۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

نظرخواهی بچه های ایران و پاسخ من

یکسری از بچه های ایران فراخوان میخواهند بدهند برای روز سه شنبه و چهارشنبه ساعت سه بعد از ظهر . منتظر تائید هستند. تائید کی نمیدونم؟ آیا از همه مشورت میخواهند یا .....من یکی که میگم دمتون گرم خیلی خوبه. باید بلافاصله فراخوان داد. اگر تظاهرات قطع بشه بازم مردم سرد میشوند و نیروهای سرکوب فرصت سازماندهی پیدا میکنند. نباید بهشون فرصت داد. حتی فردا هم باید بصورت گروه های کوچک به خیابون اومد. اگه من تو ایران بودم این خط رو پیش میبردم. زمان شاه هم 7 -8 ماه آخر فقط این خط جواب داد. ما حتی بصورت گروه های کوچک تظاهرات بزن و در رو را در خیابان زنده نگه داشتیم و هر روز هم گاز اشک آور میخوردیم تا تظاهرات بزرگ شکل میگرفت.  

حالا دیگه اصل تصمیم گیری بچه هایی است که داخل هستند ولی باید زود جنبید. شبها مرگ بر خامنه ای - روزها تو خیابون با گروه های کوچک ولی در همه جا تا بازم تظاهرات بزرگ شکل بگیره. ولی حتی یکروز هم نباید صحنه رو خالی کرد. ضمنا تشییع جنازه شهید امروز را هم داریم که روز تشییع و سوم و هفتم میشه به تظاهرات اعتراض فراخوان داد. این نظر منه. به دوستانی که میگویند نباید شب به خانه رفت من میگم ایران مصر نیست. تو مصر نیروهای سرکوب اینهمه وحشی بازی در نیاوردند. یکروز تظاهرات در ایران چنان نیرویی جسمی از مردم میطلبد که دیگر نایی برای ماندن در خیابانها نمیگذارد و باید تجدید قوا شود. وحشیگری پاسداران ایران با هیچ جایی قابل مقایسه نیست. با آرزوی مقاومت و موفقیت برای بچه های ایران که به مصاف این دیکتاتوری خونخوار مذهبی میروند..

عاطفه اقبال - یک اسفند 89 - 20 اسفند 2011

لینک و نظرها در فیسبوک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر