۱۳۹۷ خرداد ۶, یکشنبه

حمله به مردم در مراسم خاکسپاری ملک مطیعی

از چه میترسند که حتی مراسم خاکسپاری یک هنرپیشه قدیمی که سالها از کار بیکارش کرده اند را برنمی تابند! این نمایش به انتها رسیدن حکومتی است که به مردم پشت کرده است. حکومتی که چهل سال ایران را ویران کرده و هنوز هم از زندگی این مردم دست برنمی دارد. حکومتی که مورد تنفر است. امروز در مراسم خاکسپاری ناصر ملک مطیعی با گاز اشک آور به مردم حمله کرده اند. مردم فریاد میزنند : بیشرف بیشرف.... آری بیشرفند این جنایتکاران تاریخ ایران زمین!
عاطفه اقبال - 7 خرداد 97 - 27 می 2018
دو فیلم را یکی کرده ام.


کامنت ها

Atefeh Eghbal
شعار : دیکتاتور نگاه کن - عزت خدا دادیه

Ahad Nemonehkhah
با احترام عمیق به احساسات و شعار های ملت در وداع با ناصر ملک مطیعی به نظرم عزت نه خدا دادی است و نه اینکه عزت را حاکم و رهبر عطا می کند بلکه ارزشی است که در همراهی با مردم و منافع ملی میهن کسب می شود ,همچنان که ان مرحوم بدان عمل کرد و سرافراز شد و عزیز گشت و با عزت تمام بدرقه و رهسپار ابدیت شد

Reza Amir Azizi
نه صدام و نه قذافی تا آن دم آخر اینطور و تا این حد مورد نفرت مردم خودشان نبودند .البته که ان ها هم دیکتاتور بودند . مردم این جلادان را چنان به سزای اعمالشان برسانند که در تاریخ ماندگار شود .

Reza Amir Azizi
نه صدام و نه قذافی تا آن دم آخر اینطور و تا این حد مورد نفرت مردم خودشان نبودند .البته که ان ها هم دیکتاتور بودند . مردم این جلادان را چنان به سزای اعمالشان برسانند که در تاریخ ماندگار شود .

Amir Daha
این حجم نفرت و انزجار از رژیم و در مقابل این درجه ترس و وحشت از مردم، چه میگوید جز اینکه در فروپاشی محتوم و نزدیک جمهوری اسلامی ذره ای تردید نباید کرد. برای کمک به تشکل یافتن آلترناتیو سکولار و دمکرات برای جمهوری اسلامی در حد وسع و توان باید کوشید.

Efat Eghbal
آری بیشرفند این جنایتکاران تاریخ ایران زمین!

Babi Ashar
بااحترام به این هنرمندمردمی ودراینکه آقای ملک مطیعی مورداحترام چندنسل از هموطمانمان بوده شکی نیست ولی قطعامردمی که دیگرچنان به ستوه امده اند که حتی باشرکت درمراسمات وتجمعاتی که حکومتی نمیباشندسعی میکنندکه باشرکت درچنین مراسماتی انزجاروصدایشان راعلناورسمابه گوش حاکمان برسانندوبعدازاعتراضات دیماه گذشته خوشبختانه دیگرترس وسکوتشان که گاهی ازسرشکیبایی بود راپنهان نمیکنندوباهربهانه ای صدایشان رارساتروبلندترمیکنند و این فریادهاهمچون پتکی میباشدکه برسرقدرت پوشالی حاکمان دین فروش فرومی اورندوبدرستی میباشدکه وحشت وترس از این فریادهاکه بدون شک وتردیدحکومت دقیقامیداند که اکثراجرهای دیوارظلم وستمشان فروریخته وبا ترس ووحشت مترصد ریختن آخرین اجرهای این دیوارمیباشندکه خودشان هم پی برده اندکه این دیوار بزودی زودفروخواهدریخت واین طبیعی میباشدکه با هرفریادوصدایی چنان خوابشان راآشفته نموده که بادست پاچگی باتلاش کورکورانه سعی دارندکه این فروپاشی راهرچند اندک زمانی به تاخیر بیاندازندغافل ازاینکه دیگر دیرشده وبزودی زودوجود منحوسشان ازاین کشور پاک خواهدشدمانندکسی که درلجنزارگیرافتاده است با این دست وپازدن هابیشتروزودترغرق خواهندشد




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر