۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

انتقال اولین گره به آلبانی

خبر فوری : به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از بیانیه مارتین کوبلر، اولین گروه از ساکنان لیبرتی که 14 نفر می باشند از عراق به کشور آلبانی منتقل شدند. آلبانی 210 نفر را پذیرفته است که قرار است به تدریج منتقل شوند.
قابل توجه اینکه مجاهدین در این رابطه تا این لحظه هیچ خبری منتشر نکرده اند!
عاطفه اقبال - 16 می 2013

Atefeh Eghbal
قابل توجه اینکه تا این لحظه مجاهدین هیچ خبری در این رابطه منتشر نکرده اند!

Ali Shafigh
بی بی سی اعلام کرد

Omid Rahai
آخرش رجوی هم چوب را می خورد هم پیاز را!

Ali Shafigh
عاطفه خانم چقدر کمپین در این باره موثر بود؟؟

Atefeh Eghbal
علی عزیز برای من این مهم نیست که کمپین چقدر در این رابطه موثر بود یا نه؟ بلکه فکر میکنم که برای تک تک ما مهم ترین مسئله این است که بچه ها با سلامت کامل و در اسرع وقت به کشور ثالث منتقل شوند و از این خطر بزرگ نجات یابند. هدف کمپین هم از ابتدا فقط همین بود. فشار برای انتقال سریع آنها به کشور ثالث. حالا هم همین است.

علی مقصودی
امیدوارم که این 14نفرباعث باز شدن این گره کور شده بشه ولی نمیدانم چرا مجاهدین این خبر را تا حالا اعلام نکرده اند انشالله شاید فراموش کرده اند

Mahnaz Kordjazi
مهمترین مسئله خروج از عراق و حفظ جان این عزیزان میباشد. و اینکه بی شک مبارزه بر علیه رژیم ضد بشری جانی تازه و ابعادی وسیعتر خواهد یافت.

Efat Eghbal
با امید که تک تک این عزیزان که خواری هستند در چشم سید علی و حامیانش بسلامت از جهنم آخوند ساخته در عراق نجات یافته تا بتوانند به اهدافشان در شرایطی بهتر دست یابند ،،موفقیتشان را آرزوست

Taraneh Raisi
be omide inke hameye 3400 nafar be salamati va aramesh be keshvarhaye sales montaghel beshan

 هوادار مجاهدین Behrooz Khoshnod
انتشار اسامی افراد منتقل شده به آلبانی از سوی مرتبطان با وزارت اطلاعات آخوندی
در پی اعتراضهای نمايندگان قانونی و وکلا و مشاوران حقوقی و کميسيون خارجه شورای ملی مقاومت به اقدام پليسی به تاريخ 17 مه در انتشار اسامی افراد منتقل شده به آلبانی، کميساريای عالی پناهندگان در ليبرتی، انتشار يا انتقال و علنی کردن هر گونه اسم يا ليست اسامی را از جانب کميساريا و دفاتر و نمايندگان و کارمندان آن قوياً تکذيب کرد. کميساريا تأکيد کرده است که بر اساس ضوابط آن، هر گونه اطلاعات مربوط به پناهندگان و پناهجويان، محرمانه و غيرقابل انتشار است و از اين رو اسامی به هيچ طرف ديگری داده نشده است.
از آنجا که اسامی افراد به جز کميساريا، به طور انحصاری در اختيار کميته اشرف و ليبرتی در نخست وزيری عراق بوده، که تحت نفوذ وزارت اطلاعات آخوندها و نيروی تروريستی قدس سپاه پاسداران است، جای ترديد نيست افراد و منابعی که به سرعت به انتشار اسامی که يک اقدام نفرت انگيز پليسی است مبادرت کرده اند، تحت هر نام و عنوان و پوششی، در ارتباط با وزارت بدنام شکنجه و جاسوسی قرار دارند و مجری خطوط آن هستند.
اين يک حلقه از توطئه های وزارت اطلاعات برای اخلال در روند کار کميساريای عالی پناهندگان و انتقال افراد به کشورهای ديگر است. در همين راستا اطلاعات آخوندها ادعا کرد: «کارشناسان معتقدند، با حضور اين عده در آلبانی، کشورهای بالکان در آينده شاهد بمب گذاريها و خرابکاريهای سودمند برای آمريکا و رژيم صهيونيستی خواهد بود» (شبکه خبر حکومتی -27ارديبهشت).
روزنامه حکومتی قدس 29ارديبهشت نوشت: «دستگاه ديپلوماسی ما بايد سالی بريشا [نخست وزير آلبانی] را متوجه اين رفتار خطرناک او در قبال کشور و مردمش و روابط دوجانبه اش با تهران، بنمايد».
کميسيون امنيت و ضدتروريسم شورا، نسبت به انتقال اسامی و اطلاعات مربوط به ساکنان اشرف و ليبرتی از سوی دولت عراق به گشتاپوی آخوندها که تا کنون دستگيری بسياری از خانواده ها يا تحت فشار قرار دادن آنها را موجب شده است، هشدار می دهد و حکومت مالکی را مسئول عواقب اين اقدامهای ضد قانونی عليه ساکنان و خانواده هايشان در ايران می شناسد. دولت آمريکا و ملل متحد بايد حکومت عراق را از دسترسی گشتاپوی آخوندی و نيروی تروريستی قدس به اطلاعات افراد و ليست اسامی برحذر دارد.
کميسيون امنيت و ضدتروريسم
شورای ملی مقاومت ايران
31ارديبهشت 1392










هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر