۱۳۸۹ فروردین ۹, دوشنبه

خبر نادرست حکم اعدام محمد یوسف رشیدی

با پخش اخبار غیر واقعی به اعتبار خبر در فیس بوک ضربه نزنیم

خبر حکم اعدام محمد یوسف رشیدی که چندی پیش بعد از دستگیریش روی نت پخش شد واقعیت نداشت و توسط دوستان او تکذیب شد. یوسف رشیدی که دانشجوی رشته کامپیوتر دانشگاه پلی تکنیک و سردبیر نشریه فریاد است. بعد از دستگیری نزدیک به دو ماه در انفرادی بسر برد و مدتی نیز به اعتصاب غذا دست زد


به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، این فعال دانشجویی که روز ششم آذر در نوشهر دستگیر شده بود، بعد از تحمل بیش از 100 روز زندان روز دوشنبه 24 اسفند از زندان اوین آزاد شد. پخش خبر نادرست حکم اعدام او در حالیکه آزاد شده است به اعتبار اخبار روی نت ضربه میزند و باعث سوء استفاده رژیم از آن میشود. و به نفع این دانشجو نیز نمی باشد. لطفا دوستانی که این خبر را پخش میکنند آنرا از صفحه خود بردارند

یک نکته : دوستی که این خبر را روی فیس بوک گذاشته است باید این خبر و عکس همراه آن را بکل از صفحه خود بردارد تا کس دیگری آنرا شر کند. و اگر در صفحه اصلی این خبر حذف شود در تمامی صفحات دیگر نیز خود بخود حذف خواهد شد.

با تشکر از توجه همه دوستان. اصل خبر کمیته گزارشگران حقوق بشر را یکبار دیگر در زیر درج میکنم.

عاطفه اقبال 9 فروردین 89 - 29 مارس 2010

.
.

کمیته گزارشگران حقوق بشر - محمد یوسف رشیدی، از فعالان دانشجویی طیف چپ شب گذشته (دوشنبه) حدود ساعت ۱۲، پس از تحمل بیش از ۱۰۰ روز حبس از زندان اوین آزاد شد.

رشیدی دانشجوی رشته کامپیوتر دانشگاه پلی تکنیک، و سردبیر نشریه «فریاد» است. وی نزدیک به دو ماه را در انفرادی به سر برده و سپس به بند ۳۵۰ منتقل شد. این فعال دانشجویی مدتی را نیز در اعتصاب غذا به سر برده بود.

محمد یوسف رشیدی، ششم آذرماه با حکم دادسرای انقلاب شهرستان نوشهر در منزل پدری اش بازداشت و پس از سپری کردن دو روز در بازداشتگاه نوشهر به زندان اوین منتقل شد.

وی همچنین از سوی کمیته انظباطی دانشگاه امیرکبیر، مجموعا به پنج ترم محرومیت از تحصیل محکوم شده است.

http://chrr.us/spip.php?article8905

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر