۱۴۰۱ دی ۲۹, پنجشنبه

رضا پهلوی و شرکت در جنگ

اگر اجازه هست در بحبحوحه بحث شیرین وکالت، میخواهم در مورد گفتگوی رضا پهلوی با تینا قاضی مراد سردبیر اطاق خبر تلویزیون من و تو دو سئوال بسیار ساده را بپرسم:
1- آقای رضا پهلوی در این مصاحبه با اشاره به نقشه ایران روی کتش میگوید: " وقتی زمان جنگ هم برای دفاع از خاک مملکت، رفتم... وقتی بر فراز کشورم پرواز میکردم نگاه نمیکردم زیر پایم بگویم این کدام منطقه است. خاک کشورمه برای من فرقی نمیکنه کدوم قسمتش باشه." جنگی که آقای پهلوی به آن اشاره می کند کدام جنگ است؟ آیا جنگ هشت ساله ایران و عراق می باشد؟ اگر آری در کدام طرف این جنگ شرکت داشته؟ در طرف خمینی یا صدام؟ با کدامشان برای شرکت در این جنگ دست همکاری داده؟ این سئوالی بسیار ساده و بدون اتهام بر اساس گفته ی خود آقای رضا پهلوی می باشد. قبل از هر گونه تقاضای اعتماد از طرف مردم. او باید در این مورد بصورت روشن سخن گفته و رفع ابهام کند.
2- خانم تینا قاضی در وسط برنامه ناگهان می گوید: " شاهزاده، میلیونها ایرانی به شما اعتماد دارند. اسم شما را در خیابانها فریاد می زنند." از خانم تینا قاضی بعنوان یک خبرنگار که باید برای حرفهایش سند داشته و حرفهایش مستند باشد، میخواهم فقط یک سند نه بیشتر از این میلیونها ایرانی – حالا حتی نه میلیون بلکه هزاران نفر که نام آقای رضا پهلوی در خیابانهای ایران فریاد می زنند را نشان بدهد. وگرنه باید اینرا جزو پروپاگاندای یک رسانه در راستای رهبر سازی برای مردم اعلام کرد. ضمن اینکه از آقای رضا پهلوی که در برابر این دروغ آشکار عکس العملی نشان نمیدهد بخواهم یک فراخوان برای تظاهرات خارج از کشور ارائه دهد تا تعداد طرفداران واقعی و نه مجازی خود را بشناسد تا وزن سیاسی واقعی او حداقل برای خودش مشخص شود.
دوستداران سلطنت، هواخواهان آقای رضا پهلوی و بینندگان تلویزیون من و تو لطف کنید اگر میتوانید این پیام مرا به دست آنها برسانید و پاسخ بخواهید. متشکرم.
عاطفه اقبال – 19 ژانویه 2022
- خواهش میکنم در زیر مطلب از توهین و دشنام خودداری شود تا اصل مطلب به کنار نرود. من فقط یک پاسخ و یک سند می خواهم. فکر نمیکنم خواسته زیادی باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر