۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۹, یکشنبه

پرتاب کاتیوشا به سفارت آمریکا


برخی از کامنت ها:

Atefeh Eghbal
جالب اینجاست که من اخبار فرانسه را دنبال میکنم در آن خبری از این همه هیاهو نمیبینم! نه یک کلمه از کاتیوشا به زمین خالی کنار سفارت آمریکا و نه یک کلمه از تهدید های دو طرفه!

Atefeh Eghbal
روزنامه بریتانیایی اکسپرس روز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت در گزارشی نوشت نیروهای ویژه بریتانیایی هم به نیروهای آمریکایی اعزام شده در خلیج فارس پیوسته‌اند تا هرگونه تهدید احتمالی از سوی ایران یا نیروهای نیابتی‌اش را رصد کنند.

Atefeh Eghbal
آمریکا هفته گذشته کارمندانی که حضورشان ضروری نبود از سفارت خود در بغداد و کنسوگری‌اش در اربیل کردستان عراق خارج کرد.

Mohammadsadegh Akhoundi
سلام عاطفه خانوم،اینها وموارددیگری که پیش خواهد امد برای جمع اوری مدرک است. البته دشمنان خاموش وپشت سر امریکایی هم میتوانند اتش جنگ را تسریع و به جلو بیندازند.

Atefeh Eghbal
به هر حال از هر طرف که باشد . دستهایی است که برای جنگ تحریک میکنند. از هر طرفی می تواند باشد. در عراق به هر کسی پول بدهی یک کاتیوشا میتواند پرتاب کند.

Mohammadsadegh Akhoundi
کاملا درسته،یک گروهی هم در داخل ،شدیدا بر طبل جنگ ویرانگر میکوبند.

Kazim Karami
مگر حضور این همه سلاح و تجهیزات با میلیونها دلار مخارج روزانه ، صرفا نمایشیست ؟ در ضمن روسیه پیشاپیش با اخذ امتیاز پیام خویش را به ایران داده و گفت که روسیه اتش نشان نیست !

Atefeh Eghbal
نه متاسفانه به نظر نمیرسد نمایشی باشد.

Kazim Karami
عاطفه خانم : شما بهتر میدانید که سرنگونی رژیم ضدخلقی فقط در سایه انهدام قدرت نظامی سپاه جهل و مافیاست و تحقیقا میتوان از تضاد دو نیروی ارتجاعی با حفظ استقلال بهره جست .

Atefeh Eghbal
 به هر حال حاصل جنگ ویرانی است. همه جا همینطور بوده است. ما هم مخالف باشیم و یا موافق هیچ تاثیری در شروع جنگ ندارد. نظرات ما فقط مجازی است. بین خودمان است. تاثیری در سیاست بین المللی ندارد. به هر حال مردم ایران چهل سال است که توسط جمهوری اسلامی در جنگ دائمی بسر میبرند. شرایط سختی است برای این مردم

Kazim Karami
کاملا درست میگویید ! بقول گفتنی ها یکبار مردن بهتر از هزار بار مردنست ! بایست به مردم داخل خبر دهیم تا به محض بمبارانها در صورت سکونت در نزدیکی پادگانهای رژیم موقتا منازل خویشرا ترک کنند تا شاهد تلفات کمتری شویم .

Shahla Lahooti
واقعاًکه.جنگ.گفتنش برای آدمهای خارج از کشور راحته.با جنگ وویرانی نمیشه استقلالی به دست آورد.

Kazim Karami
 شهلا خان عزیز : هم میهن مهربانم ! خودتان بهتر میدانید که منو شما افراد شخصی هستیم و فاقد هر نوع تاثیر گذاری بر سیاستها و تصمیم گیریها ! ما فقط گپ میزنیم نه بیشتر ، اما بی کم و کاست باید قدرت نظامی سپاه مافیایی کاهش یابد تا مردم بتوانند با اعتراضات تغییراتی در ساختار حکومتی ایجاد کنند ! در ضمن : درست است که ما خارج نشینیم اما هم ایرانی هستیم و هم در هر شراطی خاک ایران سرمه چشمان ماست ! ما از دست جنایتکاران حاکم فرار کردیم نه جهت مفتخوری و گم کردن هویت خود ! پایدار و سرفراز باشید !

Esmail Zargarian
نمی دانم این خبر چرا تا این حد در این ابعاد که منعکس شده است درست بوده است .از نظر من ج.ا هرگز پیش از حمله نظامی ترامپ دست به چنین اقدامی بچه گانه ودور از عقل منطق نخواهد زد. دوستان عزیز رهبران ج.ا زیرک وبا هوش هستند. آنها را دست کم نگیرید.اصل خبر را از بی.بی.سی بخوانید متوجه میشوید که این حمله توسط فرد یا افرادی با یک کاتیوشا شلیک شده است. کاتیوشا را یکنفر هم میتواند حمل وشلیک کند. بهرصورت بنظر من ایران هرگز آغاز کننده درگیری نظامی نخواهد بود

Bahram Goran
برای اخوند جماعت ،جنگ نعمت الهی هست

Whied Nory
درود بر شما بانو فرهیخته و روشنگر..
به موضوعی که اشاره فرمودید اندکی روشنی بیندازم اینکه:
آمریکا به دلایل گوناگون درگیر نبرد با ایران نخواهد شد،
و این هوشدار ها کلا" مطابقت دارد به جنگهای ابزاری برای دستیابی به اهداف سیاسی و اقتصادی، چون:
آمریکا برای رسیدن به اهداف خود در
قدم اول از راهکار های نرم ابزاری کار میگیرد، و اهسته اهسته به راهکار های سخت تر می انجامد، از آنجاییکه اکنون آمریکا در گیر افعانستان، عراق، سوریه، لبنان و یمن هست، متحمل هزینه های سنگینی در مناطق یاد شده است، بنا" اماده درگیری تمام عیار چه از نگاه مادی معنوی، مالی ، نیرو جنگی و تجهیزاتی، نیست،
واز قبل طرح و پلان مقابله با کشوری ( ایران) که دست بالای را در خاور میانه و کشورهای عربی مثل:
فلسطین، لبنان، سوریه عراق و یمن دارد و از پشتیبانی کشور های چون : روسیه، چین ، ترکیه و کشورهای آسیا میانه و قفقاز و کردستان برخوردار هست، را می سنجد که آیا رویاروی با انکشور را از هر نگاه با خود دارد؟ وایت لازم هست در این مقطع زمانی باز هم متعمل هزینه سنگینی دیگری شد؟
و از آنجاییکه ایران امروز دیگر ایران دیروز نیست،
گر چه ایران با اعمال تحریم های کمر شکن آمریکا با رکورد سختی روبرور شده، اما توانسته در مناطق و کشور ها مورد نظر جایگاهی داشته باشد و مجهز باموشک های دور برد، که میتواند پایگاه های آمریکا را در اطراف ایران زیر ضربات خود قرار دهد و توسط گروهای چون حزباله لبنان، حماس فلسطین، شدالحبشی های عراق و حوثی های یمن به اهداف مورد نظر مثل اسرائیل ، عربستان سعودی و سایر کشور های متحد آمریکا ضربه وارد کند، که بفکر ام آمریکا چنین خطای را مرتکب نخواهد شد، ودر نهایت کوشا هست تا رژیم آخوندی ایران را از داخل به نابودی سوق دهد، واما در این جا سود کلان را روسیه ترکیه و چین می برند، بدان معنی که این سه کشور زیر بار تحریم های آمریکا نرفته و با خرید نفت گاز و طلا و سایر اقلام به قیمت ارزان از ایران خریداری و با مفاد بیشتر به مشتریان اروپایی و آمریکایی و سایر کشور ها بفروش می رسانند..
ممنونم از عطف توجه تان..

Khosro Bandari
نه؛ جنگ یعنی حمله یک کشور به کشور دیگر؛ این اتفاق غیرممکن است

Abdolreza Rostami
طرفین خواهان جنگ نیستند.
مگر طرف مقابلشان خطایی بکند.
تا به امروز دو طرف کاملا حرفه ای و مسولانه برخورد کردند.

Atefeh Eghbal
حرفه ای شاید! ولی مسئولانه !! که چه عرض کنم!

H Ebrahimi
به نظر میرسد، آتشبیاری برایِ کاسبان تحریم و آتش به اختیاران میباشد.

Simin Alishahi
بهر حال دنبال بهانه میگردن‌..‌.

Whied Nory
با درود ها بر شما مهر بانو فرهیخته... به سلسله نظریه قبلی ام باید یاد آور شوم که :
آمریکا و متحدین سخت کوشا اند تا به هر وسیله ی که شده به جنگ ابزاری نرم و سخت ادامه دهند، درست میفرمایند انگلیس، آلمان و فرانسه که
ستون فقرات اتحادیه اروپا اند، در این اواخر دیده شده آنچه بالا ( آمریکا ) انجام میدهد اینان نیز همان،
اینک ما شاهد
سر در گمی رژیم آخوندی ایران نیز هستیم،
سپاه پاسداران ، نیروهای مسلح اردو، مقامات ارشد مثل رهبر رئیس جمهور، وزیر امور خارجه هر کدام شعار های چند جنبه ی بخور ملت و جامعه جهانی می پرانند، سربازان اینک آهسته آهسته صف های شانرا خالی و ماه به فرار گذاشته اند( اشاره معاون سپاه پاسداران به شبکه تلویزیونی رژیم )
بلند رفتن بی سابقه قیمت دلار در بازار،
کمبود مواد غذایی و سایر اقلام ضروری،
دلیری شجاعت و از خود گذری مردمان در مقابل نیرور های سرکوبگر، سازماندهی تظاهرات منسجم و گسترده در دانشگاه ها، موسسات و ادارات دولتی،
اینان هر کدام وبنوبه خود جنگ سرد خانمانسوزی هست که منجر به تغیر و تحول در سیستم های حکومات فاسد مستبد و خونخوار میگردد.
و شاید در آینده شایعات سخت تر را نیز رسانه های جمعی آمریکا و متحدین تا سر نگونی رژیم روی دست گیرند
آنچنان می کنند که حکومت رضا شاه را با آوردن خمینی نابود ساختند....


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر