۱۳۸۸ اسفند ۱۱, سه‌شنبه

شکنجه روحی مادر مصطفی کریم بیگی

قابل توجه حامیان سکوت و درختکاری سبز!

مصطفی کریم بیگی متولد سال 1362 بود. ماموران سرکوبگر رژیم در تظاهرات عاشورای امسال با شلیک گلوله ای به پیشانی اش او را از بالای پل کالج به پایین پرت شده بود پرتاب میکنند. خانواده او به مدت 14 روز به زندان اوين،آگاهی و هر جایی که به نظرشان میرسید مراجعه میکردند تا شاید از او خبری بیابند. عاقبت بعد از 14 روز در سردخانه کهریزک در میان انبوهی جسد جنازه فرزند خود را پیدا میکنند. اما رژیم جنایتکار ولایت فقیه برای دادن جسد به خانواده اش نیز شرط میگذارد. به آنها میگویند به شرطی جسد تحویل داده می شود که بپذیرند مصطفی در اثر برخورد با شيئی نوک تيز کشته شده! و اگر اعلام کنند که او بسیجی بوده یک قبر دو طبقه در بهشت زهرا به آنان اختصاص داده می شود! در غیر این صورت فقط مجاز هستند که او را شبانه دفن کنند. خانواده زیر بار این شروط نمی رود و آنها را ناچار میکنند که شبانه فرزندشان را در روستای جوقين با حضور ماموران دفن کنند.


مادر مصطفی میگوید : پسرم 14 روز در سردخانه بود، و ما در نهایت استیصال، برای یافتن خبری از او هر روز دم زندان اوین، آگاهی، و . . سرگردان بودیم. در طول این 14 شبانه روز، روزها موبایل پسرم خاموش بود و هر شب بعد از ساعت 12 با موبایلش به خانه مان زنگ می زدند و صدای نفس نفس زدن ممتد و خسته کسی از آنطرف شنیده می شد. اینکار در طول هر شب، چند بار تکرار می شد."

به این ترتیب جنایتکاران رژیم ضد انسانی ولایت فقیه حتی بعد از شهادت فرزند این خانواده سعی میکند مادر و خانواده اش را از راه دور شکنجه کند. باشد که در روزی در چندان دور پاسخ این دژخیمان بدست فرزندان خلق داده شود. سرنگونی این رژیم در تمامیتش تنها راه چاره پایان یافتن این دیکتاتوری مذهبی است. آنهایی که سکوت را در برابر این جنایتکاران تبلیغ میکنند به خون این شهدا و درد و رنج این خانواده ها خیانت میکنند. سازش با گرگ وحشی فقط او را به دریدن بیشتر تشویق میکند. دفاع از خود حق مشروع هر انسان در برابر خشونت بی حد و حصر این جنایتکاران میباشد.

چهارشنبه سوری امسال خشم مردم بر این شب تیره و تار انعکاسی آتشین خوااهد یافت. ما نه به درختکاری سبز و نه به سکوت سبز و نه به سازش سبز تن نخواهیم داد. دژخیمان در انتظار انفجار خشم این مردم باشید که دود و دودمانتان را بر باد خواهد داد.

عاطفه اقبال - 11 اسفند 88 - 2 مارس 2010





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر