۱۳۹۸ خرداد ۷, سه‌شنبه

کشتن میترا استاد حسن توسط نجفی همسر اصلاح طلبش

کامنت ها:

Jahangir Alizadeh

با مرگ انسانها شوخى نكنيم
اين يك مصيبت بزرگ خانوادگيست
سياسيش نكنيم
از دردهاى ديگران سوء استفاده سياسى نكنيم
در مرگ شادى نكنيم ، اگر همدردى را به سخره مى گيريم !

Masoumeh MA
میگویند اتفاقا سیاسی است میترا استاد میخواسته با روز نامه مصاحبه کنه وناگفته هایی از زندگی نجفی بگوید که کشته میشود البته اول گفتند قاتل دستگیر وشناسایی شده و نجفی نیست ولی بعد نجفی خودش را به اگاهی معرفی ومسئولیت قتل رو برعهده میگیرد با سابقه پرونده های ریحانه و اون نماینده سلماس که باعث کشته شدن ان دختر که متاسفانه اسمش الان به خاطرم نیست این قتل هم فراموشی سپرده میشود 

Jahangir Alizadeh
معصوم عزيز
من فعلن به حوزه هاى انسانى اين فاجعه مى انديشم و همدردى با اهالى دردمند اين قصه تلخ و تلخ
اما ابعاد ديگر اين قصه را منتظرم به اخبار و مسايل بعدى
درود بر شما

Esmail Zargarian
ببخشید کجا "البته اول گفتند قاتل دستگیر وشناسایی شده و نجفی نیست " شما کجا این مطلب را خواندید.؟ هنوز دقیقا معلوم نیست انگیزه قتل چی بوده؟ شاید هم بقول بعضیها سیاسی بوده است. . هرچه بوده قاتل در دم ودستگاه اصلاحات آدم موثر و کار دانی بوده و زن بیگناهی را بقتل رسانده. و باید مجازات شود.

Masoumeh MA
قبل از مشخص شدن قاتل در خبر گزاریهو گفتند قاتل دستگیر شده ونجفی نیست بعد که نجفی خودش رو معرفی کرد دیگر صحبتی نشد مرور زمان قضایا مشخص میشود

Atefeh Eghbal
جهانگیر عزیز من اصلا شوخی نکردم. در نوشته من طنز تلخی خوابیده است. طرف وزیر آموزش و پرورش این مملکت بوده. شهردار بوده . کلی پست و مقام دولتی داشته... همسر جوانش رو که خبرنگار بوده و قصد مصاحبه با روزنامه را داشته زده کشته! بنا به گفته پسر کوچک این خانم، او را هم در خانه کتک میزده! دیگه چی باید بگیم که سوء استفاده سیاسی تعبیر نشه!

Jahangir Alizadeh
عاطفه عزيز سلام
من خطابم به پستت نيست

Atefeh Eghbal
متوجه نشدم خطابتان به کیست؟ اگر به پست من نیست.

Ayat Bahmani

این قصه بسیار پیچیده هست...فقط نجفی بدام افتاده...واشتباه کرده...

Jahangir Alizadeh
من هم فكر مى كنم اين قصه ختم به شرّ و پلشتى ، قصه ساده اى نيست و عجائب و عجائب فراوانى در اندرون مستتر دارد!

Atefeh Eghbal
بله با شما موافقم که پشت صحنه این ماجرا پیچیده تر از این است که ما می بینیم. منتظر باشیم

Manijeh Habashi

من تا روشن شدن بیشتر ماجرا قصد اظهارنظر درمورد خود نجفی را ندارم (هرچند گفته میشود خود به قتل اعتراف کرده)، اما درمیان دست اندرکاران سیاست این رژیم پلید قابلیت جنایتکاری و فساد و ... بهیچ عنوان یک استثناء نیست و نجفی هم غیراز بقیه شان نیست.

Adel Eskandarian

مهریه بالا و دیه ناچیز قتل را آسان میکند
در ضمن خانم غلط کرده که زن دوم یک روانی شده

Atefeh Eghbal
غلط کرده یا نکرده . طرف مثل فیلم های تگزاسی برداشته اسلحه رو و راحت همسرشو کشته بعد هم رفته به پلیس خودشو معرفی کرده! سر آدم سوت میکشه!

Adel Eskandarian
بیان زنا زاده ای از طیف نوکیسه های رانت خوار و دزد پورشه سوار در جمهوری ننگین اسلامی:
مُرده که مُرده، دیه‌اش را می‌دهیم. "

Atefeh Eghbal
 بله اما این تعبیر مذهبی زنا زده را قبول ندارم. رانت خوار و دزد پورشه سوار و حتی قاتل و جانی مناسبتر است.

Simin Alishahi

خیلی باید مشکل روحی و روانی داشته باشد...که اینچنین راحت کسی را بکشی...حتما در این زمینه تجربه بسیار داشته

Adel Eskandarian
 این جماعت از عنفوان جوانی تیر خلاص زن بودند .... چشم به هم چشمی و رقابت در حوزه همکاریهایی مافیائی آنها را سرخوش و مدهوش کرده

Simin Alishahi
 پسر روحانی هم با هفت تیر کشته شد در خانه. میگن با کلت پدرش خودکشی کرد

علیرضا حمیدی

صورتی در زیر داردآنچه در بالاستی!!

Mohammadsadegh Akhoundi

عاطفه خانوم ، یک جنایت از خود کشی تا دیگرکشی ،زوایا وابعادگوناگون دارد که بایستی تحقیق ومشخص شود وچه بسا فراتر از گمانه زنی هاست

Atefeh Eghbal
بله حتما زوایای گوناگون دارد. من فقط از این اصلاح طلبانی که میخواستند این رژیم را اصلاح کنند و خود این چنین کابوی بازی میکنند نتوانستم تعجب خودم را پنهان کنم! اما همانطور که دوستان دیگر هم گفتند ما هنوز پشت صحنه را خبر نداریم. باید منتظر خبرهای دیگر باشیم. این قضیه نباید فقط یک درگیری و قتل خانوادگی باشد.

Mohammad Arabgol

در پس این رفتار مسائل هست که افشا می شود

Farhad Ramazani

خانم اقبال گرامى به اين موضوع بايد بعنوان تراژدى نگاه كرد نه سياسى مطمئن هستم شما يادتان مياد سالها پيش همين رفقاى كمونيست هم در كردستان وسط جلسه به روى هم اسلحه كشيدند و يا بنوعى جريانات ديگر هم چنين اعمالى را مرتكب شدند بنظر جريان سياسى را بايد عمكردش را مورد نقد و بررسى كرد نه با يك حادثه تراژيك

Atefeh Eghbal
بله تراژدی است اما این آن یکی را نفی نمیکند. در کردستان نیز فقط تراژدی نبود سیاسی بود.

Farhad Ramazani
دوست گرامى در هر قتلى نمى شود دنبال انگيزه سياسى گشت منش فردى بافت عقب مانده و نرينگى جامعه علاوه بر اينها بله مى توان گفت ما فرهنگ گفتگو و حل مشكل از راه گفتگو را بلد نيستيم هر اتفاق كوچكى را با تكيه بر خشونت مى خواهيم حل كنيم و اين شامل حال متاسفانه همه ما هم كم و بيش مى شود از جمله ماجراى كردستان. براى مثال كم و بيش من علاقه مندم و مدتى هم در اين زمينه فعاليت كردم در همين سوئد كشور دمكراتيك و برابرى زنان در خيلى امور در سال بالاى پنجاه هزار زن از مردان خود مورد خشونت فيزيكى قرار مى گيرند و پليس معتقد است أمار بيشتر از اينهاست ولى خيلى براى حفظ هسته خانواده شكايت نمى كنند.
ضمنا من قصد تبرئه اصلاح طلب و ديگر جريانات را ندارم بلكه مى خواهم در نوع نگاهمان اندكى دقيق باشيم كه مبادا در دل هر موضوع دنبال سياسى كردن باشيم

Atefeh Eghbal
دوست عزیز من دنبال انگیزه سیاسی نیستم. اما قتلی که یک سیاستمدار انجام میدهد به سیاست گره میخورد و در همان ابعاد مطرح میشود. این آقا اگر یکزمانی وزیر نبود و یک زمانی شهردار و ادعای اصلاحات نداشت، کارش میشد مانند قتل های دیگری که در جامعه انجام میشود. اما وقتی در این سطح است و بخصوص وقتی در اداره آگاهی از او مثل قهرمان و نه قاتل پذیرایی میشود. و جلویش خم و راست می شوند دیگر نمیتوانیم این قتل را عادی کنیم. می بینیم که از همین حالا از مسعود بهنود گرفته تا دیگر اصلاح طلبان سعی از دفاع از او را دارند. بعد شما میگویید سیاسی نکنیم. سیاسی شده است، بخواهیم یا نخواهیم.

Akbar Moradiani

میتونه اولین و یا آخرین میخ بر تابوت اصلاح طلبان باشه

Atefeh Eghbal
اینها از این جسدها زیاد در صندوق خانه شان دارند. فقط بعضی از آنها از پرده بیرون می افتد. نه اول است و نه آخرش

Farhad Ramazani

در ضمن در همين كشورهاى دمكراتيك هم بارها از اين تراژدى در سطوح مختلف رخ داده متاسفانه

Atefeh Eghbal
بله رخ می ده ولی همین جا هم وقتی در سطح سیاستمداران است قضیه اینجا هم سیاسی می شود.

Eyni A Vehendi

ولی همه این حرفها بر این فرض استوار است که اصل ماجرا همانست که منابع خبری وابسته اطلاعات و سپاه به بیرون داده اند. اما همانطور که در مورد بسیاری از قتل ها و خودکشی های مشکوک از جمله قتل همسر نادر محمدخانی سولات بدون پاسخ ماند و فقط ان دختر عاشق را اعدام کردند، در این مورد نیز تا زمانی که سوالات در مورد سابقه و خط و ربط های این همسر و زمان و مکان ورودش به زندگی نجفی، و سوالات دیگر جواب داده نشوند، دور از احتیاط است که به انچه رژیم بیرون داده اعتماد کنیم.

Atefeh Eghbal
مسلما این خبر پشت پرده هایی دارد که معلوم نیست به این زودی ها بیرون بزند یا نه؟ مسئله اعتماد به آنچه رژیم بیرون داده نیست. مسئله این است که جسد آنجاست چه رسانه ها بگویند و چه نگویند. اما خبر همیشه پشت پرده نمی ماند.

Esmail Zargarian

نقل قول از فرزانه روستایی:
از زندان آزاد شدم نجفي و چند اصلاح طلب به ديدن من آمد . بسيار موقر متين وبا شخصيت بود. ١- نبايد در زندگي خصوصي ديگران سرك كشيد چون هر كسي نقطه ضعفي دارد.٢- سازمان اطلاعات ايران در به انحراف كشاندن و تور جنسي پهن كردن از كشورهاي كمونيستي بيشتر تجربه دارند. پرونده نجفي بدفرانجام ترين آنهاست

Atefeh Eghbal
کشته شدن همسر یک سیاستمدار به دست خودش هرگز خصوصی نیست. قتل نقطه ضعف محسوب نمیشود جنایت محسوب میشود. فراض میگیریم که تور جنسی برای این آقا پهن کرده اند و او نیز در دام افتاده. اما برای کشتن طرف کسی او را مجبور نکرده. مسلما این جریان پشت پرده دارد اما مسئله جنایت فعلا روشن و واضح است . حتی اگر کار خودش نبوده و سعی در پوشاندن دستان دیگران دارد. در این جریان. سعی نکنیم آنها را توجیه کنیم.

Esmail Zargarian
جزئیات عملیات پلیس برای دستگیری نجفی
سردار لطفی
رئیس پلیس آگاهی تهران آخرین جزئیات عملیات پلیس برای دستگیری محمد علی نجفی را تشریح کرد.
به گزارش ایسنا، سردار لطفی در این باره اظهار کرد: ساعت ١١ و ٣٠ دقیقه امروز همکاران ما خبر دار شدند که در یکی از برج‌های سعادت آباد تیراندازی اتفاق افتاده است بنابراین بلافاصله از بخش‌های مختلف پلیس آگاهی از جمله تشخیص هویت، معاونت مبارزه با جرایم جنایی و از مقامات قضائی و پزشکی قانونی در محل حضور پیدا کردند.
وی ادامه داد: مقتول خانم ٣۵ ساله‌ای بود که در بررسی هویت وی مشخص شد همسر دوم محمد علی نجفی شهردار سابق تهران، است. در بررسی‌های کارشناسی دیگر این فرضیه تقریباً مطرح شد که مقتول به دست همسرش به قتل رسیده است اما با توجه به اینکه انجام بررسی‌های تکمیلی ضرورت داشت اطلاع رسانی اولیه در این رابطه صورت نگرفت.
رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به انجام پیگیری‌های لازم از سوی پلیس گفت: پس از انجام رصدهای کافی مشخص شد که شهردار سابق تهران مرتکب این قتل شده است و در حالی که امورات را پیگیری می‌کردیم حوالی ساعت ١٩ همکاران در یکی از خیابان‌های نزدیک پلیس آگاهی آقای نجفی را مشاهده کردند که در حال قدم زدن است و سلاح گرم مذکور نیز در دستانش است.
وی افزود: مأموران پس از مشاهده وی را به پلیس آگاهی منتقل کردند، البته این فرد اعلام کرده که قصد داشته خود را به پلیس آگاهی معرفی کند. در صحبت‌هایی که با وی انجام شد با صراحت به قتل خانم میترا استاد اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد. محمد علی نجفی در حال حاضر تاکید دارد که خانم میترا استاد را به جهت مشکلاتی که برای ایشان ایجاد کرده به قتل رسانده است.
سردار لطفی همچنین گفت: علیرغم اینکه پنج تیر از اسلحه آقای نجفی شلیک شده است اما یک تیر به دست و تیری دیگر به قلب مقتول اصابت کرده است.
وی با بیان اینکه امورات دیگر با هماهنگی مقامات قضائی در حال پیگیری است تا انگیزه‌های احتمالی دیگر نیز به صراحت مشخص شود گفت: پس از انجام جمع بندی پرونده توسط پلیس پرونده به مقامات قضائی تحویل داده خواهد شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران همچنین با بیان اینکه محمد علی نجفی اعلام می‌کند از زمانی که با خانم میترا استاد ازدواج کرده مشکلاتی داشته است گفت: با توجه به اینکه آقای نجفی فرد شناخته شده ای بوده است ترسی از مسائل خود داشته که منجر به وقوع این قتل شده است.

Esmail Zargarian
من واقعا اطلاعات محدودی درمورد دارم. قبل از وقوع قتل این شخص تا آنجا که مطلع هستم از صحنه سیاسی یا کنار گذاشته ویا کنار رفت. الان خبری خواندم که مقتول با سپاه همکاری داشته و نجفی از این موضوع از یکسال پیش مطلع شد. من نمیدانم این خبرها تا چه حد صحت دارد. دو روز صبر کنیم حقایق کمی روشنتر میشود. چه اصراری قضاوت پیش رس داریم را من متوجه نمی شوم. منظرم شما نیستید عاطفه خانم. کلی صحبت میکنم.

Atefeh Eghbal
بله حرف شما را می فهمم اسماعیل گرامی، ولی یک نگاهی به ویدئویی که گذاشتم بکنید. این آقا صریحا میگوید بله من اشتباه مرتکب شدم! یادتان هست تاجرزاده هم قتل عام سال 67 را یک خطا نامیده بود! از قرار ارثی است. و اینها اساسا قتل را اشتباه و خطا میدانند. ببینید چگونه از این آقا که قتل کرده استقبال میشود. بله قضاوت نکنیم با شما موافقم اما آنچه را که هست را هم نباید توجیه کرد. پیشنهاد میکنم ویدئو را نگاه کنید.

Moj Taba
خطاب به اسماعیل زرگریان: البته هر کس نقطه ضعف دارد. نقطه ضعف بعضی‌ها هم ادمکشی است
ادم از کامنت شما وحشت میکند. کجا میرویم.؟؟؟؟
نقطه ضعف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Esmail Zargarian
 از قول مهدی مهدوی آزاد این خبر نقل میکنم. ایشان گفته بود که ابتدا در سایت برنا وسپس در خبر گزاری آمده بود که مقتول گفته های نجفی را ضبط میکرده وبه یک نهاد امنیتی اطلاع میداد؛اما بعدا این خبر حذف شد. من این موضوع نوشته بودم که گویا"مقتول با سپاه همکاری داشته و نجفی از این موضوع از یکسال پیش مطلع شد. من نمیدانم این خبرها تا چه حد صحت دارد" نمیدانم چرا آقای تابا از کامنت من به"وحشت" افتاد. شاید بخاطر این جمله بود که نوشتم " این آقا مرتکب قتل شده وباید مجازات شود" این جمله "وحشت" آفرین بود.!؟ تمامی حرفهای اولیه قاتل این بود که نقشه از قبل نداشتم و من"اشتباه کردم"!!؟ چون مقتول"با من گلایز شده بود" بهر حال من در این بیشتر از این نمیدانم. همین اندازه هم نوشتم اضافی بود.

Hamid Nobari

۱۰۰% کار خودش نبوده به چند دلیل ۱- اولا میگه من رفتم توی حموم که با اسلحه بترسونمش اما اون با من گلاویز شد و گلوله خورد ( چطور برای ترسوندن اسلحه رو آماده‌ی شلیک کرده؟ و حتی در این صورت باید در هنگام گلاویز شدن فقط یک گلوله شلیک میشد در حالیکه پنج گلوله به مقتول شلیک شده) .۲- با این اعتراف ساختگی در واقع چون قاتل شوهر قانونی مقتول هست و مقتول زن هم هست پس در بدترین حالت با دادن دیه از قصاص شدن نجات پیدا میکنه.۳- قاتل به دلایل امنیتی دارای مجوز حمل سلاح و استفاده‌‌ش بوده.
پس با این اعتراف ساختگی و مسخره هم موضوع رو به یه دعوای زن و شوهری تقلیل داده و هم قاتلین و آمرین اصلی رو پوشونده و نجات داده. ( از بالا قطعا سناریو رو براش فوری حاضر کردن و اونم با اعتراف مسخره و آبکی اجراش کرد.)

Atefeh Eghbal

به این ویدئو نگاه کنید. طرف قاتل حرفه ایه. میگه خوب ایشون قبول نکرد . منم دچار اشتباه شدم! قتل براش اشتباهه! اینها همون کسانی هستند که قتل عام سال 97 را خطا میدانند! بعد بعضی ها می گویند عجله نکنید برای این آقا دام پهن کردند. بابا اصلاح طلب است هواشو داشته باشیم! https://www.facebook.com/.../vb.../2243061319357306/...

Yaavar Shaadmaan

پس شغلِ شریف«نخوانید، ظریف» فقط شهردار نبود، وزیر هم بود۰
در برگ «فیس بوکم» یک اثرِ گرانبهایی که از نیاکانم به ارث برده ام را به مزایده در حال فروش است۰
به وراثم میسپارم همه عایدی را تقدیمِ رهبر فرزانه«امامِ چهاردهم» کنند تا فتوی دهد، شهرداری حرام است۰
،،
هر کس که شهردار میشه، کثافت ببار میاره، این برای مجتبی جانم نگران کننده است۰

Atefeh Eghbal
" ایشون " سمت های مختلف داشته علاوه بر تحصیلات زیاد و نمرات عالیه و ادب خاص الخاص

Ali Moradnjhad

کیو کیو بانگ بانگ ...
هیات حاکمه آب از سرش گذشته است. دست به انتحار می زند معشوقه می خرد ! می کشد !
نگرانیم نگران .
این اجامر به نزدیکانشان هم رحم نمی کنند چه برسد به توده بدبخت جامعه
مُرده که مُرده، دیه‌اش را می‌دهیم. "

Atefeh Eghbal
به توده مردم که هرگز رحم نکرده اند اما اینک به جان هم افتاده اند و پیش پای خودی هم تله می گذارند.

Safa Ashtiani

صرف نظر از جریانهای پشت پرده و روی پرده این جنایت و جنایتهای مشابه ان, این حوادث نشان دهنده سرریز شدن بحران سیاسی- اجتماعی به اندرونی نزدیکترین لایه های رژیم ملایان است. جنایتکاران حاکم اینک دیگر تنها با دهها میلیون ایرانی غارت شده و عاصی طرف نیستند بسیاری از اینها در درون خانه ها و فامیل خود نیز با تنش و بحران و نفرت روبرو هستند.

Mostafa Pourahmad

تازه چنان جلوی تلویزیون ظاهر شده ودر کمال خونسردی از قتل همسرش میگه که انگار قتلی صورت نگرفته و مثل خبرنگاران گزارش قتل را میداد
یا للعجب در شگفتم از اینهمه ویرانی وکشت و‌کشتار این جماعت ایران بر بادده

Eyni A Vehendi

همین مصاحبه خیلی محترمانه در جلوی دوربین تلویزیون انهم در همان روز دستگیری با یک قاتل شک نسبت «اجرای یک سناریو از قبل طراحی شده در پشت پرده» را بسیار زیاد میکند.
ایا تا بحال شنیده اید یا حتی در فیلم ها دیده اید که پلیس در همان ساعات پس از افشای قتل اینچنین مصاحبه یا اطلاعاتی را علنی کند. حتی اگر قاتل را حین جرم هم دستگیر کرده باشند اول مدتی از او بازجویی میکنند حتی اطلاعات گمراه کننده پخش میکنند که همکاران احتمالی و انگیزه ها را بشناسند.

Bahman Amiriyan

مسئله تراژیک را باید از حیطه سباسی خارج کرد. تا درست برسی شو د. در هر صورت قتل قتل است چه همسر آدم چه دشمن سیاسی آدم

Khosro Bandari

این قرمساق نگرانی نداره تو ج. اسلامی زن ملک شوهرشه ؛ مردک میتونه زنش رو مثل گوسفند بکشه. گور پدر اول و آخر همه حکومت

Razie Mahdie

به نظرم این که رفتار یک فرد خاص رو به پای گروهی که اون فرد بهش تعلق داشته بنویسیم منصفانه نیست

Hamed Aslani

آزاد ميشه، و باز مردم در سكوت مى نشينن 

Ahmad Moghimi

جالبه، یکی‌ از کامنت گذاران که جنایات نیم میلیونی در سوریه را توجیه و کشتار را تائید می‌‌کرد، در اینجا درس اخلاق می‌‌دهد!

Bahram Goran

بی بی سی دنبال وکیل هست

Reza Dargahi

جالبه اصلاح طلبان وقتی مرتکب جنایت میشن و مچشون باز میشه « شریف» میشن و یک عده بدبخت وقتی ادرکنی شدن «صدیق» میشن

مجتبی صالحی

اول انقلاب هزار تا هزار تا میکشتند حالا اصلاح شدند یکی یکی میکشند !


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر