضا پهلوی شاه شاهان، می بریمش به تهران....
مجاهدین صدایشان را بلندتر می کنند: مریم مهر تابان می بریمش به تهران
سلطنت طلبان: اگه قرار باشه زن بره تهران، ما خودمون یاسمین رو داریم، تازه مسعود رجوی هم ازش دفاع کرده... اما ما مراممون : مرد میهن آبادیه.....
تعدادی از مارکسیست کمونیست ها: رهبر فقط پرولتاریا، دیکتاتوری هم دیکتاتوری پرولتاریا...
مردم هاج و واج می نگرند.
اعدام ها ادامه دارد... تعویض تروریست های متهم نیز... های و هوی پوچ طرفداران این بت و آن بت نیز...
اما حرف آخر را مردم ایران در خیابانها خواهند زد. توماج ها، سپیده ها و هزار هزار جوان دیگر تومار این رژیم را در هم خواهند پیچید. آنها چشم براه یک نجات دهنده و خمینی دیگری از خارج ایران نیستند.
عاطفه اقبال – 26 می 2023
-گنده لات همان اسماعیل مقربی، نماینده و سخنگوی سازمان نگهبانان ایران و سازمان مشروطه خواهان ایران میباشد.
- تعرض جنسی توسط بابک محرمی سلطنت طلب



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر