۱۳۹۲ خرداد ۲۵, شنبه

اوج سقوط یک انسان که بازیچه دست یک سازمان می شود



دوستان با سلام، پیشنهاد میکنم که نوشته شیرین نریمان زندانی سیاسی سابق که مدتی نیز با من در زندان اوین بود را در مورد من و خانواده ام در سایت همبستگی ملی به دقت بخوانید و به اوج سقوط یک انسان که بازیچه دست یک سازمان می شود، پی ببرید. لازم به توضیح است که شیرین نریمان سالهاست که درخواست ورود به شورای ملی مقاومت را داده و همیشه به او پاسخ داده اند که چون امکان جمع شدن اکثریت اعضای شورا برای تصویب اعضای جدید وجود ندارد نمیتوانند به درخواست او پاسخ مثبت دهند. این جوابی است که البته شورا به کسانی که می خواهد از سر باز کند می دهد. در شرایط فعلی ، موضع گیری علیه منتقدین و سر سپاری یکی از مراحل آخر ورود به شورا برای پر کردن جای اعضای مستعفی شورا می باشد. البته پر کردن جای افراد پایه ای مثل روحانی و قصیم که مسئولیت دو کمیسیون شورا را به عهده داشته اند دیگر امکان پذیر نیست. و اینرا مجاهدین بخوبی می دانند. من به این نوشته که میدانم قبل از اینکه نوشته ی این خانم باشد گفته های آقای محسن رضایی و مهدی ابریشمچی است پاسخ خواهم داد. چون بقدری با عجله نوشته شده - احتمالا برای اینکه جایگاه شورا که در حال تقسیم شدن است از دست نرود!!_ که دروغ های بیشمار آنرا با تاریخ و سند می شود نشان داد. در نوشته ام به تمامی موارد این نوشته اشاره خواهم کرد تا مشخص شود کسانی که تنها دغدغه زندگیشان از زمانی که از زندان آزاد شده اند تا به امروز مانیکور کردن ناخن هایشان بوده است. چگونه امروز با وعده و وعید بازیچه میشوند و با چه هدفی برای تهمت زدن به دیگران به کار گرفته شده اند.. من نه به شیرین نریمان ها بلکه به مجاهدینی که زندگی و جوانیمان را به پایشان گذاشتیم، می گویم متاسفم که در دروغ گویی و توجیهات سیاسی شبیه به خمینی شده اید. متاسفم که هواداران دست چندمتان را نیز برای تهمت زدن علیه دیگران به کار می گیرید. فقط امیدوارم که بعد از اینهمه استفاده از آنها، مزه گندم ری شورای ملی مجاهدین را که سالهاست در حسرت آن مانده اند، به آنها بچشانید. تا بتوانند با لباس های مارک دار و ناخنهای مانیکور شده در آن به مثابه یک میهمانی و نه یک جلسه سیاسی شرکت کنند! چون خوب میدانید که من عطای عضویت در شورای مرکزی مجاهدین و بسیاری القاب دهن پر کن دیگر را برای دفاع از آزادی بیان به لقایش بخشیده ام. متاسفم که در جنگتان با خمینی به او رسیده و شبیه او شده اید! وگرنه شیرین نریمان ها مهره ای بیش در دست شما نیستند! و البته این نکته فراموش نشود که بخوبی میدانم این نوشته با دروغ گویی کم سابقه ای که در آن بکار گرفته شده برای این است که من پاسخی شتابزده و با عصبانیت بدهم و دست شما برای اطلاعیه دادن! علیه من نیز باز کند. چون گویا تا بحال نه مجاهدین و نه شورا با همه جستجوهای شبانه روزی در صفحه فیس بوک من نتوانسته اند حرف دندان گیری بر علیه من پیدا کرده و با اطلاعیه ای مانند همان که علیه دیگران داده اند، به اتهام های واهی رو بیاورند. بقول دوستی میگفت پوست خربزه زیر پای یغمایی انداختند تا اطلاعیه علیه اش بدهند و اینبار نوبت تو است! همانطور که به او گفتم، به مجاهدین هم میگویم این پوست خربزه ها نهایتا به زیر پای خودتان می افتد. در نامه ای به شما نوشته بودم . در این زمین - اتهام و دروغ - بازی نکنید لیز خواهید خورد. فکر کنم امروز بخوبی معنی آن سخن را دریافته اید. حالا بفرمائید بر علیه من هم اطلاعیه رسمی بدهید. خواهش میکنم بفرمائید. از طرف کمیسیون قضایی شورا هم بدهید! از طرف کمیسیون ضد تروریسم! و امنیت هم بدهید! راستی به نظر من بهتر است یک کمیسیون انگ و تهمت و لجن پراکنی درست کنید. برای ریاست آن باور کنید نفر کم نخواهید آورد!

عاطفه اقبال - 15 ژوئن 2013


Ali N Fard
كمسيون انگ، تهمت و لجن پراكني درست كنند براي رياست ان هم نفر كم نخواهند اورد
Gérer

Efat Eghbal
متاسفم که در جنگتان با خمینی به او رسیده و شبیه او شده اید!
Gérer

Hanif Hidarnejad
خانم اقبال عزیز، اگرچه با محتوای گفته های شما موافقم، اما خواهش می کنم در استفاده از کلمات، حتی آنزمان که از سوی یار زندانی سابق مورد حمله قرار می گیرید، نهایت دقت را داشته باشید. کلماتی مانند: "لجن پراکنی، افتضاح نامه، رذالت"
مطمعنا زبان منطق و استدلال می تواند بسیار روشنگر تر باشد. همچنین ورورد به مسائلی چون "لباس های مارک دار و آرایش و ناخنهای مانیکور" سطح انتقادات را به مسائل شخصی تقلیل می دهد. اساسا یک هدف از این "پوست خربزه" انداحتن ها شخصی کردن مسائل است. با نهایت احترام
Gérer

Efat Eghbal
هر دم از این باغ بری میرسد ،،اما چه بر های گندیده ای ،،،وای بر مردم در زنجیر،،
Gérer

Kourosh Irandoost
كالت و فرقه مشخصاتي دارد كه اين برخوردها معمولي و حداقلي است
جاي تعجب است از كساني كه دير متوجه شده اند
Gérer

Mithra Mirzazadeh
برخوردهاي خانم نريمان حديث امروزه نيست در تمام مصاحبه هايي كه من از أيشان ديدم رد پاي منش (( زهرا خانمي )) هويدا بود . اين گونه برخو ردها و أدبيات از سال ١٣٦٤ به بعد در روزنامه مجاهد به ثبت رسيده است . من از شگفت زدگي دوستاني در شگفتم كه گويا گمان مي برند كه به تازگي اين رسم و رسوم زشت در سازمان ترويج و معمول شده است !؟
Gérer

Mohamad Ba · 16 amis en commun
شورا ديگر عملا وجود خارجي ندارد. بيش از پانصد نفر كه بعنوان عضو شورا زير اطلاعيه عليه قصيم و روحاني امضا كرده اند، همگي اعضاي رسمي سازمان مجاهدين هستند و بيش از نود درصد آنها د رعراق هستند. بجاي «شوراي ملي مقاومت» بايد اسمش را بگذارند «شوراي ملي مجاهدين»
Gérer

Mehri Farshad
فقط به خانوم نریمان باید گفت : ای کاش این دیکته فرستاده شده را یک بار هم که شده باز خوانی میکردند و از خود فقط یک سوال میکردید : که شما خانوم نریمان که در امریکا زندگی میکنید چطور در محرمانه ترین روابط یک خانواده در پارس با خبر بودید ؟؟؟ برای من که سوال بزرگی است. فراموش نکنیم که هیچ دروغی پایدار نمیماند !!!
جای تأسف است که بعضیها فکر میکنند با شکستن پا ی دیگران ، خودشون بهتر راه خواهند رفت !!!
من از برهنگان تن فروش بیزار نیستم، از پوشیدگان شرف فروش بیزارم! " صادق هدایت "
Gérer

Reza Khosh Kerdar
من کامنتای این ش نریمان رو جاهای دیگه خوندم. یه عقب مونده و متعصب به تموم معنی. نمیدونم فقط منم یا دیگرون هم این حس رو کردن از نوشته ایشون یه جور حسادت نسبت به شما و خانواده محترمتون معلومه. ولی از خانواده محترم شما چیزی کم نمیشه. اینا همونطور که نوشتین بازیچه سازمانشون هستن. درود به شما و خانواده شما
Gérer

Zoobin Azarakhsh
به گمان من خود آن زهرمار نریمان و آن چه نوشته اصلا اهمیتی ندارد. آن چه باعث تاسف است و التبه محکوم کردنی هم هست، این روش و این ورطه است که رهبری مجاهدین در آن افتاده است و متوجه نیست دود آن به چشم خودشان می رود و مردم با خواندن آن گونه نوشته ها از گروهی که به چنین روشی توسل جسته متنفر می شوند. شما ببیند کدام گروه جدی اوپوزیسیون یک چنین روشی و چنین ادبیاتی بکار گرفته است. من نمونه ای سراغ ندارم
Gérer

Arash Pirouz
اين خانم كه از خودش چيزى نداره سالى يكبار سفري به پاريس داره براى ديد و باز ديد در مراسم وگاها هم سياه كشكر در مراسم مقامات امريكا وليك بايستى ديد. كه پشت اين نوشته چه كساني خوابيده اند وچه كسى فرمان به اين خانم ناز نين ميدند ونوشته ميفرستند همين
Gérer

Hamid Aria
ادبیات و زبان پاک در فرهنگ این افراد دیده نمیشود !
متاسفانه نامه مملو از فحاشی و اهانت و تحقیر است !
Gérer




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر