۱۳۹۸ آبان ۲۸, سه‌شنبه

هشدار: روی موج خون مردم مثل خمینی نشستن ممنوع!

هر کس در این روزهایی که مردم در حال درگیری تن به تن با نیروهای سرکوبگر رژیم هستند و دسته دسته کشته می شوند بخواهد چون خمینی روی موج خون مردم سوار شود و در خانه امن خودش دور از آتش و دود در خیابانهای ایران اعلام کند که رهبری قیام را دارد و سازماندهی قیام را به عهده دارد، خیانت کار و جنایتکاری بیش نیست. کسانی که در چنین شرایطی این ادعا را میکنند دست در خون مردمی که امروز میجنگند دارند. از چند روز گذشته دو نفر از دو ارگانیزاسیون مختلف چنین ادعایی را کرده اند.
یک : امیر حسین اعتمادی عضو فرشگرد در مصاحبه با تلویزیون بی بی سی و حسن حبیبی هوادار مجاهدین در مصاحبه با تلویزیون اینترنشنال. این ادعاها بعد از اینکه رژیم اعلام کرد که مجاهدین و سلطنت طلبان این قیام را براه انداخته اند تا به این وسیله بهانه سرکوب و کشتار مردم را به خود بدهد، صحه گذاشتن به این بهانه و تائید آن دست داشتن مستقیم در خون این مردم است.
امیر حسین اعتمادی عضو فرشگرد در مصاحبه با تلویزیون بی بی سی: "این اعتراضات رهبر ملی داره. رهبر میدانی داره. در همه تظاهرات ها جایی نیست که مردم نام رضا پهلوی را صدا نزنند. ما از سالها قبل برای این تظاهرات ها برنامه ریزی کرده بودیم. استراتژی رضا پهلوی که نافرمانی مدنی بوده در این سالها انجام شده تا به اینجا رسیده. ما از استراتژی خشونت پرهیز حرف می زنیم... در سراسر شهرهای ایران در بیش از صد شهر جایی نیست که شعار رضا شاه روحت شاد سر داده نشود! جایی نیست که نام شاهزاده رضا پهلوی سر داده نشه! جایی نیست که شعار بگو برگرد شاه! گفته نشه. شما می تونید مخالف باشید اما واقعیت موجود در خیابانها ایران اینه که این مردم دارن نام رهبرشون رو صدا می زنن! شما میگید که این اعتراضات رهبر میدانی نداره مگه می شه بدون رهبر میدانی این اعتراضات را سازماندهی کرد. چندین شهر ایران رو از کنترل دولت در آورد. چنین چیزی اصلا غیرممکنه."
حسن حبیبی هوادار مجاهدین در مصاحبه با اینترنشنال: این قیام را مجاهدین با کانونهای شورشی از شانزده ماه پیش سازماندهی کرده اند!
از آقای رضا پهلوی و خانم مریم رجوی میخواهم بدون اما و اگر به صحنه بیایند و این ادعاها را رد کنند. وگرنه این ادعاها از جانب آنها تلقی خواهد شد. این ادعاها به بهانه سرکوب رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی مشروعیت می دهد. دست کسانی که به این ادعای حکومت صحه بگذارند بدون هیچ شکی به خون مردم آغشته است.
عاطفه اقبال - سه شنبه ۲۸ آبان ۹۸ - 19 نوامبر 2019

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر