۱۳۹۹ آذر ۲۶, چهارشنبه

زنی که به دیدار زم رفت؟


اسم این زن را هیچ جا نیاورده اند و همه جا بدون نام از او یاد میکنند. من مدتها است تحقیقی را در این زمینه شروع کرده ام و به سرنخ هایی رسیده ام. اگر در این زمینه کاری انجام ندهیم اینگونه افراد در میان ما نفوذ کرده و خودشان را خیلی انقلابی هم نشان می دهند تا بهتر جا باز کنند. باید چنین کسانی را با اسم و رسم مشخص کرد تا دیگر کسی در دام نیفتد. این تلاش من است. 
به نوشته فیگارو بتاریخ 16 اکتبر 2019: نیروهای سازمان اطلاعات سپاه پاسداران کار خود را با فرستادن یک زن جوان به پاریس آغاز کردند. این زن جوان، روح‌الله زم را قانع کرد که برای دیدار با آیت‌الله علی سیستانی، رهبر شیعیان عراق و رقیب بزرگ شماره یک آیت‌الله خامنه‌ای، به عراق سفر کند. - از نظر من او نمی تواند شیرین نجفی باشد برای اینکه شیرین نجفی به پاریس آنطور که تحقیقات رسانه ای تا بحال نشان داده سفر نکرده است و در ترکیه بوده- 
این زن که نامش هیچ کجا نمی آید، کیست؟

عاطفه اقبال - 16 دسامبر 2020

کامنت ها در فیسبوک:

Victoria Archad
افراد نزدیک به زم احتمالا نام این فرد را از زم شنیده اند. ولی با وجود همه دلایل سفر زم به عراق آنهم با تکیه به استخاره بسیار دور از احتیاط بوده. آقای زم خودش خوب میدانست که بدنبال از بین بردن او هستند.

Atefeh Eghbal
 بحث زم و عملکردش بحث امروز من نیست. در نوشته ای دیگر به آن خواهم پرداخت. الان تحقیق من در یک مورد امنیتی فعالان سیاسی است که روی آن حساس شده ام و تحقیق میکنم.

Fariba Davoodi Mohajer
 از اقوام سیستانی از قرار . من هم در گزارشی دیدم
Marzieh Marzieh
الان شنیدم که شیرین نجفی در زندان در ایران بوده. پس این زن جوان کی بوده که تونسته روح‌الله ذم را به عراق بکشاند؟!

Atefeh Eghbal
من نتیجه تحقیقاتم را در انتها منتشر خواهم کرد. اما اگر دوستان اطلاعاتی در این زمینه دارند، بخصوص دوستان فرانسه، لطفا برای من بنویسند.

Bahram Goran
حتما جایش توی اروپا گرم هست،با پاسپورت پناهندگی

نیما نوری
در ترکیه ابتدا زم حاضر نبوده به دیدار سیستانی برود تا اینکه همان ذنی که سباه در ترکیه سر راه ذم قرارداده بود ( برستو) به زم به نشانه کمک سیستانی عکس دلار می فرستد ، زم تصمیم می گیرد خودش به دیدن سیستانی برود که دستگیر می شود.

Ahad Nemonehkhah
مطمئنا دستگاه اطلاعاتی و امنیتی فرانسه در جریان کلیه امور پرونده زم قرار دارد , می باید ان دستگاه را زیر فشار برد ( از طریق مطبوعات خود فرانسه ) تا مجبور به اطلاع رسانی شود.

نیما نوری
 احتمال زياد زم مستقيم از فراتسه استرداد شده و باقي داستاني هست كه اطلاعات فرانسه بافته زم در فراتسه تحويل اطلاعات ايران داده شده و توسط اطلاعات ايران يا فراتسه به عراق منتقل شده و زم خودش عراق نرفته

Ahad Nemonehkhah
به نظر نمی رسد چنین باشد مسیر مسافرت زم از فرانسه به عراق مشخص است او از اردن با همسرش تماس گرفته و این مسافرت با اراده شخصی زم صورت پذیرفته است حداقل داده های مستند حاکی از آن است که وی در توهم دیدار با سیستانی بوده.

نیما نوری
هيچ سندي وحود ندارد به گفته افراد نميشه استناد كرد بحث يك تو طئه هست و خيلي قرار و مدارها و خبرها ميتونه با توافق در توطئه از طرف هر فردي پخش بشه ولي هيچ سندي به جز ادعاي يكس دو نفر نيست !؟؟؟ وًهمين خودش احتمال استرداد فرانسه را بيشتر ميكنه

Atefeh Eghbal
 بله نیمای عزیز زم از اردن و حتی از بغداد با همسرش تماس گرفته. رفتنش به عراق به هوای پولهای بادآورده از سیستانی مشخص است. در عراق او را دستگیر و به عراق منتقل کرده اند.

Hassan Kharazi
شاید سر نخی از این دوازده نفر که اخیرا" در ترکیه دستگیر شده بدست بیاد

مازیار ایزدپناه
زم پناهنده بود اما پیرامونش کاملا آلوده بود به انواع پرستو ها و دیگر عناصر اطلاعاتی رژیم. بی تردید همسرش می داند او با چه کسانی پیش از رفتن به عراق در تماس بوده است و از جمله آنها زنی که او را در پاریس به رفتن به عراق متقاعد کرده است اما عجیب است که همسر زم سکوت کرده است.

Atefeh Eghbal
بله اگر همسر زم در جریان باشد بنظر من یک از منابعی است که میتواند قضایا را بیشتر برای افکار عمومی بشکافد. مثلا مواردی بوده که خود زم از پرستو حرف زده. باید مشخص بشود اشاره به چه کسی است؟

نیما نوری
خانواده زم در فرانسه ميتوانستند افكار عمومي فرانسه را عليه حكم اعدام او بسيج كنند زم يك شهروند فرانسوي بود ولي متاسفانه مداخله نكردند و اين هم بخشي از معما هست كه جه كساني انها را وادار به سكوت كردند ؟

Arysa Ch
زمانی که زم رو دزدیده بودن گفته شده بود یک نفر بوده زنش هم خبر داشته مثل اینکه، ایا اون ساغر نبوده که تو دادگاه هم اسمش اورده شده؟

Atefeh Eghbal
نه ساغر کسرایی نبوده.
Masoud MeymanatJavid
منشی اش در دوبی

Masoud Azarnoush
عاطفه عزیز به نظر من بهتر نبود که با اطلاعات دقیق و درست به این مسئله برخورد میکردیم و جو بدبینی بین سرنگونی طلبان و غیره ایجاد نمی شد . شاید هم نشود اما اگر میدانید که چه شخصی است بهتر است عنوان بکنید . زنده باشید

Atefeh Eghbal
 مسعود عزیز من جو بدبینی ایجاد نکرده ام. سئوالی را در رابطه با تحقیقی که در دست دارم منتشر کردم تا اگر دیگران چیزی در این رابطه میدانند بگویند. تحقیق به این شکل کامل می شود. وگرنه میتوانیم بدون سند و مدرک و تحقیق کامل به هر کسی تهمت بزنیم. تهمت زدن بدون سند است که جو بدبینی می پراکند.

Victoria Archad
بنظر من کار شما استفاده درست از فیس بوک است. اطلاعات مفید و دقیق میتواند توسط فیس بوک کمک بزرگی باشد‌ و احیانا از حوادث دیگر جلو گیری کند. موفق باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر