۱۳۹۸ فروردین ۲۰, سه‌شنبه

سپاه پاسداران با تاخیر چهل ساله در لیست تروریستی آمریکا قرار گرفت.

۱- به شخصه خواهان قرار گرفتن تمامیت رژیم جمهوری اسلامی با تک تک دست اندرکارانش از رهبر تا فدایی رهبر از طرف جامعه بین المللی هستم.
۲ - سپاه پاسداران و هیچیک از ارگان های رژیم جمهوری اسلامی، ملی و مردمی نیستند بلکه تروریست، جنایتکار و سرکوبگر می باشند و مردم ایران گروگان و زندانی آنها میباشند. آنها باید خیلی زودتر از این در لیست تروریستی و تحت پیگرد بین المللی به دلیل جنایت علیه بشریت قرار میگرفتند.
۳- اقدام آمریکا نه در جهت منافع مردم ایران بلکه در جهت منافع خود میباشد. لیست تروریستی میتواند به معامله بزرگتری با جمهوری اسلامی برای ابقا آن در قدرت در این شرایط حساس منجر شود. مدت ۱۵ سال آمریکا مجاهدین را به درخواست رژیم ایران و در حمایت از خاتمی رئیس جمهور وقت، در لیست تروریستی قرار داد و در سال ۲۰۱۲، بیرون آمدن از لیست را با خالی کردن کمپ اشرف و انتقال به لبیرتی معامله کرد و آنها را در آلبانی تحت حمایت خود گرفت. بنابراین منتظر بسته صلح و دمکراسی و آزادی از طرف دیگران نباشیم. وگرنه این بسته باز هم از زیر درخت های سیب و آلو و گیلاس به ایران زورچپان خواهد شد. عکس یادگاری گرفتن های پمپئو و دیگر مقامات دولت آمریکا با افراد رنگارنگ چیزی جز هشدار به جمهوری اسلامی جهت وادار کردنشان به معامله نیست. اینکه جمهوری اسلامی شرایط معامله کردن و بیرون رفتن از این بحران را دارد یا نه بحث دیگری است! اما از نظر من، نه جنگ و نه معامله هیچ کدام گره گشای رژیمی که به آخر خط رسیده، نمیباشد. مردم، این رژیم را در خیابانهای ایران تعیین تکلیف خواهند کرد.
۴- جامعه بین الملل باید از توطئه های گوآدلوپی و چلبی سازی برای مردم ایران دست بردارد. خواسته من به نمایندگی از طرف خودم، پاک کردن تمامیت رژیم جمهوری اسلامی با تک تک دست اندرکارانش از ایران زمین و خاورمیانه است که بدست مردم دیر یا زود صورت خواهد گرفت. و اینکه مردم ایران سرنوشت خود را تعیین کنند.
۵- شرایط بسیار آشفته و حساس است. بسیاری از مردم، دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند. سیلی که بر اثر بی کفایتی جمهوری اسلامی، مردم را ویران کرد، در حال تعیین تکلیف سرکوبگران و نقطه پایان گذاشتن بر حکومت چهل ساله دیکتاتوری مذهبی در ایران است. نقطه آغاز این سیل ۱۲ بهمن ۵۷، ورود خمینی به ایران بود که با تصمیم سران کشورهای قدرتمند جهان در کنفرانس گوآدلوپ رقم خورد. لحظه ها میتواند آبستن حوادث تعیین کننده بسیار باشد. و در لحظه ای که منتظرش نیستیم مانند سال ۵۷ به دگرگونی منجر شود. هم سرنگونی این رژیم و هم به دست گرفتن کارها توسط یک نیروی مردمی می تواند در دسترس باشد. باید هوشیارانه عمل کنیم!
عاطفه اقبال - ۹ آوریل ۲۰۱۹

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر