۱۴۰۲ خرداد ۲۵, پنجشنبه

افشای توافق یواشکی آمریکا با ایران

 افشای توافق یواشکی آمریکا با ایران، نوک توافقات پشت پرده ای است که بیرون زده. رابط ی اروپا و آمریکا با ایران و با هر کشور دیگری فقط بر اساس منافع خودشان میباشد. حقوق بشر یک روکش قلابی زرق و برق دار است که روی اقدامات پشت پرده کشیده میشود. در این میان شاه زاده در حال انجام کنسرت و سر گذاشتن بر دیوار ندبه اسرائیل میباشد و همسرش یاسمین خانم مرگ بر همه گروه ها میگوید. مجاهدین در آلبانی زمینگیر شده و حتی به خانه هایشان در اروپا توسط رژیم حمله می شود ولی آنها همچنان در حال کوبیدن مخالفان خود هستند. نیروهای پراکنده مارکسیست کمونیستی، ملی گراها، جمهوری خواهان و صدها نام پر طمطراق تو خالی دیگر نیز جز چند تا تظاهرات و اطلاعیه هیچ کار دیگری ندارند. کسانی مثل مسیح علینژاد هم این وسط در حال نمایش خود با پیکان اهدایی شاه به دیکتاتور سابق رومانی هستند و برای سر کار گذاشتن مردم به کار گرفته می شوند.

پشت سر این توافق ها، مردم ایران هستند که همچنان از هر طرف شکنجه و کشته و غارت می شوند. آنها هستند که بهای این همه را می پردازند. جوانانی مثل توماج که همه چیزشان را در کف دست گذاشتند و به خیابان آمدند زیر شکنجه و انفرادی ذره ذره آب می شوند.
آمریکا و اروپا همچنان زیر بغل رژیم جنایتکار را گرفته اند تا با برخاستن های متعدد مردم ایران سرنگون نشود. منفعتشان در سرنگونی نیست. گفته اند که در چارچوب این توافق جدید ۷ میلیارد دلار جمهوری اسلامی در بانک‌های کره جنوبی آزاد خواهد شد. به تازگی نیز ۲.۷ میلیارد دلار پول ایران در عراق آزاد و به جیب گشاد آخوندها و آخوند زاده ها سرازیر شد. در حالی که قشر وسیعی از مردم ایران همچنان زیر خط فقر زندگی می کنند. هیچ کس دغدغه مردم ایران را ندارد و این خود ما هستیم که باید بار انقلاب بر علیه یکی از جنایتکارترین رژیم معاصر را بر دوش بگیریم. این ما هستیم که باید انقلاب کنیم بدون تکیه به هیچ قدرتی. این قدرت در دستهای ما مردم ایران قرار دارد. آنها که چشم امید به کشورهای خارجی بسته اند، آب در هاون کوبیده و می کوبند. در این صفحه شطرنج جهانی هر کس به منفعت خود عمل خواهد کرد. ما نیز به نفع خود عمل کنیم.
عاطفه اقبال - 15 ژوئن 2023

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر