۱۳۹۷ خرداد ۲۸, دوشنبه

اعدام محمد ثلاث


Atefeh Eghbal
یک شاهد اعدام ثلاث نوشت:
چهار روزه تو سلول بود. امروز ساعت دو بردن برای اعدام. با لبخند سلولو تا چوبه اعدام طی کرد و تو لحظه اعدام این شعرو خوند. سیصد گل سرخ یک گل نصرانی مارا ز سر بریده میترسانید. گرما ز سر بریده میترسیدیم در مهمل عاشقان نمی رخصیدیم.
با جرثقیل یه کم کشیدنش بالا و بعد مسول گارد اینجا، باقری زیر پاشو زد. قبل اعدام با فریاد گفت الله اکبر... یه تعداد از ناظرین اعدام داشتن گریه میکردن و روشونو از صحنه اعدام برگردونده بودن.
دو بردنش و چهار اعدامش کردن
***
پ ن: حکم ثلاث در سوله زندان اجرا شد و نه در حیاط بهداری و محلی که چوبه‌های اعدام قرار دارد.

Atefeh Eghbal

تمام شد! ما موجهای عاصی اروندیم ...
مارا به یاد نگه دارید...

Atefeh Eghbal

بنابر وظیفه خطیری که موکلم مرحوم #محمد_ثلاث در اثبات بیگناهیش بردوشم نهاده،وبااجازه از او تافرداشب کلیه مستندات بیگناهی قابل انتشاردررسانه ها رادراختیار افکارعمومی قرارخواهم داد.
تاریخ و ملت ایران قضاوت کنند

Atefeh Eghbal

زینب طاهری : علیرغم اینکه از دیشب تاکنون زندان از ارائه هرگونه خبری خودداری مینمایند ولی منابع ما در زندان اعلام کردند متاسفانه سحرگاه گذشته حکم #محمد_ثلاث اجرا شد

Atefeh Eghbal
نشان دادند که جنایتکاران نمی توانند عقب نشینی کنند! نشان دادند که وحشی ترین و منفورترین موجودات عصر معاصرند. که باید از تاریخ ایران زمین پاک شوند.

مطابق تمام گزارشهایی که آن روزها دنبال می‌کردم و می‌نوشتم به عنوان یک روزنامه‌نگار با تمام وجودم «شهادت می‌دهم» که آقای #محمد_ثلاث به هیچ‌وجه راننده اتوبوس مرگ نبود! او را به جرمی واهی دارند می‌کُشند و من از عاقبت این ظلم‌ها که در سرزمین ما جاری است و از سکوت شخصیتهای سرشناس و «سلبریتی‌ها» نسبت به این ظلم فاحش بیمناکم.
 هر کسی رسانه‌ای و تریبونی دارد بداند که اگر در قبال این مظلوم‌کُشی سکوت کند، تا ابد گرفتار سکوت خویش و شرمسار آینه‌ها خواهد بود.

بابک‌داد ۹۷/۳/۲۶

Atefeh Eghbal

بدون اجازه خانواده #محمد_ثلاث ؛ مسئولین بهشت سکینه کرج اعلام کردند افرادی از پلیس امنیت تهران مراجعه کرده‌اند و جنازه را تحویل گرفته‌اند و به بروجرد برده و تحویل برادر آقای ثلاث داده‌اند!

Atefeh Eghbal

وکیل ثلاث : اسناد را در اختیار رسانه ها قرار داده ام فردا منتشر خواهد شد. آنها میخواهند آثار جنایت را پاک کنند!


Atefeh Eghbal

براستی چرا زینب طاهری وکیل محمد ثلاث اسناد و مدارک بیگناهی او را قبل از اعدام موکلش منتشر نکرد؟ انتشار این اسناد بعد از اعدام چه مسئله ای را حل میکند؟

آتنا فرقدانی : زینب طاهری (وکیل! محمد ثلاث و وکیل! سابق اینجانب)دیدم که از شرافت حرفه‌ی وکالت سخن به میان آوردید! در صورتی که مدت‌ها قبل از بی‌گناهی و اعترافات اجباری محمد ثلاث اطلاع داشتید و سکوت پیشه کردید! می‌خواهم شرافت را برای شما یادآوری کنم! حتما به خاطر دارید زمانی که به شما وکالت داده بودم اما حتی یک بار در دادگاه برای مطالعه‌ی پرونده‌ی من مراجعه نکرده و مانند بسیاری از وکلای دیگر برای خانواده‌ام پیغام فرستادید که اگر آتنا در دادگاه از قاضی! صلواتی درخواست بخشش و توبه کند حضور می‌یابید اما در غیر این صورت خیر! گویا انتظار داشتید همچون غنچه قوامی که به پیشنهاد شما با درخواست عفو و چادر و هدبند مشکی در دادگاه تجدید نظر حضور یافته بود؛ من هم در دادگاه بدوی حضور میافتم! به یاد دارید که به دلیل همین درخواست شما، از زندان قرچک نامه‌ی عزل شما را ارسال کردم و به جناب آقای مقیمی وکالت دادم؟! به یاد می‌آورید زمانی که چند تن از وکلا از فیلترینگ تلگرام شکایت کردند و نامی از شما در آن لیست نبود اما به کذب اعلام کردید که شما هم از شکایت کننده‌ها بودید؟! به یاد دارم به دلیل موقعیت مکانی منزل از سرکوب دراویش، خشونت و مرعوب کردن اهالی منطقه‌ی پاسداران، متنی در اینستاگرام خود قرار دادم؛ قبل از عبور آن اتوبوس، تمام خیابان‌های منتهی به گلستان هفتم، توسط نیروها بسته شده بود و حتی عبور عابران پیاده رو نیز کنترل می‌شد؛ چطور می‌شود که یکباره اتوبوسی از آنجا سر دربیاورد؟! آیا اصلاح‌طلبان( ظاهرا با مردم اما پشت پرده با حکومت) و بسیاری از مردم به یاد می‌آورند که در آن روزها به جای نیروهای امنیتی، دراویش را محکوم کردند؛ اما حال عکس محمد ثلاث را در پروفایل‌ها نشانده‌اند؟! آیا بار اول است که جمهوری اسلامی با گرفتن اعترافات اجباری و ساختن سناریوها، به اعدام و سرکوب پرداخته است؟! آیا در اعتراضات دی ماه اعلام نکردند که زندانیان، خودکشی کرده اند؟!

ای کاش باور کنیم تک تک ما یک تروریست پنهان در خودمان جای داده ایم...!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر