۱۴۰۳ اردیبهشت ۵, چهارشنبه

هشدار در مورد حکم توماج!

روز گذشته از قول توماج در صفحه ایکس - توئیتر - او این متن منتشر شده:

"امروز حکم به من ابلاغ شد ولی نمیگم حکم رو، چون ممکنه تاثیر روانی بذاره رو هوادارام بخصوص هوادارای کم سن و سالم.

- توماج صالحی(زندان دستگرد اصفهان)"

هر حکمی که به توماج داده باشند بجز حکم آزادی بدون قید و شرط، حکمی جنایتکارانه می باشد. توماج یک هنرمند مردمی است که خامنه ای محبوبیت او را برنمی تابد. توماج جز فریادش برای آزادی مردم هیچ کاری نکرده است. حتی یک لحظه در زندان نگه داشتن او زیادی است.

بعد از پیام توماج از درون زندان، امروز وکیل او اطلاعیه ای داده که هنوز حکم قطعی توماج به او ابلاغ نشده. من به شخصه روی حرف هیچ کس دیگری جز خود توماج که پیامش را از زندان بصورت آشکار برای ما فرستاده تکیه نخواهم کرد. بر اساس پیام توماج به او حکم سختی داده اند که او برای ناامید نکردن مردم نمیخواهد علنی کند. توماج مثل همیشه اول به مردم فکر میکند و نه به خودش. اما من از توماج می خواهم که حکمش را اعلام کند تا مردم از وضعیت او بی خبر نمانند.

از همه کسانی که توماج را دوست دارند، درخواست دارم که به هر شکلی صدای این هنرمند معترض که حکومت می خواهد صدایش را خاموش کند، باشند. توماج نماد مقاومت یک نسل است. در شرایط سخت مردم را تنها نگذاشت و با جانش به میدان آمد. او را تنها نگذاریم. دست درازی به حیطه توماج ممنوع! رژیم در مورد دادن حکم های سخت به توماج اشتباه مهلکی را حتی برای بقای خودش مرتکب خواهد شد. همانطور که اکثر دوستداران توماج در ایکس نوشته اند: هیچ حکمی به جز تبرئه و آزادی توماج برای ما قابل قبول نیست. نگرانم برای توماج. این انسان آزاده در بند!

توماج جان با تمام وجودم با تو هستم!

عاطفه اقبال - 24 آوریل 2024

- بعد از تحریر: حکم اعدام توماج توسط وکیل او اعلام شد. اعتراض کنیم!

#توماج_صالحی

 
لینک و نظرها در فیسبوک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر