۱۳۹۸ اردیبهشت ۲, دوشنبه

آن روز شوم بستن دانشگاه ها


کامنت ها در فیسبوک:

Atefeh Eghbal
فراموش نخواهیم کرد آن روز را که دانشگاه ها را بستند تا مشعل آگاهی را خاموش کنند. دانشگاه ها را بستند و زندانها را گشودند و بساط دار را برپا کردند.

Jahangir Alizadeh
و همه از يك خانواده و جنس بوديم !
و همه از يك مواد خام ساخته شده بوديم
تفاوتش انكه يكى بالا بود و يكى پايين

Atefeh Eghbal
جهانگیر عزیز من در مورد خودم میتوانم بگویم که هرگز از جنس آنها نبوده ام . برای همین هم از همان ابتدا به هر چه که اگر " بله " میگفتم برایم میسر میشد. یک " نه " بزرگ گفتم و زندان را به آنچه که میتوانستم با همراه شدن با آنها بدست بیاورم ترجیح دادم. نه من هرگز از جنس آنها نبوده و نخواهم شد. بی دلیل نیست که امروز در اینجا ایستاده ام.

Jahangir Alizadeh
كاملن درسته عاطفه گرامى
معلومه كه نبودى
نگاه من از زاويه جامعه شناسى سياسى بود و در اين نوع نگاه طيف ها و لأيه ها و طبقات اجتماعى، ملاك و منبع و مأخذ سنجش و ارزيابى هستند و نه فرد !
هويت و جنس فردى در درون طبقات و طيف ها ميتوانند، خلاف مسير هويت طيفى و قومى وفرهنگى و فكرى خويش باشند !
عاطفه عزيز
قصد من توضيح و تبيين اين قضيه بوده است و نه جسارت به هويت فردى در همه حوزه هاى هويتى اش !
شما بزرگواريد !


Rezvan Moghaddam
و اقای سروش که از گردانندگان اصلی معرکه انقلاب فرهنگی بود تا کنون در مورد خیانتی که به نسل جوان دانشگاهی کرد سکوت کرده!ایده انقلاب فرهنگی از ان سروش ودار ودسته اش بود

Atefeh Eghbal
سکوت نکند چه کند؟ بیاید بگوید که من یکی از جنایتکارانی بودم که هزاران جوان را در سراسر کشور آواره کردم و درهای دانشگاه را بروی آنها بستم و خودم در زندانها به زندانیان درس ایدئولوژیک دادم! مگر خمینی و خامنه ای از جنایاتشان سخن گفتند که سروش بگوید!؟

Rezvan Moghaddam
 عاطفه جان خامنه ای هنوز راس حکومت است ولی سروش امده از امکانات غرب سو استفاده و استفاده می کند جوانانی دورش جمع شده اند که از انچه بر ما دهه شصت توسط ادم هایی چون سروش گذشته بی خبرند
سروش الان خوذش را ”اپوزیسیون ”می داند
حتی حاضر نیست یک کلمه بگوید اشتباه کردم !؟
یکبار که ازش سوال کردند گفته بود انقلاب فرهنگی که پیاده شد ان نبود که من مطرح کردم
ولی نمی گوید که در طرحی که ارایه داده بود چی بود وچرا ؟
بینش دینی که نوشته بود ودر سال اخر دبیرستان تدریس می شد سرتاسر مهملات بود ورد کردن کلیه مکاتب فلسفی و فقط تایید اسلام !

Atefeh Eghbal
بله راست می گوئید رضوان عزیز، اما ماهیت هر دو یکی است. من فکر میکنم اکثر کسانی که دور سروش جمع شده اند از آنچه او در آن شریک بوده بی خبر نیستند اما منافع در این حمایت دارند. وگرنه چه کسی بهتر از خود سروش با موضع گیری در مورد باسوادترین!! بودن خمینی خود را رسواتر کرد. سروش را دیگر کمتر کسی است که نشناسد.

Vali Imani
دلخوش به اين مقدار نباشيد اتوبوس را مجانى ميكنيم و بقيه را هم
در حاليكه خمينى ملعون در همان بهشت زهرا حرف دل خود را زد قبل از اينكه اتوبوس را مجانى كند گفت
اين كشور و اين ملت از غنائم اسلام است
اما روشنفكران ما ندانستند كه منظور او ايران است كه انرا با تمام داراييهاى ان غنائم جنگى اسلام ميدانست
مردم ساده لوح هم گفتند تكبير
ندانستند كه او مزدور و فرستاده استعمار پير است كه سالها اخوندها را در اب نمك خوابانده بود براى چنين روزى تا ايران را غارت و ويران كنند

Atefeh Eghbal
متاسفانه همینطور است دوست عزیز، خمینی خیلی از حرفها را از همان ابتدا زد ولی در هیاهو گم شد. از همان لحظه ای که در هواپیما گفت : من هیچ احساسی ندارم. باید می ایستادیم در فرودگاه و هواپیمایش را به همراه پاریس بازگشت می دادیم.

Simin Alishahi
و دانشجویان را اواره کشورهای بیگانه کردن..و مابقی انها را کشتن...و مردم ایران هم خفه خون گرفته بودن

Atefeh Eghbal
دقیقا جوانان را آواره کردند و یا به کشتن دادند. البته خیلی ها خفه خون نگرفتند اما بهای سنگینی برای سکوت نکردن پرداختند.

Simin Alishahi
Atefeh Eghbal ملت داره تاوان پس میدهد
Amir Zahedi
عبدالکریم دباغ. یا همان سروش که با یکدست. قران و با دست دیگر. قمه و چاقو در دانشگاه تهران اوباش داعش را راهنمایی میکرد در جلسه تورونتو در پیش چشم هواداران ابله و احمقش سکه یه پول کردم ..گفت تو را پاکسازی نکردم من مسول پاکسازی انقلاب فرهنگی نبودم ..شرمش و ننگش باد. مقلد خمینی جلاد.ننگ بر ایین ادمکشتان

Nasrin Jaffarigol Azari
و سرنوشت ما تغيير كرد 

Masoud MeymanatJavid
انقلاب فرهنگی سرنوشت ما را تغییر نداد. روزی که تصمیم‌گرفتن خمینی به فرانسه پا بگذارد و راهی ایران شود سرنوشت پدرو مادر ما و ما و فرزندانمان را تغییر داد.

Atefeh Eghbal
خوب انقلاب فرهنگی هم نتیجه آن آمدن شوم بود

Hossien Najafii
ولی خیلی ها راتوانستیم بشناسیم که متاسفانه بازهم اگه شماها ودوستانی مثل شما نباشند خورا برای مردم ومخصوصا جوانان اپوزیسیون جا می زنند(کدیورها،مخملبافها،نبویها و.....)باید تا می توانید زحمت افشا کردن را بکشید حتی برخی از گروه ها ومخصوصا سران گروها را

Atefeh Eghbal
بله دست بسیاری رو شد. و باز هم رو خواهد شد. نباید که این جماعت بتوانند خودشان را در میان ما جاسازی کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر