۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

قتل بابک خرمدین


برخی از کامنت ها در فیسبوک

Atefeh Eghbal
بنظر من این مسئله پشت پرده ای دارد که فاجعه را سنگین تر میکند.

Mehrnosh Moazemi
من هم همین فکر را می کردم و‌بعد فیلم حمل جسد در آسانسور مرا به شک انداخت .

Davoud Chamsai
مهرنوش اینهم ممکن است صحنه سازی بعد از قتل باشد.

Mehrnosh Moazemi
ممکن است . برای اینکه در عرض دو روز این ها به تمامی جنایت ها پی. بردند و جواب داشتند . مگر بازجویی فقط یک روز است ؟ چه زود جسد را پیدا کردند .

Zohre Fard
کمی صبر لازمه تا ورق دیگری از جنایت این متجاوزان رو بشه!

Musawi Azar
حرف های پدر ومادرش سر تا پا دروغه ،یک طوری حرف زدند انگار پسرشان آن جا زندگی میکرده ،در صورتی که پسرشان در انگلیس زندگی می‌کند وبرای سر زدن به انها به ایران رفته بوده ،از طرفی میگویند او همیشه دختر ها را به خانه میاورده برای رابطه جنسی ،واز طرفی میشنوی که او هم جنسگرا بوده ،کل حرف هاشون پر از تناقض هست ،‌پدرش تهدید کرده که اگر از خانه ما نروی به خاطر این کارهایت ۱۰ میلیون به کسی میدم که شرت را بکند .
این کار خود حکومت هست .

Kazim Karami
درود ! بگمانم اگر این قتل از قبل برنامه ریزی شده یا اعدام را قتل شرافت بنامیم بهترست چونکه در اینجا ظاهرا ابرو ! ، حیثیت ! و فرهنگ ! خانواده بود که در خطر افتاده بود . در ضمن مقتول عنصری سیاسی یا ناراضی نبود و در دانشگاه حکومتی تدریس میکرد . سپاس از شما

Chahzad Kiya
یک همجنسگرا که دوست یکی از نزدیکان من است گفت وی همجنسگرا بوده و این هم درخانواده مذهبی اش
بسیار دردساز شده بود . و والدینش تحمل نمیکردند . ولی اینکه چه جوری تا به این حد ازپسرشان متنفر شده باشند که دست به سلاخی بزنند شاید میتواند نقش تعالیم مذهبی افراطی و تعصب باشد .

Fatemeh Majidi Moghadam
منکه دارم شاخ در مییارم ، هیچ جوری قابل هضم نیست

Tahmineh Yazdian
عاطفه جان،میگن، خواهر بابک 3سال پیش، گم شده و هرگز خبری ازش مشده، کلا همه چی مشکوکه و عجیب قریب، وعجیبتر حکم فوری که داغ از تنور در آمده، میگن به پدرش 10 سال و به مادرش 15 سال حبس داده‌اند، چطور در عرض کمتر از یکهفته؟

Jamasb Davudi
حکمی هنوز صادر نشده و طبق اظهارنظر کارشناسان حقوقی حدس زدند از مینیمم و ماکزیمم چنین جرمی چقدر حبس میتونه باشه چون متهمان پدر و مادر هستند و قانون جزای اسلامی هست که تعیین کننده هست در ایران

Alices Tagebuch
 فریبرز همسر تکه‌تکه شده آرزو که ده سال قبل به دست این دو قاتل سریالی از بین رفته، تک فرزند خواهر همین قاتل بوده، که پدرش مرده و مادرش( خواهر اکبر خرمدین قاتل) از کار افتاده است و این پدر قاتل به خواهر درمانده و شوهر خواهرش گفته من دنبال کارهای او( پسرتان، داماد خودم یعنی، پسر خواهرش) هستم چون سرهنگ بازنشسته بوده اما بعد رفته و اطلاع داده که فرد مفقود شده پیدا شده و پرونده بسته شده است. دخترش هم که به بیماری شدید ام‌اس دچار بوده را جوری صحنه سازی کرده که دوستان و باقی فکر کرده‌اند ابتدا ساکن کهریزک بوده و سپس به یک آسایشگاه بیماران حاد در ترکیه رفته تا باقی عمر را آنجا بگذراند.

Mallek Mortezay Mallek
ظاهرا رژیم اینبار قتلها را به اسم خانواده و نزدیکان سوژه هایش انجام میدهد، بله بوی قتلهای زنجیره ای را میدهد.

Parvane Aref
حقیقت دردناک اینه که بوسیله ی پدر و مادرش کشته شده. خواهرش هم احتمالا اونا کشتند. برا همین ربط به قتل های زنجیره ای ندیم. هر چند این همه بیماری و خشونت در جامعه علتش این سیستمه اما با قتل های زنجیره ای متفاوته

Atefeh Eghbal
 پروانه عزیز، من نظرات مختلف دوستان و آشنایان بابک را در توئیتر دنبال کرده ام. کلا به نظر من این پرونده مشکوک است و باید منتظر ماند تا ابعاد مخفی آن آشکار شود. تناقضات زیادی در این فاجعه وجود دارد. من در حال جمع آوری آنها هستم که یک مطلب در موردش بنویسم. ولی در هر حال بنظر من حتی اگر بدست پدر و مادر اتفاق افتاده باشد همانطور که خودت هم نوشتی باید ریشه این جنایت را بدر این حکومت جستجو کرد.

Aleheh Mohseni
کار اطلاعاتی ها ست پدر ومادر حتی نمی تنونند پوست خیار و را بکنند

Jamasb Davudi
داماد و دختر همین خانواده قبلا مفقود شدند در زمانهای متفاوت و پدر الان پذیرفته انها را هم به همین شیوه سلاخی کرده

Atefeh Eghbal
بنظر من باید لاشه یک گوسفند را مقابل خبرنگارها به این پدر و مادر بدهند تا ببینند قدرت آنرا دارند که آنرا قطعه قطعه کنند یا نه؟

Ahad Nemonehkhah
 خانم اقبال گرامی ,,مصاحبه هایی که رسانه ها ی دیداری در پس حادثه با متهم داشته اند و یا خاطره گویی های دوستان فرزندان مقتول وی از انحرافات جنسی متهم در درون خانواده ,,اینگونه در ذهن متبادر می شود که متهم آدم قلچماقی بوده و چه بسا از عهده چنین جنایتی بر می آمده و از طرف دیگر مقتول و یا مقتولان اساسا افراد گمنامی بودند و هیچ گونه فعالیت سیاسی از آنها تا بحال در جایی قید نشده است ,,با این حال می باید منتظر ماند تا عیان شود آنچه در پس پرده است

Ahad Nemonehkhah
متاسفانه فاجعه زمانی رخ می دهد که در ایران تحت حاکمیت آخوند ها مرتکبین این گونه اعمال برای فرار از مجازاتهای قانونی و شماتت های اجتماعی , به قوانین فقهی مذهبی آخوندی و سنت ها و فرهنگ منحط آخوند زده جامعه اتکا می کنند و نجات هم می یابند و قربانی خود را دوباره قربانی میکنند

Babak Din Davari
من هم بر این باورم. که دست رژیم در کار هستش. چون در گفته های پدر بابک تناقص وجود دارد. او میگوید " برای اینکه آبروی ما از دست نرود، بایست کاری بکنیم ". ولی جنایت فرزند بی ابروگی بیشتری نیست؟ 

Akram Tahmasbi
غیر قابل تصور است که یک پیر مرد هشتاد ساله و همسرش که گویا بیشتر از هفتاد سال دارند توانسته باشد پسرشان را تکه تکه کنند، باید یک یا چند قصاب ماهر یا با اره برقی این کار را بکنند.

  • Arash Faryadazadi
    تمام سناریو دروغ است.این یک قتل است و اصلا این پدر مادر اینکار را نکرده اند.
    .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر