۱۳۹۹ فروردین ۲۹, جمعه

توضیحات پرفسور لوک مونتاگنیه در رابطه با کرونا

امروز تلویزیون س نیوز فرانسه با پرفسور لوک مونتاگنیه برنده جایزه نوبل پزشکی، گفتگویی در مورد کرونا ویروس انجام داد. این پزشک محقق میگوید، طبق تحقیقاتش ویروس کرونا یک ویروس ترکیبی با ویروس ایدز میباشد و در یک لابراتوآر بصورت تخصصی ساخته شده است. او همچنین به این اشاره دارد که تا بحال بسیاری از محققان دیگر روی این مسئله دست گذاشته اند، ولی هر بار صدای آنها را خفه کرده اند. اما چون او وابسته به جایی نیست، نمیتوانند جلوی حرف زدنش را بگیرند. یکساعت بعد از این گفتگو، در برنامه خبری تلویزیونهای دیگر بلافاصله سخنان او را بعنوان شایعه تکذیب کردند. در این مصاحبه از او پرسیده شد که چه کسی را متهم میکند. پرفسور موتاگنیه پاسخ داد من هیچ کس و هیچ کشوری را نمیتوانم متهم کنم. من آنچه که در تحقیقاتم روی ویروس بدست آورده ام را بیان میکنم. بسیاری از همکاران و محققان دیگر با من هم نظر هستند ولی نمیتوانند حرف بزنند. این امکان وجود دارد که خواسته باشند یک واکسن ضد بیماری ایدز بسازند و از دستشان در رفته باشد. اما آنچه مسلم است این یک ویروس آزمایشگاهی است. پرفسور لوک موتاگنیه به خاطر مواضع ضد واکسن، شناخته شده میباشد. اینکه سخنان او چقدر میتواند واقعیت داشته باشد را گذشت زمان نشان خواهد داد.
عاطفه اقبال - 17 آوریل 2020

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر