۱۴۰۰ خرداد ۶, پنجشنبه

یک بام و دو هوا موضع گیری اروپا


Atefeh Eghbal

اتحادیه اروپا بلاروس را بخاطر دستگیری یک مخالف در داخل هواپیما تحریم هوایی کرد. اما امان از یک موضع گیری در رابطه با شلیک به هواپیمای اکراینی که باعث کشته شدن 176 انسان شد. خوب دیگه یک بام و دو هوا به این می گویند. سیاست یعنی این!

Faezeh Sojodi

 واقعن مگه زم رو ندزديدن ؟ گويا يكىً دو نفر ديگه رو هم و دنيا انگار نه انگار

Marjan Yadi

حالا کاری ب اینا نداریم.چرا دولت کانادا با این همه قدرت یا کشورهای دیگه که مردمش تو این هواپیما بودن اونها هیچ اقدامی نمیکنن.هه خفه شدن؟؟؟چند تای دیگه کودک وزن بیگناه باید کشته میشد تا حرف بزنن.همین‌نخست وزیر کانادا چرا هیچ اقدامی نمیکنه.از چی این همه میترسن؟؟؟!!!!

Bahram Goran

برای اینکه امریکا و غرب به سپاه پاسداران و حماس و حشد و طالبان احتیاج دارد.سیاست حقوق بشر برادر کارتر

Maryam Mahdjouri

منهم این روزها خیلی به این قضیه فکر کردم.

Ahmad Moghimi

عبد المالک ریگی هم که از دوبی عازم پاکستان بود، هواپیمای حامل او را در بندر عباس فرود آورده و دستگیر کرده، که پس از مدتی کوتاه هم به دار آویختند.

Faezeh Sojodi
اره جدى و يا تركيه اوجالان رو

Mehrnosh Moazemi

رابطه های سیاسی .

Homa Moradi

واقعا حالم بد میشود....که این غارتگران و جنایتکاران چطور نوکر های خودشونو در منطقه مستقیم و غیر مستقیم به جون هم می اندازند....دیگه اصلا لازم نیست سرباز جایی بفرستند... اظهر من الشمس می دونند حماس دست های ایران است، حتی می گن....ما نمی دونیم حماس این همه راکت و تکنیکشو از کجا اورده....حتی بهترین اخبار گو هاشون....جیکشون در نمی اد....تا اینکه وزیر خارجه المان رفت منطقه و متن دیکته شده ارباب رو خوند و مجبور شد ...فقط...اسم ایران رو بیاره، اون برای اینکه باز هم بیشتر یه چیزی اون وسط گیرشون بیاد. وضعیت استقلال مطبوعات ما در المان فکر کنم از فرانسه خیلی بدتره

Navid Korang

گرامی
صنعت حمل و نقل انگلیس داشت برشکسته می شد که دائی جان تصمیم گرفت پرواز هواپیماهای مسافربری هما را بخاطر قدیمی بودن بر فراز اروپا ممنوع کند.
موفق هم شدند که بازار مسافران هوایی ایران را کاملا در اختیار خود در بیاورند و بريتيش ایر لاین از ورشکستگی نجات یافت. مقالات اقتصادی زیادی در این زمینه است.
ولی برای آدم ربایی هوائی جمهوری اسلامی واکنشی نشان نمی‌دهند چونکه بعد از فروپاشی امپراتوری عثمانی استعمار انگلیس با طرح خاورمیانه بزرگ بر پایه تشکلیل حکومت های دینی متضاد برای تضعیف و وابسته کردن خاورمیانه انواع حکومت های دینی را بر سر کار آورد منجمله حکومت شیعه و هرگز با این مهره های دست ساز خود در این سطح درگیر نمیشود.

Homeira Alizadeh Fard

چرا واقعا؟

Par Vaneh

و دزدیدن روح‌الله زم

Dariush Moradi

سیاست اتحادیه اروپا و امریکا آنجا که روسیه و چین هدف است ، از موضوع کریمه و اوکراین گرفته تا وقایع بلاروس و مورد اخیر و یا مسلمانان چین در کادر و چارچوب رقابت های بین المللی و هژمونی قابل توضیح است و مسئله ی حقوق بشر در ایران و به درجاتی منطقه ی خاورمیانه اهمیت خود را از دست داده است

Khosraw Moslem

ایران اروپا را خوب شناخته میتونه با یک کشتی نفت همه رؤسا ی دولت و....به راحتی بخره

Babak Din Davari

دولت آمریکا سیاست خارجی خودش مربوط به شرق را دونباله رو سیاست اروپا کرده است . این اروپاییان هستند که نقص حقوق بشر را با جریان دورغین برجام پنهان کاری می کند. همانگونه که در زمان رفسنجانی مسله " دیالوگ سیاسی " و در زمان خاتمی با جریان گفتمان تمدنها و سپس از زمان احمدی نژاد مسله اتمی شدن را وسیله ایی برای ماست مالی کردن نقص حقوق بشر به گفتمان سیاست شارلاتنیشم خودشان تبدیل کردند و هر سه این جریانها تنها برای پنهان کردن سیاست ضد بشریشان و نگهداری رژیم است و بس . اپوزیسیونر های ما یا کودن و نفهم هستند و یا استخوان خور پول سوسیال اینها و تا به امروز دوشمن واقعی نقص حقوق بشر را به مردم ایران نشناساندن. اروپا همان سیاست دوران قاجار را پیگیر و برای مردم و اندیشمندان ما هیچ ارزش انسانی قایل نیست. امیدوارم که من تنها کسی نباشم که این سیاست ضد بشری اروپا را محکوم و بررسی این جنابت را بیک دولت ایرانی در فردای نزدیک واگزار می کند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر