۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۰, سه‌شنبه

سخنگوی وزارت خارچه جمهوری اسلامی، انتقال ساکنان اشرف به کشور ثالث را محکوم کرد

قابل توجه آنها که مواضع تمام کسانی که خواهان انتقال ساکنان اشرف به کشورهای خارجی هستند را با مواضع رژیم یکی می دانند. این اطلاعیه را خود مجاهدین منتشر کرده اند در مورد سخنان سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی که مخالفت خود را با انتقال ساکنان اشرف اعلام میکند! بنابراین بهتر است کمی در تهمت های خود تامل کنیم!

 عاطفه اقبال - 10 می 2011


مخالفت رژیم آخوندی با انتقال مجاهدان اشرف به کشورهای ثالث

اشغال اشرف- شماره ۱۰۱

در حالیکه رژیم آخوندها در نقش پدرخوانده حکومت و صاحب حاکمیت عراق، مالکی را به اخراج مجاهدین از عراق فرا می‌خواند، انتقال مجاهدان به کشورهای ثالث را تحت عنوان «حمایت کشورهای غربی از گروههای تروریستی» قویاً محکوم می کند.

سخنگوی وزارتخارجه آخوندها امروز در این باره گفت: «ما از آمریکاییها می‌خواهیم تا به تعهداتشان (علیه تروریسم) پایبند باشند» و « اینکه به شکلهای مختلف کشورهای غربی درصدد حمایت از فعالیتهای تروریستی بر بیایند و کشورهای خودشون رو محل امنی برای حضور و فعالیت اونها بکنند، بهشدت محکوم است». سخنگوی ملایان در عین حال «تصمیم جدی و اراده مصمم» مالکی را در اخراج مجاهدین از عراق ستایش کرد (تلویزیون رژیم-۲۰ اردیبهشت).

دانایی فر، سفیر ملایان در بغداد و مهره شناخته شده نیروی تروریستی قدس در همین خصوص به نیابت از دولت عراق اعلام کرد: اگر مجاهدین تا پایان سال جاری میلادی خاک عراق را ترک نکنند «دولت عراق به هر شیوه و به هر طریقی که شده در آن نقطه اعمال حاکمیت خواهد کرد» (سایت هابیلیان متعلق به وزارت اطلاعات ملایان- ۱۹ اردیبهشت).  

بازی دوگانه فاشیسم دینی حاکم بر ایران همچنانکه در سال۱۹۸۸ هم در قتل عام زندانیان سیاسی تجربه شده است، به روشنی نشان می‌دهد که این رژیم در لرزه سرنگونی، به چیزی کمتر از قتل عام مجاهدین و انهدام آلترناتیو دموکراتیک رضایت نمی‌دهد و آن را لازمه بقای خود در حاکمیت می‌داند. 

دیروز احمدی نژاد، رئیس جمهور ملایان نیز در استانبول تصریح کرد این «گروه تروریستی ...مورد حمایت کامل دولت آمریکا و متحدین اروپایی او بود» (تلویزیون رژیم- ۱۹ اردیبهشت) .

احمدی نژاد با اشراف به سرنوشت مشترک رژیم ملایان با رژیمهای سوریه و قذافی افزود «این نگرانی وجود دارد که حمایت غرب از مخالفان در سوریه دامنه تشنج و تنش را حتی به اروپا منتقل کند...وضعیت لیبی هم به خاطر ورود برخی از کشورها در جنگ با دولت این کشور پیچیده است و بدون تردید اگر ناتو به جای مداخله نظامی به دنبال ایجاد تفاهم و گفتگو بین مردم و دولت (قذافی) بود، شرایط بهبود پیدا می کرد» (خبرگزاری اطلاعات ملایان-۱۹ اردیبهشت).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۰ مه ۲۰۱۱)

منبع : سایت همبستگی ملی

کامنت ها در فیسبوک

ارژنگ ایرانی

khak to saretoon ke koor khod va binay digaranid pas ki bayad in jenayat 32 sale shoma heyvanat ro mahkoon koneh ke irano be viran tabdil kardin

Mehri Abbassi

ashghal e jenayatkar bemonan hamon ja keh nokaran e shoma onra ghatl o am konand ,nabod bad hokomate eslami.

Jahan Rahimi CinturiniArtigianali

چه جالب حالا فهمیدیم که مواضع آن اشخاص با مواضع رژیم متفاوت است . و این را اضافه میکنم برای آندسته از همتفکران رژیم . رژیم در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه با همتفکرانش دانه دانه. مجاهدان راه آزادی خود از آینده خود دفاع خواهند کرد و به حرفهای پوشالی رامین مهمان پرست و این و آن اهمیتی نمیدهند. اگر قرار باشد در اشرف بمانند میمانند و اگر تصمیم به جابجایی کنند جابجا میشوند با اراده خود و نه هیچ عوامل وابسته به این و آن. درود بر شما خانم اقبال که در اطلاع رسانی کوشا هستید

Atefeh Eghbal

خواهش میکنم آقای جهان رحیمی ، اگر روزانه حتی یکبار به همان اخبارهای سایت مجاهدین و همبستگی ملی توجه داشته باشید این اخبارها را جلوتر از من خواهید دید و مجبور نخواهید شد اینجا کامنت بگذارید و تشکر کنید. به هر حال خوشحالم که شما بالاخره از طریق من از این اخبار مطلع میشوید و از یک شکل نگاه کردن به مسائل کمی بیرون می آئید. ضمنا فعلا می بینید که برخلاف حرف شما بسیار هم مجاهدین به حرفهای رژیم اهمیت میدهند بحدی که برای آن اطلاعیه جداگانه صادر میکنند. یعنی اهمیت آنرا بیش از امثال شما می دانند و اساسا هم حرفهای رژیم را مثل تازه واردان به دنیای سیاست ، پوشالی قلمداد نمیکنند.
Faezeh Sojodi
shokr az rejimi biron tabree shodim!!

Atefeh Eghbal

نه ، فائزه عزیز، برای کسانی که بخود جرات زدن این تهمت ها را میدهند ، جهان همیشه بر یک پاشنه می چرخد و مرغ نیز یکپا دارد. زیاد خوشحال نشوید. در این رابطه چیزی عوض نشده است

Mohammad Reza

yeki nist be in aghayon bege be shoma che ertebati dare age ,mesle sag azashon nemitarsin..

Anahita Tanha

رژیم خیلی بیجا کرده

Behrooz Ghorbani

سخنگوی وزارت جهل و جنایت آخوندی غلط کرده با اون ولی وقیحه جانی و پلید





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر