۱۳۸۹ اسفند ۱۵, یکشنبه

اژه ای و تهدید پناهندگان خارج از کشور

غلامحسین محسنی اژه ای دادستان جنایتکار رژِیم در نشست خبری روز دوشنبه 9 اسفند ایرانیان مخالف رژیم در خارج کشور را به نیابت از طرف خامنه ای دجال تهدید کرد و حتی پا را فراتر گذاشت و گفت : حتی کسانیکه تبعه ایران نباشند قابل تعقیب هستند.

، خبرنگار روزنامه کیهان - متعلق به پاسدار شریعتمداری - در این شوی همآهنگ شده میپرسد: هم اکنون عده ای در خارج از مرزها با جریان فتنه همکاری تنگاتنگ دارند و هر روز در رسانه های ضدانقلاب به مقامات ارشد جمهوری اسلامی اتهام پراکنی می کنند. آیا دستگاه قضایی برنامه ای برای محاکمه آنان ندارد؟

 اژه ای سخنگوی قوه قضائیه رژیم پاسخ داد: بسیار بدیهی است ایرانیانی که مرتکب جرمی در خارج از کشور می شوند و یا حتی کسانی که تبعه ایران نباشند و علیه ایران اقدام کنند و در خارج از کشور باشند قابل تعقیب و پیگیری هستند......هم اکنون کسانی در خارج از کشور هستند که روزی در این کشور ادعایی داشتند اما هم اکنون خیلی ذلیلانه در حال همکاری با آمریکایی ها!!! و انگلیسی ها!!!! هستند و علیه مردم!!! و کشورشان!! اقدام می کنند و این روسیاهی برای آنهاست....آنها باید حتما تعقیب شوند و اگر روزی به ایران بیایند در داخل مجازات شوند و اگر هم در خارج از کشور باشند مدعی العموم باید از طریق مراجع بین المللی آنها را تعقیب کند که حتمن دادستان ها این کار را خواهند کرد.

رژیمی که بالاترین مقاماتش در لیست تعقیب بین المللی قرار دارند در سراشیبی سقوط مرتکب غلطهای زیادی شده  و  سخنگوی قوه قضائیه خود را به میدان فرستاده است که ما ایرانیان ضد رژیم خارج کشور را بترساند. باید گفت : رو که نیست سنگ پای ملاهاست.

عاطفه اقبال - 15 اسفند 89 - 6 مارس 2011

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر