۱۳۹۸ اردیبهشت ۱, یکشنبه

فائزه خانم رفسنجانی مزاح فرمودند!


فائزه رفسنجانی با دخیل بستن به دوران طلایی امام راحل! کشف جدیدی کرد و گفت، فقط کافی بود "طفلک امام" مدت بیشتری در فرانسه می ماند تا افکارش در مورد زنان مدرن شود، در اینصورت ایران برای زنان بهشت میشد! لازم به یادآوری است، بسیاری از عربها دهها سال است که در اروپا هستند ولی افکارشان یکذره عوض نشده. سفرای جمهوری اسلامی هم که با عیال و خانواده در غرب سالهاست اقامت دارند، هیچ تغییری در افکار ضد زن آنها دیده نمیشود. آن سازمان "اسلام نوین" و "جمهوری اسلامی دمکراتیک " هم بعد از سالها اقامت در غرب هنوز سینه زنی و نذر بریدن سر گوسفند جزو پراتیک هایش می باشد و رهبر عقیدتی اش اسفند بر سر خانم دود میکند! 

فائزه رفسنجانی همچنین گفت که حکومت اسلامی باعث شد که خانواده ها به دخترانشان اجازه حضور در جامعه را بدهند و زنان زیر سایه این حکومت! توانستند درس بخوانند و رشد کنند! - من یکی که تحصیلاتم در دانشگاه اوین را مدیون خمینی هستم! لاجوردی و رحمانی و دیگر شکنجه گران زیر شکنجه جوانان را کاملا رشد میدادند! چه نعمتی! واقعا این فائزه خانم چقدر فاضل تشریف دارند! 
🙂 من پیشنهاد رئیس جمهوری او را میدهم ! کاندیدش کنیم! کی به کیه؟

افکار عقب مانده، ریشه ای بس عمیق در تاریخ وجودی انسان دارد و فقط با اقامت در کشورهای مدرن عوض نمیشود. باید بنیادهای فکری را دگرگون کرد.
بقول حافظ : ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش - بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش

عاطفه اقبال 21 آوریل 2019


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر