۱۳۹۳ بهمن ۱۹, یکشنبه

خبری که توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی حذف و بعد تصحیح شد!

روز جمعه ۱۷بهمن ماه، "حسین همدانی" فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله در گفتگویی با خبرنگاران در همدان گفت که در جریان قیام سال ۱۳۸۸ بیش از ۸۳۰ نفر قطع نخاع شده اند! این سخنان که توسط خبرگزاری های فارس و تسنیم و شرق نیوز و ... انعکاس داده شده بود بعد از چند ساعت حذف شد. ولی با توجه به اینکه خبر در سایت های غیرحکومتی به صورت وسیع انعکاس یافت. امروز حسین همدانی ناچار شد دوباره به صحنه آمده و گفته های پیشین خود را به این صورت توجیه کند. او اینبار گفت «از میان ۸۳۰ نفری که قطع نخاع شده بودند ۸۲۷ نفر از بچه های پایگاه های مقاومت بسیج بودند ، دو نفر خوشان عمدا نخاعشان را قطع کردند که شان نظام را زیر سوال ببرند و یک نفر هم از روی کنجکاوی میخواست بداند نخاع چطور قطع می شود و ربطی به اعتراضات نداشت»!!

حسین همدانی البته این خبر را در جهت متهم کردن موسوی و کروبی مطرح میکرد تا آنان را بجرم شرکت در انتخابات سال
۸۸ مسئول این فاجعه ضد انسانی معرفی کند. او میگوید : به فرض بخشش آنها، از سوی خانواده جانبازان و شهدا، سران فتنه به خاطر خدشه‌ای که به انقلاب وارد کردند، قابل بخشش نخواهند بود"!!

آیا قطع نخاع و معلول شدنها در قیام سال هشتاد و هشت بی ارتباط با وحشی گری های مامورین شخصی بیت خامنه ای بوده است!؟ براستی! جوانان مردم را چه کسانی این چنین با شقاوت دستگیر، شکنجه و اعدام کرده اند!؟ به چه جرمی آنها را معلول کرده اند!؟ فقط به جرم اعتراضی مسالمت آمیز!؟ رژیم جمهوری اسلامی از چه میترسد که به فاصله چند ساعت این خبر را از رسانه هایش حذف و بعد با یک دروغ بزرگ جایگزین میکند؟ آیا این عملکرد بزدلانه ترس از انفجار خشم مردمی که جانشان به لبشان رسیده نیست!؟ پس منتظر باشید. این انفجار روزی که انتظارش را ندارید، آغاز خواهد شد. دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

عاطفه اقبال -
۱9 بهمن 93 برابر با 8 فوریه 2015



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر