۱۳۹۷ خرداد ۲۴, پنجشنبه

چند دقیقه برای رامین حسین پناهی

چند دقیقه ای در این ویدئو از رامین و همبستگی با خانواده حسین پناهی سخن گفته ام.
رامین در چند قدمی چوبه دار قرار دارد. او فقط ۲۴ سال دارد. این تنها ماه رمضانی است که دلم می خواهد در امتداد خط زندگی رامین تا بینهایت ادامه داشته باشد. برای رامین دستهایمان را به دستهای دایه شریفه، پدر حسین پناهی، امجد و تمام اعضای خانواده شریف حسین پناهی گره بزنیم و لغو اعدام رامین را فریاد کنیم.

عاطفه اقبال - ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸

https://youtu.be/xrDSlB_-NJo فیلم در یوتوب




Atefeh Eghbal
دوستان و عزیزان گرامی برای نجات #رامین #حسین #پناهی این نامه را امضا کنید، این نامه برای کمیته حقوق بشر اروپا، سازمان عفوبین الملل، گزارشگران ویژه سازمان ملل و دیگر نهادهای بین المللی فرستاده میشود. https://www.facebook.com/Ramin.hoseinpanahi/posts/247811749104307

Farrokh Afshar Irani
عاطفه گرامی، منهم مخالف اعدام رامین هستم،اما همزمان او را باید افشا کرد. نباید اجازه داد که او را مبارز و فعال سیاسی جا بزنند. من درتروریست بودن او شکی ندارم.همه آنهایی که او را قربانی جا میزنند،شریک جرمند.

Mohamad Nemati
کسی که برای آزادی مبارزه میکند تروریست نیست بلکه مبارز و قهرمان است.تروریست حکومت جنایتکار اسلامی ایران و اوباش حکومت با هر جناح و دسته هستند که چهل سال است چه در ایران و چه در خارج از ایران هزاران انسان را قتل عام و ترور کرده اند


Iraj Abadian
.....با اعدام رامین حسین پناهی شیشه عمر نظام اسلامی بدست ملت ازاده ایران خواهد شکست ...

Atefeh Eghbal
البته من اصلا راضی نیستم که رامین اعدام شود تا شیشه عمر این نظام شکسته شود. امیدوارم که اینکار بدون این اعدامها صورت گیرد.

Efat Eghbal
قلب مهربانت را درود ، دوستت دارم عاطفه جانم بینهایت

Azar Moatazedy
مرده شور ماه رمضانی را ببرد که شده وقت استراحت برای اعدام.نابود باد جمهوری اسلامی ایران

Ahmad Mousavi
واقعا باید صدای رامین بشیم باید سروصدا بلند کرد موضوع باید جهانی بشه بلکه از اعدام یک انسان بیگناه جلوگیری بشه جنایتکاران ج اسهالی بدانند چنین جنایاتی مرگ آنها را نیز شتابان می ده مرگ بر جلادان جنایت پیشه ج ننگین اشغالگر اسهالی،
Atefeh Eghbal
دایه شریفه : رامین پسر من است. پسر من بیگناه است. از شما مردم آزادیخواه تقاضای حمایت از رامین را دارم. که جلوی اعدام رامین را گرفته و زندگی را به او بازگردانید.

Farideh Irani
به هر دلیل و جرمی اعدام محکوم است

Roxana Talaremi
👌🏽ايده بسيار عالي . ادامه بدهيد عاطفه عزيز !

Atefeh Eghbal
امجد حسین پناهی : سواستفاده از جام جهانی- با خانواده محمد ثلاث تماس گرفتند که فردا برای آخرین ملاقات به زندان بروند، می خواهند فردا شب آقای ثلاث را اعدام کنند. خطر اعدام رامین حسین پناهی و آقای محمد ثلاث را تهدید می کند، ما خبر دقیقی داریم که وزارت اطلاعات طی نامه ی به زندان و شعبه اجرای احکام، از آنها خواسته که رامین بدونه سروصدا و بدونه اینکه به خانواده و یا وکیل خبر دهند، اعدام شود.

Atefeh Eghbal
شورش و درگیری در زندان مرکزی سنندج تاکنون بیش از بیست نفر زخمی شده اندخبر تکمیلی در رابطه با درگیری  زندان مرکزی سنندج
دیشب چند مامور به بندی که رامین نیز در آنجا بوده مراجعه میکنند و از قرار می خواسته اند رامین را از بند خارج کنند که با مداخله سایر زندانیان به درگیری منجر میشود. بیست زخمی نتیجه این درگیری است و بنا به خبری، رامین حسین پناهی نیز جزو زخمی ها است. این درگیری تا امروز صبح ادامه داشته و حالت فوق العاده در زندان مرکزی سنندج در حال حاضر وجود دارد. - باید منتظر تائید خبرها از یک منبع رسمی باشیم.

Atefeh Eghbal
وکیل رامین حسین پناهی پس از دو ساعت موفق به ملاقات رامین نشدیم
امروز یکشنبه 27 خردادماه، اولین روز اداری پس از رمضان برای ملاقات رامین حسین پناهی و بررسی آخرین وضعیت وی، به همراه دایه شریفه ، مادر رامین حسین پناهی و داده پروانه خواهر رامین و مادر نیشتمان و انور حسین پناهی به ملاقات رامین در زندان مرکزی سنندج آمده ایم، تاکنون بالغ بر دو ساعت زیر آفتاب سوزان ایستاده ایم و منتظر دستور ریس یا معاون زندان بر اذن مقام قضایی هستیم و هنوز موفق نشده ایم.
بیان چند جایز اهمیت است:
1. وکیل دادگستری طبق قانون حق ملاقات با موکل خود را در زندان بدون هیچ قید و شرطی دارد.
2. زندانی نیز وفق مواد 5 تا 7 قانون آیین دادرسی کیفری حق دسترسی به وکیل خود را دارد.
3. در تمام ممالک توسعه یافته که حاکمیت قانون برقرار است دسترسی وکیل به زندانی در زندان یک اولیت و جزو حقوق بنیادین زندانی و وکیل است.
4. هر نوع مانع یا ممنوعیت یا اشکال و ایراد یا مانع تراشی در ملاقات زندانی با وکیل خلاف قانون است و امری محکوم است. منبع: کمپین برای رامین حسین پناهی

Atefeh Eghbal
آیا رامین را در خفا اعدام کرده اند؟ اگرنه چرا به وکیل و خانواده اش اجازه دیدار با او را نمیدهند؟

Atefeh Eghbal
امجد حسین پناهی : پس از ۳ ساعت معطلی در جلو زندان مرکزی سنندج و در حالی کە حکم دادگاە هم داشتند ، نهایتا مادرم ، آقای حسین احمدی نیاز وکیل و خواهرم پروانە موفق به ملاقات رامین حسین پناهی زندانی سیاسی محکوم به اعدام، شدند.
مجوز ملاقات به برادر بزرگمان انور حسین پناهی داده نشد و هر چند در این ملاقات، رامین با روحیه بالا حاضر شده بود، اما به گفته خواهرم رامین از درد شدید کلیه‌هایش در رنج بود.

Atefeh Eghbal
محمد ثلاث را کشتند. نگذاریم رامین را نیز اعدام کنند. #اعتراض_کنیم

Atefeh Eghbal
نتیجه معاینات و آزمایشات بهداری زندان سنندج نشان میدهد ⁧‫#رامین‬⁩ ⁧‫#حسین‬⁩ ⁧‫#پناهی‬⁩ به عفونت کلیوی دچار شده است، و وضعیت جسمی مناسبی ندارد....
به گفته خود رامین، شکنجه های شدید باعث شده که کلیه هاش خونریزی و نهایتا عفونت کند.‏
مسوولان زندان از درمان برادرم خوداری می کنند و بهش گفتن، تو بزودی اعدام میشوی و احتیاج به مداوای پزشکی نداری.
از دیگر سو، دیگر برادرمان #افشین #حسین #پناهی فعال مدنی و محیط زیستی که به هشت سال و نیم محکوم است، وی نیز بخاطر شکنجه های که کشیده کماکان وضعیت جسمی خوبی ندارد و مسوولان زندان همچنان با درمان وی هم مخالفت می کنند.

Atefeh Eghbal
فوری:
روز گذشته در دفتر دادستان در شهر سنندج، در مورد #رامین جسله ی با حضور خود دادستان، فرماندار، بخشدار، نماینده شورای شهر سنندج و یک نماینده از مرکز و همچنین نماینده سپاه برگزار شده است.
تصمیم نهایی آنها مبنی بر اجرای حکم اعدام رامین حسین پناهی بوده است.
همچنین دیروز بطور غیره نورمال و در حالی که رامین به حکم دادگاه ممنوع الملاقات است، از طرف شعبه اجرای حکم پدر و مادرم را به ملاقات رامین بردند. امجد حسین پناهی

Chahzad Kiya
نه به اعدام نه به خشونت نه به مبارزه مسلحانه


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر