۱۳۹۹ تیر ۲, دوشنبه

۱۰ نظر:

  1. سلام خانم اقبال، مطلب خیلی جالبی بود برای من، من از هواداران مجاهدین بودم و همیشه فکر میکردم که آنها در این دادگاه پیروز شده اند. سرم سوت می کشد از این دروغ بزرگی که باور کرده ام. ممنون از شما

    پاسخحذف
  2. ممنون از اطلاع رسانی

    پاسخحذف
  3. خانم اقبال، دست مریزاد برای این روشنگری. همانطور که گفتید در ارتباط نراقی با نظام حرفی نیست. او آدم درستی نبود. یک توده ای خود فروخته اما باید از خود پرسید آیا به این بهانه حق داریم به مردم دروغ بگوییم؟

    پاسخحذف
  4. حیرت آور است. اینهمه دروغ و مخفی کاری. برای چی؟ برای کی؟ مثلا مجاهدین می گن که برای مردم مبارزه می کنن. پس چرا اینهمه دروغ؟ نظام معلومه چرا دروغ میگه برای کلاه گذاشتن سر مردم. اما مجاهدین چرا؟ پس اون بحث فدا و صداقت چی شد؟

    پاسخحذف
  5. فرزانه شیرکوهی۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۹

    شوک آور است. برای من که در جریان آنروزها بودم شوک آور بود. یعنی واقعا باور کرده بودم نتیجه دادگاه را. الان هم که یکی از دوستان این لینک را برایم فرستاد گفتم توطئه رژیمه. ما بیرون دادگاه بودیم و کلی دست زدیم برای پیروزی مجاهدین. فقط برای کنجکاوی به این لینک مراجعه کردم. وقتی دیدم متن فارسی در سایت خود مجاهدین منتشر شده برایم شوک آور بود. ضربه زدن به اعتمادها یعنی این.

    پاسخحذف
  6. درود خانم اقبال. جسارت و دلیری شما را می ستایم. با آرزوی پیروزی و بهروزی برای شما.

    داراب

    پاسخحذف
  7. چه دروغ بزرگی! واقعا به گفته گوبلز خوب عمل کردند. دروغ رو خیلی گنده گفتن که کسی نتونه شک نکنه. موندم چی بگم! دیگه به کی آدم می تونه اعتماد کنه!

    پاسخحذف
  8. به تو چه ربطی داره مجاهدین چیکار میکنن؟ تو چیکاره ای؟

    پاسخحذف
  9. درود بر شما به این فحاشان حتی فکر هم نکنید. کارتان را ادامه دهید. روشنگری های شما برای تاریخ است. ما به کسانی مثل شما نیاز داریم. امید

    پاسخحذف
  10. ماکیاول یعنی این. گوبلز یعنی این. دروغ رو انقدر بزرگ می گن که کسی نتونه شک کنه. حتی برای دروغشون جشن هم میگیرن. خاک بر سر این هوادارا که الان هم که حقیقت رو می بینن بازم یه جوری خودشون رو سرگرم می کنن. مرسی خانم اقبال

    پاسخحذف